Kaut kā šķiet, ka šiem sūdīgāk ar biznesu iet.
1) mūždien jauni vipidroni, akcijas veikalā. Nezinu nevienu citu uzņēmumu, kas tā mērkaķotos katru!!! dienu. Te nebijusī omniva par brīvu, te miljons sadaļas internetveikalā "Elīna iesaka", "Santorīnī kolekcija", te laimes rats, te "balsojiet par kastīti 1,2,3". Te balsojiet, par kuru produktu man jums pastāstīt, te "ķeriet, kamēr var, jo visu šobrīd jau mēra kabīnēs". "Vakar top 2, pirktie produkti bija" - .....basic tops par 21€ (kā tad 🤦). Visu. Laiku. Šitie. Vipidroni. Bet pēdējā laikā tomēr izteikti biežāk. Toties kādreiz bija iespaidīgie konkursi, lai sakačātu sekotājus. Laikam jau neko daudz tie uzpirktie sekotāji nedod biznesiņam, un pat lūringa vadīti neko nenopērk...
2) viens ir tas, ka elinčiks ir max nemātišķa, un ticu, ka nemaz tā nerausies uz bērnaprūpi. Bet otrs - viņi jau nemaz nevar atļauties viņu laist prom 24/7 ar bērnu....(kas būtu tikai normāli, nu vismaz pirmos pāris mēnešus)....vai nebildēt apģērbus tieši uz viņas. pārējās modeles ir tikai ķeksim un apjoma kačāšanai bildēm internetveikalā. Īstā reklamēšana notiek tikai caur Elīnu. Mēs tak ar viņu skatāmies, ok, neko nepērkam, bet cita, pat ja ne fane, iekrīt un kaut ko nopērk. (šodien vienkārši pieķēru sevi pie domas, ka, ek, tā viena lieta nav nemaz tik drausmīga, varbūt.... 🤔 Bet principi tomēr bija stiprāki 😁 )
Pieļauju, ka esot grūtniecei, mazāk meičiņu pavelkas uz "gribu būt kā elīna, tāpēc nopirkšu šos saules svārkus". Tāpēc jau badojas, lai pēc dzemdībām var atsākt rukāt un pārdot to mākslīgo "sapni", par ko iztaisījusies, bet kas patiesībā ir lētas tirgus parpalas mugurā nedabīgai lellei.