Kas nu kuram nozīmē " perfekta bilde ".
Primkārt, ir jābūt gataviem iztērēt par vienu monitoru vismaz 1000 eiro, pašā labākajā gadījumā, reālāk ap 1500 - 2600 eiro.
Otrkārt jāapgūst, kas par zvēru ir krāsu kalibrācija un balanss, paletes un tur neviens ğēnijs pa 100 h to neapgūs itin nekad. Ja nu tikai apgalvojuma formā elst var paspēt apgūt. Neko vairāk.
Treškārt, AR ko tu fotografē !, vai ir pietiekamas rezerves attēla izgaismojumam utml lai BŪTU KO graizīt un apstrādāt ar tiem " filtriem " un fotožopiem.
Ceturtkārt, sajēgt, ka lietotājiem ir dažādas ierīces, no kurām skatás, dažādas paletes displejos, izšķirtspējas un galu galā interneta ātrums nav visiem vienāds. Vajag ielikt maksimāli trafiku taupošu bilžu ar vienlaikus maksimālo iespējamo smukumu.
Piektkārt, okei, ja tu reklamē zobus, vari likt tos kā galveno akcentu, bet reklamējot mobilo, somiņu vai krēmu, ja tie zobi superizcelti, es skatītos uz lūpām, acīm, degunu un zobiem.....nevis preci ko tu reklamē.