Bubuu @ 27.10.2023 13:57No Elinčika storija Laumā "Tas tev nav makaronus saražot, nu kā Dobelē Dzirnavnieks..." Jo makaronus ražot nav nopietns bizness? Arī makaronus ražot tas tev miskastes maisos atvest lupatas no ķīniešu noliktavas un salikt uz pakaramā. Nez vai Dobeles dzirnavnieks kaut kā nereaģēs uz šo. Līdzīgi kā toreiz kad Kambala Dobeli par čuhņu nosauca.
KatyB @ 27.10.2023 14:32Bac nu viņa tiešām muca augusi un turpina tā pat dzivot, ka var būt tik neaptēsts cilvēks un vēl ar to lepojas.
Arī ar svaru, tik skaists augums tajās vecajās bildes, tagad nebūtu tas bumbas pieliktas izkatas ka 14 gadu vecam puikam augums.
MTY @ 27.10.2023 14:45Es nesaprotu, kā Jūs vispār varat paskatīties tās sērijas ar Didreli.
Tās lauķu sarunu stils gan no Saulietes, gan Didriķa ir ārprāts vienk. Okey Didrai ir vispār biresmīgi. Pēc sērijas par skolu, man viss pietiek, šo neaptēsto dāmīti es vairs neskatīšos :D
Pupuķis @ 27.10.2023 10:26
Arī noskatījos SBF, starp Nauri un Elīnu nevalda nekāda mīlestība, nevienā brīdī neparādās neviens mīļš pieskāriens, kaut mazākā mīlestības izpausme, buča, rokas saņemšana, utt..
Elīna ar trulu skatienu laiza dakšu, lāpstiņu un ko tik vēl ne, un Nauris kā mačo stāsta, kāda būs ģimene pēc 5 gadiem. Viņi stāsta, kā viens ar otru visu izrunā, bet raidījumā vien jau atklājas vairākas nianses, par kurām Nauris neko nav stāstījis viņai. Abi vienkārši izmanto viens otru
Devindesmitseptini @ 27.10.2023 14:15Ieraudzījusi Laumas RAŽOTNI tagad šokā, cik tas ir grūti, ražot apģērbu. Paga Didriņ, kā, vaitad tu savās Itālijas un Francijas “RAŽOTNĒS” uz to jau neesi atskatījusies, ko tagad tāds pārsteigums? Ha ha
Gudralapsa @ 27.10.2023 15:18Un vispār @%%#^, šuvējas meita, tirgo apģērbu jau 5 vai 7 vai 5 tomēr gadus, un PIRMO reizi redz, cik sarežģīta ir apģērbu razošana? Bļ**, nav bezvīlītes, ne? ????
Nē, nu vismaz cepums par cenšanos. Mēs jau te gadiem bļāvām, lai iet mācās, iet kursos, izglītojās, bet pat to sāpīgi skatīties ?
vispār domāju, ka pati nezini kas ir brends. Piemēram, Circle-K nepārdod neko savu pašražoto, neko, bet tas ir benzīntanka tīklu brends. Coffee shops neaudzē un lielākajā daļā gadījumu pat negrauzdē savu kafiju paši, bet tas ir brends. Brends ir brenda identitāte, knifs, ar ko to atpazīst, teiksim McDonaldam ir atpazīstams mūzikas džingls. "Branding is the process of creating the brand identity of a company. This process also delivers materials that support the brand, like a logo, tagline, visual design, or tone of voice.".*Bella* @ 26.10.2023 21:04Man visvairāk iecepīja, kad viņa stāstīja, ka VIŅAS BRENDU neviens nenoreklamēs tā kā viņa.?BRENDU!?VIŅAS!?
Viņa iepērk lētas ķīniešu lupatas un sauc to par savu brendu! ?Vai nu viņa nezin kas ir brends vai nu viņa ir totāli sadomājusies.??♀️
PatrishaS @ 27.10.2023 14:42
Viņa ir tiešām dzīvo savā butterfly kastītē un neko citu nezin,kas pasaulē notiek.. pat modes un apģērbu ziņā. Vakar Arsēnijs viņai ko stāsta par sudraba krāsas apģērbiem un tā aktualitāti - par brendu Diesel, kas izceļas ar sudraba krāsas apģērbiem, aksesuāriem. Piemin arī Rihannas renaissance tūri, kur dominēja sudrabs un visi fani ģērbās sudraba apģērbā. Elīna tikai plikšķināja acis un noteica- ooo, vouuu vai ko tādu.. bija skaidrs,ka par neko tādu viņa nebija dzirdējusi?
