Butterfly clothing

 
Reitings 302
Reģ: 07.11.2013
Sveikas! Vai kāda iepērkas pie Elīnas Didrihsones? Kāda kvalitāte drēbēm un esmu dzirdējusi, ka ļoti liels uzcenojums.
19.12.2018 11:13 |
 
Reitings 315
Reģ: 14.08.2020
Labi, krekliņiem uc ir norāde ar izmēru tabulu, bet atkal sastāvs procentuāli nav. Parasti raksta cik procenti kokvilna un elastāns, piemeram, nevis vienkarsi pasaka, ka tas ir. Man vajag elpojošu audumu, kokvilnu, bet tur varbut 5% kokvilna un atlikušais elastāns.
Kaķis maisa ar to veikalu.
Nezina no kurienes paši piegādā, slēpj informāciju, informācija norādīts nepilnīgi...
18.06.2021 15:14 |
 
Reitings 143
Reģ: 19.05.2021
TeaPot @ 18.06.2021 10:03
nez, kas tās par tabletēm, ko viņa dzer katru dienu (storiju neklausījos), ja vēl tas ir ibumetin vai kādas citas pretsāpju zāles, ko nedrīkst dzert tukšā dūšā, nu tad apsveicu ?? būs sev vēl vienu problēmu uztaisījusi

Gan jau viņai gastrīts vai kks ar žulti, ne noslēdzās žults vārsts un kungi krājas. Dēļ ēšanas paradumiem. Kafija to visu provocē viss vairāk.
Nesaprotu kā var dzert kafiju pirms gulet iešanas. 😁 Saprotu 2h pirms bet nu tāpat.
18.06.2021 15:15 |
 
Reitings 315
Reģ: 14.08.2020
Elīna, ja šo lasi, tad ceru, ka beidzot savedīsi kārtībā savu internetveikalu.
Lūdzu, norādi procentuāli sastāvu(varbūt kaut kam bija, bet krekliņam, ko es noskatīju nebija)
Lūdzu, ieviesiet atgriežšanas funkciju. Visiem veikaliem tā ir. Veikala mājaslapa tadu neredzēju. Ja man nederes, tad man jāsamieirnas?
Būtu labi, ja visam būtu norādīta izmēru tabula, jo norāde, ka der m/l neko neizsaka
18.06.2021 15:20 |
 
Reitings 4759
Reģ: 22.10.2020
RedBull @ 18.06.2021 15:20
Elīna, ja šo lasi, tad ceru, ka beidzot savedīsi kārtībā savu internetveikalu.
Lūdzu, norādi procentuāli sastāvu(varbūt kaut kam bija, bet krekliņam, ko es noskatīju nebija)
Lūdzu, ieviesiet atgriežšanas funkciju. Visiem veikaliem tā ir. Veikala mājaslapa tadu neredzēju. Ja man nederes, tad man jāsamieirnas?
Būtu labi, ja visam būtu norādīta izmēru tabula, jo norāde, ka der m/l neko neizsaka

