Paskatījos viņas storijus vakar un šodien, tiešām žēl, ka NL nīdēji viņu tā aizskāruši un sāpinājuši ar savām replikām un vēstulēm. Bet nu ar to bija jārēķinās. Tai pat laikā... nu gluži kā mazs bērns uzmet lūpu, jo visi nav sajūsmā par viņas mīļo NL. Mazliet smieklīgi tas, kā, esot Krievijā, NL konferencē, viņa nepārtraukti centās atspēkot "heiteru" viedokli, uzsverot, ka "redziet, redziet,tie, kas saka to un to, negatīvo, redziet, cik mums te ir forši, un kādi gudri dakteri runā", utt. Izskatās, ka viņa pati sev ir stingri ieskaidrojusi, ka tie NL produkti ir labi un punkts. Pati lieto tos,pelna naudu ar tiem, bet vispār neaizdomājas, vai un cik katrs no tiem ir efektīvs. Ja viņa spētu un gribētu gudri izmantot savu "izmēģinājuma trusīša" lomu, daloties ar secinājumiem, novērojumiem par katru produktu, papildinot tos ar produktu ražotāju komandas pētījumiem, skats uz viņas mīļo NL daudzām varbūt būtu savādāks. Saprotu, bizness ir bizness, ja atklāsi visu negatīvo par savu produktu, tad diez vai ko pārdosi, un tomēr tas otrais grāvis "cik šie produkti ir ideāli", vispār neraisa ticamības momentu. Un tāpēc jau ir rezultāts - daudzu šī viedokļa pretinieku sacelšanās un secīgi - Saulietes asaras. Uzskatu, ja centīsies būt godīgs pret saviem klientiem, tas noteikti ilgtermiņā tiks novērtēts.