Elizabeteputnos @ 27.10.2023 16:46vispār domāju, ka pati nezini kas ir brends. Piemēram, Circle-K nepārdod neko savu pašražoto, neko, bet tas ir benzīntanka tīklu brends. Coffee shops neaudzē un lielākajā daļā gadījumu pat negrauzdē savu kafiju paši, bet tas ir brends. Brends ir brenda identitāte, knifs, ar ko to atpazīst, teiksim McDonaldam ir atpazīstams mūzikas džingls. "Branding is the process of creating the brand identity of a company. This process also delivers materials that support the brand, like a logo, tagline, visual design, or tone of voice.".
Lai kā neatbalstu Elīnas bullshit, neciešu, kad cilvēki apliek par to, ko paši nezina, tipa izceļot sevi kā gudrāku. Šajā gadìjumā Elīnai ir taisnība un tas ir brends. Tautas valodā ar brendu saprot tipa Dolce Gabbana - bet tas tā nav, brends ir daudz vairāk.
bet viņi (CircleK) paši to neražo.Knita @ 27.10.2023 17:09
Cirkle K ir savi produkti, ja kas... Ne tikai kafija, bet pat konfektes...
Kas tirgus budkām bija par brendu? Murgs..
Tas ka viņa nogriež Marinas birku, nepataisa to ķīnas lupatu par viņas ražojumu.
izlasi vēlreiz pirms kliedz. Ja nezini ko nozīmē vārds "brends" tad nekasies. Mēness aptieka arì ir brends, bet zāles ražo grindex un pārējie. Rīgas Tehniskā Universitāte pārdod zināšanas, tas arī ir brends. Jebkurš sporta zāļu tīkls neražo vispár neko, bet tas ir brends. Brendam nav nekāda sakara ar to, kur produkts ir ražots, brends ir arī pakalpojums, kur vispār neko neviens neražo. Nulle. Brends ir uzņēmumam izveidotā identitāte, asociācija, kas veidojas klientam saistībā ar šo biznesu, ko iegūst sr krāsām, saukļiem, pasniegšanas veidu, atmosfēras veidošanu ja tas ir serviss nevis produkts uttt...Knita @ 27.10.2023 17:09
Cirkle K ir savi produkti, ja kas... Ne tikai kafija, bet pat konfektes...
Kas tirgus budkām bija par brendu? Murgs..
Tas ka viņa nogriež Marinas birku, nepataisa to ķīnas lupatu par viņas ražojumu.
ne visi to izprot, veikalā redzēs arī Jelgavas cukuru, bet sen jau ar Jelgavu nav nekāda sakara.Elizabeteputnos @ 27.10.2023 17:27izlasi vēlreiz pirms kliedz. Ja nezini ko nozīmē vārds "brends" tad nekasies. Mēness aptieka arì ir brends, bet zāles ražo grindex un pārējie. Rīgas Tehniskā Universitāte pārdod zināšanas, tas arī ir brends. Jebkurš sporta zāļu tīkls neražo vispár neko, bet tas ir brends. Brendam nav nekāda sakara ar to, kur produkts ir ražots, brends ir arī pakalpojums, kur vispār neko neviens neražo. Nulle. Brends ir uzņēmumam izveidotā identitāte, asociācija, kas veidojas klientam saistībā ar šo biznesu, ko iegūst sr krāsām, saukļiem, pasniegšanas veidu, atmosfēras veidošanu ja tas ir serviss nevis produkts uttt...
Elizabeteputnos @ 27.10.2023 17:04Man liekas forši, ka viņi aizbrauca uz Lauma. Tiešām. Noskatījos storijus un sapratu, ka tas ir forši, ka cilvēki aizbrauc uz uzņēmumu paskatīties kā notiek ražotne, lai saprastu vai kaut ko tādu paši varētu vai nevarētu pacelt. Arī parāda, ka lai arī paši runā par līmeņiem ko sasniedz, tomēr īstenībā labi saprot ka ir daudz un daudz ko darīt, ja vēlas, lai tauriņš nenogrimtu. Manuprāt, šāda interese ir apsveicama. Un par dzirnavnieku man liekas, dāmas, ka pārspīlējat mazliet. Viņa to salīdzināja tipa kā vienkārši ir pagatavot makaronu (olas, milti, sāls) un cik daudz nianses ir, lai izgatavotu krūšturi, ko viņa iepriekš nezināja.
Neesmu fans un nedod dievs aizstāve, bet nafig jāpiesienas pie katras mazākās detaļas.