Noteikumos viss rakstīts: https://www.butterfly.lv/lietosanas-noteikumi/
9. Atteikuma tiesības un preču atgriešana
9.1. Ja Lietotājs ir patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē (fiziskā persona, kas iegādājas preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), tad 7.sadaļā noteiktajā kārtībā Lietotājs (patērētājs), nesniedzot nekādu pamatojumu, var izmantot atteikuma tiesības. Ievērojot Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” nosacījumus, patērētājam ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā no preces/preču piegādes brīža atkāpties no pirkuma līguma, iesniedzot Butterfly iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu. .
9.2. Par iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu tiek uzskatīts Lietotāja nosūtīts rakstveida (elektroniski e-pasta formā) paziņojums , kurā norādīts atgriešanas objekts un pasūtījuma numurs. Obligāti jānorāda Lietotāja bankas konta numuru, uz kuru Lietotājs vēlas saņemt atpakaļ par preču pirkumu samaksāto naudas summu. Par elektroniskā formā uz e-pastu saņemtu iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu Butterfly paziņo Lietotājam.
9.3. Uzskatāms, ka Lietotājs ir ievērojis atteikuma tiesību termiņu (14 dienas), ja Lietotājs iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu nosūta Butterfly pirms atteikuma tiesību termiņa beigām. Strīdus gadījumā Lietotājam ir pienākums pierādīt atteikuma tiesību izmantošanu.
9.4. Pēc iesnieguma par atteikuma tiesību izmantošanu nosūtīšanas Lietotājs piegādā preci atpakaļ Butterfly uz adresi: Blaumaņa ieala 9 Rīga Lv-1011 bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā. Šis termiņš ir uzskatāms par ievērotu, ja Lietotājs preces piegādā atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.
9.5. Butterfly apņemas bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad saņēmis Lietotāja iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu, atmaksāt Lietotājam viņa samaksāto naudas summu par preci. Butterfly atmaksā naudas summu, pārskaitot to uz Lietotāja atteikuma veidlapā norādīto bankas kontu vai, ja tas nav norādīts, uz kontu, no kura saņems maksājums par preci.
9.6. Ja Lietotājs preču pasūtīšanas brīdī bija skaidri izteicis vēlmi preces saņemt, izmantojot tādu piegādes veidu, kas nav Butterfly piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids, Butterfly nav pienākuma atmaksāt Lietotājam piegādes papildu izdevumus.
9.7. Butterfly patur tiesības aizturēt par preču pirkumu samaksātās naudas summas atmaksu Lietotājam līdz brīdim, kad Butterfly būs saņēmis no Lietotāja tā atgriezto preci vai arī būs saņēmis Lietotāja apliecinājumu par to, ka Lietotājs preci ir nosūtījis atpakaļ Butterfly, atkarībā no tā, kura darbība ir veikta agrāk.
9.8. Atlaidēs iegādātu preci nav iespējams atgriezt, bet ir iespējams samainīt pret citu preci vai dāvanu karti preces vērtībā.
9.9. Preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas sedz Lietotājs. Ja preci tās īpašību dēļ nevar nosūtīt atpakaļ pa pastu vai pakomātu, patērētājs sedz visas ar preces atpakaļatdošanu saistītās izmaksas.
9.10. Lietotājs atteikuma tiesības var izmantot, ievērojot šādus nosacījumus:
9.10.1. atgrieztajai precei(-ēm) jābūt oriģinālā iepakojumā un Lietotājs nav atvēris iepakojumu precei;
9.10.2. prece nedrīkst būt bojāta;
9.10.3. prece nav lietota, saglabāta sūtījuma kastīte, nav zaudējusi tirdzniecības izskatu (saglabātas etiķetes piestiprinātas pie apģērba, drošības plēvītes u.c.) (tas neattiecas uz jau piegādes laikā bojātu preci, par kuru pie preces saņemšanas apstiprinājuma Lietotājs ir norādījis iebildumus);
9.10.4. atpakaļ sūtāmai precei jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tā bija saņemšanas brīdī.
9.10.5. Butterfly ir tiesības atteikties pieņemt atpakaļ preci, ja netika ievēroti termiņi attiecībā uz preces atgriešanu.
9.11. Lietotājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Lietotājs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai. Precēm ir jābūt nesabojātām, nezaudējušām preces izskatu (nenoņemtas un nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsardzības plēves u. c.) un nelietotām. Prece ir jāatdod tās oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā tā tika saņemta, noteikti atdodot preces iegādāšanās dokumentu un citus preces piederumus, kas tai bija pievienoti tās saņemšanas brīdī. Ja prece nav pilnībā komplektēta, ir sabojāta, nekārtīga vai nav atbilstoši iepakota, Butterfly ir tiesības nepieņemt preci, kā arī neatmaksāt Lietotāja par preci samaksāto naudu.
18.06.2021 15:36 |
 
