Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Wolt aplikācija

 
Reitings 123
Reģ: 23.02.2017
Šovakar sāku pētīt wolt aplikāciju. Kādam/i ir pieredze ar šo aplikāciju. Kā notiek šie pasūtījumi. Interesē iespēja ka tiešām varu laicīgāk pasūtīt ēdienu un baudīt to uz vietas?
;-)
16.04.2019 22:33 |
 
Patīk
Reitings 2816
Reģ: 15.01.2013
man patīk.ir dažas reizes izmantots. bet nu viss atkarīgs cikos, kurās dienās pasūta un ko. cik zinu ne vienmēr visiem ir bijusi pozitīva pieredze. be tko var gribēt, ja lielākoties ved ar riteni :-D
man patika, kad izmantoju citu cilvēku kodus pirmajiem sūtījumiem bija 8 eur atlaide
un tas, ka var redzēt, kur sūtījums atrodas
tu domāji uz vietas- ka pasūta jau iepriekš un tad iet uz to vietu? tā neesmu darījusi
16.04.2019 22:42 |
 
Reitings 4224
Reģ: 26.09.2009
Regulāri izmntoju Wolt, patīk, jā, var ieplānot uz laiku vai sūtīt un redzēt cik ilgā laikā kas notiks. Ja pie attiecīgā restorāna rādās 50min, tad arī nebūs ilgāk, vismaz nav gadījies. Patīk, ka Wolt kurjeri tiešām neslinko un arī pienes tiešām pie durvīm, atrada pat mani vecajā dzīvoklī kur man kaimiņiem, ne man nebija numura uz durvīm, izskaitīja čalis :-D Gandrīz katru nedēļu arī kāds no restorāniem piedāvā bezmaksas piegādes vai kādu akcijas kodu, lai ir atlaide.
Vienkārši ir gadījies, ka piemēram picu darbnīcā pasūtīju 6 picas, un pa puteni vilkos ārā un pati stiepu augšā, piegādātājs pats no mašīnas neizkāpa. (t) tad kāda jēga no piegādes?
17.04.2019 09:38 |
 
Reitings 3388
Reģ: 27.11.2012
2x esmu sūtījusi ēdienu, abas reizes bija negatīva pieredze.
Pirmajā reizē pica bija teju uz pusi mazāka nekā bija norādīts aprakstā. Tiesa, restorāns pēc tam atvainojās un pat uzdāvināja dāvanu karti (simbolisku, bet patīkami). Tikai es tāpāt uz turieni vairs iet negribēju.
Otrajā reizē karstie suši tā riņķoja pa Rīgu, ka no siltuma jau nebija ne ziņas, ne miņas.
17.04.2019 10:24 |
 
10 gadi
Reitings 2445
Reģ: 20.04.2014
Izmantoju, patīk, vidēji reizi nedēļā šo to pasūtu. Pārsvarā pieredze ļoti pozitīva - ēdiens ne reizi nav atnācis atdzisis, kurjeri patīkami (lielākoties), estimated time diezgan precīzs. Negatīvā pieredze - 1) ir gadījušies brūnādainie kurjeri, kas latviski vispār ne vārda nesaprot, spēj tik lauzītā angļu valodā nobubināt "where's the right door, I can't find it". Ok, man nav grūti pāriet uz angļu valodu, bet tā tomēr nevajadzētu notikt. Iedomājos, kā būtu, ja tāds kurjers patrāpītos manai mammai, kas ar angļu valodu ir smagi uz Jūs (t)
2) ir dažas reizes gadījies, ka pasūtījums nav pilnīgs vai korekts, nu, piemēram, nav pielikta mērcīte, nepareizas picas sastāvdaļas, vai taml. Tie vienmēr ir sīkumi, bet tomēr - es vēlos ēst to, ko pasūtīju. Tad nu atliek vien par to uzrakstīt supportam, nosūtīt bildi, viņi vienmēr ļoti ātri noreaģē un vai nu atgriež samaksāto, vai piešķir citus mierinājuma bonusus.
17.04.2019 10:39 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits