Mani vienmēr mazliet uzjautrina komentāri, ka pirmo mašīnu vajag lētu, jo noteikti sasitīsi, saskrāpēsi, nosvilināsi sajūgu vai ko tik ne. Es savu pirmo auto nopirku normālu auto un visu gadu laikā ne skrambiņas :-)
Daļu ieguldīju savu naudu, daļu līzingā uz pavisam neilgu laiku. Par auto, kas nav no salona, man negribētos maksāt vairāk kā maksimums 3 gadus... Protams, atkarīgs, kādu tieši auto vēlas. Piecus gadus jaunu (vecu?) BMW vai AUDI uz 3 gadiem varētu būt sālīti, bet Toyota, Opel, Ford un tamlīdzīgus noteikti var atļauties uz īsāku laika posmu.
Neskaitot apdrošināšanas, tehniskā apskate izmaksā ap 150, eļļas un filtru nomaiņa tikai tik, cik pašizmaksa, tātad ap 50 par eļļu + eļļas un salona gaisa filtrs ap 20, ja nemaldos. Mazgāšana, rupji rēķinot, 100 eiro gadā, pirms ziemas vīrietis apstrādā ar vasku, kas ir ap 20 eiro uz ziemas sezonu.
Tā kā vīrietis ir auto un auto sporta pasauli ir uz Tu, tad arī remonti un uzturēšana man ir pa lēto, tikai jāatvadās, kamēr viņš vakaru pavada garāžā :D Varētu teikt, ka maksimums 200 eiro uz gadu. Ja nebūtu kāds, kas to pieprot, vai sliktākajā gadījumā aizvedu pie viņa draugiem, jebkurš remonts iznāktu stabili 2-3x dārgāks, ja pat ne vairāk. Kā labi zinām, detaļu cenas, ko redz parasti pircēji, nebūt nav tās, par kādām servisi tās iegādājas.
Bet arī paša auto iegāde bija ilgs process, līdz nonācām pie labākā, ko par to naudu var nopirkt.