Reitings 315
Reģ: 14.08.2020
C00L Dzipsy @ 18.06.2021 15:36

Noteikumos viss rakstīts: https://www.butterfly.lv/lietosanas-noteikumi/
9. Atteikuma tiesības un preču atgriešana
9.1. Ja Lietotājs ir patērētājs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma izpratnē (fiziskā persona, kas iegādājas preci nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību), tad 7.sadaļā noteiktajā kārtībā Lietotājs (patērētājs), nesniedzot nekādu pamatojumu, var izmantot atteikuma tiesības. Ievērojot Latvijas Republikas Ministru kabineta noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” nosacījumus, patērētājam ir tiesības 14 kalendāro dienu laikā no preces/preču piegādes brīža atkāpties no pirkuma līguma, iesniedzot Butterfly iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu. .
9.2. Par iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu tiek uzskatīts Lietotāja nosūtīts rakstveida (elektroniski e-pasta formā) paziņojums , kurā norādīts atgriešanas objekts un pasūtījuma numurs. Obligāti jānorāda Lietotāja bankas konta numuru, uz kuru Lietotājs vēlas saņemt atpakaļ par preču pirkumu samaksāto naudas summu. Par elektroniskā formā uz e-pastu saņemtu iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu Butterfly paziņo Lietotājam.
9.3. Uzskatāms, ka Lietotājs ir ievērojis atteikuma tiesību termiņu (14 dienas), ja Lietotājs iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu nosūta Butterfly pirms atteikuma tiesību termiņa beigām. Strīdus gadījumā Lietotājam ir pienākums pierādīt atteikuma tiesību izmantošanu.
9.4. Pēc iesnieguma par atteikuma tiesību izmantošanu nosūtīšanas Lietotājs piegādā preci atpakaļ Butterfly uz adresi: Blaumaņa ieala 9 Rīga Lv-1011 bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā. Šis termiņš ir uzskatāms par ievērotu, ja Lietotājs preces piegādā atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.
9.5. Butterfly apņemas bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad saņēmis Lietotāja iesniegumu par atteikuma tiesību izmantošanu, atmaksāt Lietotājam viņa samaksāto naudas summu par preci. Butterfly atmaksā naudas summu, pārskaitot to uz Lietotāja atteikuma veidlapā norādīto bankas kontu vai, ja tas nav norādīts, uz kontu, no kura saņems maksājums par preci.
9.6. Ja Lietotājs preču pasūtīšanas brīdī bija skaidri izteicis vēlmi preces saņemt, izmantojot tādu piegādes veidu, kas nav Butterfly piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids, Butterfly nav pienākuma atmaksāt Lietotājam piegādes papildu izdevumus.
9.7. Butterfly patur tiesības aizturēt par preču pirkumu samaksātās naudas summas atmaksu Lietotājam līdz brīdim, kad Butterfly būs saņēmis no Lietotāja tā atgriezto preci vai arī būs saņēmis Lietotāja apliecinājumu par to, ka Lietotājs preci ir nosūtījis atpakaļ Butterfly, atkarībā no tā, kura darbība ir veikta agrāk.
9.8. Atlaidēs iegādātu preci nav iespējams atgriezt, bet ir iespējams samainīt pret citu preci vai dāvanu karti preces vērtībā.
9.9. Preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas sedz Lietotājs. Ja preci tās īpašību dēļ nevar nosūtīt atpakaļ pa pastu vai pakomātu, patērētājs sedz visas ar preces atpakaļatdošanu saistītās izmaksas.
9.10. Lietotājs atteikuma tiesības var izmantot, ievērojot šādus nosacījumus:
9.10.1. atgrieztajai precei(-ēm) jābūt oriģinālā iepakojumā un Lietotājs nav atvēris iepakojumu precei;
9.10.2. prece nedrīkst būt bojāta;
9.10.3. prece nav lietota, saglabāta sūtījuma kastīte, nav zaudējusi tirdzniecības izskatu (saglabātas etiķetes piestiprinātas pie apģērba, drošības plēvītes u.c.) (tas neattiecas uz jau piegādes laikā bojātu preci, par kuru pie preces saņemšanas apstiprinājuma Lietotājs ir norādījis iebildumus);
9.10.4. atpakaļ sūtāmai precei jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tā bija saņemšanas brīdī.
9.10.5. Butterfly ir tiesības atteikties pieņemt atpakaļ preci, ja netika ievēroti termiņi attiecībā uz preces atgriešanu.
9.11. Lietotājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Lietotājs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai. Precēm ir jābūt nesabojātām, nezaudējušām preces izskatu (nenoņemtas un nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsardzības plēves u. c.) un nelietotām. Prece ir jāatdod tās oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā tā tika saņemta, noteikti atdodot preces iegādāšanās dokumentu un citus preces piederumus, kas tai bija pievienoti tās saņemšanas brīdī. Ja prece nav pilnībā komplektēta, ir sabojāta, nekārtīga vai nav atbilstoši iepakota, Butterfly ir tiesības nepieņemt preci, kā arī neatmaksāt Lietotāja par preci samaksāto naudu.

Paldies.
Pie piegādes informācijas neko nemanīju, parasti tur raksta, ka ie atgriešana, domaju, ka nav...
Nu tad sorry, es neuzmanīga
18.06.2021 16:40 |
 
Reitings 2
Reģ: 18.06.2021
Jēziņ....par ko teikt paldies...Sākumā izlasi noteikumus...tik neloģiski klientam, bet pretīmnākoši pārdevējam!!! Te pat pat nav viduvējs jurists noalgots, ķer vienkārši cērpjamām aitām...TAČU, kā veikmīgam um godīgam uzņēmējam Naurim būtu jāpārskata noteikumi un jāizveido klientam saprotamāki(bez zemūdens akmeņiem) un tad jau sadarbība nebūs tik neveikla.
18.06.2021 23:05 |
 
Reitings 853
Reģ: 24.02.2021
Elīna atkal filozofē, cik viņa strādīga un tādiem jābūt arī darbiniekiem. Cik sapratu, tad visi slinki, nevarot atrast tādu, kas rukās tāpat kā viņa.
19.06.2021 13:34 |
 
Reitings 2264
Reģ: 16.02.2013
Patie @ 19.06.2021 13:34
Elīna atkal filozofē, cik viņa strādīga un tādiem jābūt arī darbiniekiem. Cik sapratu, tad visi slinki, nevarot atrast tādu, kas rukās tāpat kā viņa.

Rukās tā kā Elina, dienu nakti un par minimālo samaksu, lai vinas bizness augtu hahaha labs plāns, visi tak tādus darbiniekus grib
19.06.2021 14:59 |
 
Reitings 2264
Reģ: 16.02.2013
Patie @ 19.06.2021 13:34
Elīna atkal filozofē, cik viņa strādīga un tādiem jābūt arī darbiniekiem. Cik sapratu, tad visi slinki, nevarot atrast tādu, kas rukās tāpat kā viņa.

Rukās tā kā Elina, dienu nakti un par minimālo samaksu, lai vinas bizness augtu hahaha labs plāns, visi tak tādus darbiniekus grib
19.06.2021 14:59 |
 
Reitings 315
Reģ: 14.08.2020
Sultry @ 19.06.2021 14:59

Rukās tā kā Elina, dienu nakti un par minimālo samaksu, lai vinas bizness augtu hahaha labs plāns, visi tak tādus darbiniekus grib

Piekrītu. Smieklīgi. Tā esot tā ''darba mīlestība'', ha. Pareizi darba jaunieši, ka nav tam gatavi. Neticu, ka Elīna baigo algu maksās par to apjomu, kas jāveic
19.06.2021 17:04 |
 
Reitings 853
Reģ: 24.02.2021
Jā, ko tad tās meitenes var sasniegt Elīnas uzņēmumā, smagi rukājot? Elīnai kautkas nepatiks un atlaidīs. Cik daudz viņa jau ir atlaidusi, pat savas it kā labas draudzenes, ar kurām čupojās kopā arī ārpus darba.
Jā, ja savs uzņēms, tad ir jēga rukāt no rīta līdz naktij, bet priekš sveša strādāt, lai tas kļūtu bagāts, nav jēgas.
19.06.2021 18:59 |
 
Reitings 36417
Reģ: 11.02.2015
Eeemmm..es pārlasīju te iekopētos noteikumus.
Nopietni, jabūt saglabātai sūtījuma kastītei? Un prece nedrīkst būt izpakota no iepakojuma??? 9.10.1. un 9.10.3.
Tad kā, lūdzu, uzmērīt? Ja izņēmi no iepakojuma, lai uzmērītu, saproti, ka neder, - viss, auzas? Un kādā sakarā jāsaglabā viņu 1 centu vērtā kaste? Nevienam citam i-veikalam tā nav. Šmaru bode tik tiešām 😏
19.06.2021 20:57 |
 
Reitings 315
Reģ: 14.08.2020
reina @ 19.06.2021 20:57
Eeemmm..es pārlasīju te iekopētos noteikumus.
Nopietni, jabūt saglabātai sūtījuma kastītei? Un prece nedrīkst būt izpakota no iepakojuma??? 9.10.1. un 9.10.3.
Tad kā, lūdzu, uzmērīt? Ja izņēmi no iepakojuma, lai uzmērītu, saproti, ka neder, - viss, auzas? Un kādā sakarā jāsaglabā viņu 1 centu vērtā kaste? Nevienam citam i-veikalam tā nav. Šmaru bode tik tiešām ?

Tiešām.... hmmm, labs... nevar atvērt iepakojumu, a kā man zināt vai gribu atgriezt?
Elīnītei vel tālu līdz biznesam, nezinu kur viņa ir “izaugusi”, palikusi gudrāka un nopietnāka un kur parādās “norukātas” stundas, ja internetveikals nav sakārtots(daudz kur vispār nenorāda materiālu, citur norāda, bet nenorāda cik procenti ir ta kokvilna un cik viskoze, izcelsmes valsts nav, atgriezt faktiski preci nevar...) :D laikam skaitās “ norukāju” jeb sabilldeju šmotkas uz sevis....
Kādreiz tak nodoklus vēl nemaksāja... tas tauriņš viss ir viens liels fufelis
19.06.2021 21:28 |
 
Reitings 2
Reģ: 18.06.2021
Nu , bet ko es saku!!! Tie noteikumi ir vienkārši šausmas!!! Nekad neko nepirkt tur!!! Nav iespēja atgriezt jau pirms vēlies nopirkt...Briesmīgi...Liekas no google.com kkādas izgāztuves izkopēti noteikumi....Nu ļoti neprofesionāli! Elīn , Nauri davai nedaudz pamācieties, izglītojaties, paskatieties no sev līdzīgiem uzņēmumiem!!!
19.06.2021 22:51 |
 
Reitings 315
Reģ: 14.08.2020
Ko domājat kas Elīnai ar veselību?
Man škiet, ka tās ir sekas tadam dzīvesveidam ka vinai - 5 kafijas dienā(tostarp pirms gulētiešanas, kas vispar likas wtf) pāris karotes griķu un salats reizem... visu laiku teica, ka ir bada sajuta, bet atri jaiet gulet, lai nejustu to... visdrizak ar neregulāru esanu un kafijam un sabojājusi sev kuņģi...
Tagad varbut vel kadu kaiti noķēra, bet es vinas vieta sāktu piedomāt pie uztura.
20.06.2021 09:14 |
 
Reitings 315
Reģ: 14.08.2020
RedBull @ 20.06.2021 09:14
Ko domājat kas Elīnai ar veselību?
Man škiet, ka tās ir sekas tadam dzīvesveidam ka vinai - 5 kafijas dienā(tostarp pirms gulētiešanas, kas vispar likas wtf) pāris karotes griķu un salats reizem... visu laiku teica, ka ir bada sajuta, bet atri jaiet gulet, lai nejustu to... visdrizak ar neregulāru esanu un kafijam un sabojājusi sev kuņģi...
Tagad varbut vel kadu kaiti noķēra, bet es vinas vieta sāktu piedomāt pie uztura.

Pirms pāris min vienkārši bija storijus ielikusi, ka viņai auksti, galva dulla un vakar esot sāpējis veders, dzer ārsta izrakstītas zales, bet nu sodien galigi passajuta švaka. Nezinu kapec iznema
20.06.2021 09:17 |
 
Patīk
Reitings 648
Reģ: 08.01.2021
Elīnai iet labi biznesā, neskatoties uz trūkstošajām zināšanām. Meitenes kuras pie viņas aiziet strādāt, iegūst atpazīstamību, sekotājus un tamlīdzīgi, ieguvējas tāpat viņas ir. Tikai šķiet, ka daudzas grib tikai to, un ne strādāt.
20.06.2021 10:05 |
 
Reitings 853
Reģ: 24.02.2021
Ne visi grib atpazīstamību, citi grib mierīgu dzīvi
20.06.2021 11:08 |
 
10 gadi
Reitings 384
Reģ: 27.03.2014
Man neliekas, ka viņa ēd tik maz. Varbūt ne veselīgi. Saldumu pārāk daudz.
20.06.2021 16:16 |
 
Reitings 853
Reģ: 24.02.2021
Un par to atpazīstamību, vai tad kāda tagadējā viņas darbiniece ir atpazīstama? Kura? Pēdējā laikā nerāda vispār nevienu. Cik sapratu viņai tur vairākas pārdevējas, tad jau būtu visas zināmas
20.06.2021 17:45 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits