Kotulūr @ 29.07.2024 14:04Ņuris ir tāds bifelis. Kur pazuda diēta, ka pa dienu dzer kokteiļus un vakarā ēd steiku. Katrā didras video viņš rij maizi, sushi, hinkāļus, hačapuri, burgerus. Nav brīnums, ka kuilim līdzīgs
Iespējams,ka es pat salīdzinot Kivičieni ar Elīnu,redzot to kontrastu, man liekas,bet Elīna ir pilnīgi okei.
vienkarsinav @ 29.07.2024 10:30
Tieši to pašu tikko iedomājos. Vai arī neviens viņai nepateica,ka būs vētra
magdalena333 @ 29.07.2024 20:01Kārtējā aizgājusi no sapņu priekšniekiem - Didrihsoniem, un meklē kārtējo naivo aitu. Jā, jā, Elīna, mēs ticam, ka jūs augat, ar tādu biežumu kā jūs meklējat jaunus darbiniekus (jo augat) jums būtu jau jābūt 50 cilvēku komandai, tik kāpēc kaut kādi nodokļi tiek maksāti par 7 darbiniekiem?
gaidu to brīdi, kad Didrai būs trīs telefončiki :Dcory @ 29.07.2024 19:13Jūs arī ejot uz sporta zāli ņemat līdzi divus telefonus? ? Es nesaprotu, ko viņa dara sporta zālē, ja viņai vajag divus telefonus līdzi. OK, esot uz skrejceliņa var ieslēgt Netflix, ko skatīties, kamēr skrien, bet tam taču nevajag divus telefonus...
CallMeAnnika @ 29.07.2024 21:41Izņemšana uz vietas bija 1€, šobrīd jau 1,50€. Tiešām iet labi biznesā vai tomēr nevar iesmērēt uz vietas s*du?
Visos veikalos, kur ir fizisks veikals, izņemšana uz vietas ir bez maksas. Tā ir iespēja nemaksāt par piegādi, ja klientam tā ir ērtāk. Barbora, Rimi Drive, Jysk, 220.lv, Xs rotaļlietas, RD Electronics utt..magdalena333 @ 29.07.2024 21:51Ja arī es būtu viņu kliente, man būtu jautājums Elīnai, ar ko tas skaidrojams, ka izņemšana uz vietas maksā 1,5€? Nu reāli cenšas panākt, lai labāk pasūta ar piegādi, tad 1. būs kādai slinkums sūtīt atpakaļ to brāķēta lupatu, un paturēs 2. varēs censties vainot, ka kliente pati sasmērēja, saplēsa 3. mēģināt iebarot atlaidīti nākamajam pirkuma, mēģinot no vienas lētās lupatas nopārdot otru?
Pasviedīšu Elīnai jaunu biznesa ideju. Uztaisiet veikala ieejas maksu, ne tikai izņemšanu uz vietas. :D Tas tiešām būs next level.cory @ 29.07.2024 22:56
Citos veikalos izņemšana uz vietas ir par brīvu, lai uzņēmumam nav jātērē savas finanses piegādes izdevumiem. A te, Didra iekasē 1.50EUR par to, ka tu pats atnāc uz veikalu, izņemt savu pasūtījumu, kuru tu pats esi pasūtījis. +20% dzeramnaudu vēl varēja uzlikt pa virsu šādam servisam.
amoreamore @ 29.07.2024 14:24
Vienkārši atgādinu, ka Nauris ir uz DiĒTaS
Pasakot "katrs otrais to dara" tu jau aizstāvi. Tas, ka to dara katrs otrais ir slikti un nav attaisnojums katram nākamajam, kas to dara. Turklāt dubultpretīgi ir krāpties ar nodokļiem un kad kādreiz saņem kādu sodu čīkstēt, ka neļauj strādāt godīgiem uzņēmējiemHyrte @ 29.07.2024 13:28
Es vienkārši pateicu to,ko zinu.
Pozitīvs viedoklis nedrīkst būt? :)
Uzreiz visas metas mīnusot,bez maz,kā esmu uzdrošinājusies paust pretēju viedokli jūsējam. Kā skolas laikos,vai dziedi mūsu dziesmu,Ja nē,neviens ar Tevi "nedraudzēsies".
Par aplokšņu algām,eu. Tas ir tik izplatīti,ka katrs otrais to piekopj. Un es neaizstāvu,pati maksāju nodokļus pilnā apmērā! ?
Iespējams,ka es pat salīdzinot Kivičieni ar Elīnu,redzot to kontrastu,man liekas,bet Elīna ir pilnīgi okei.
.
Tas ir tik neloģiski. 99% uzņēmumu būtu otrādi. Piegāde par maksu, uz vietas for free. Bet tas noteikti ir viens no viņas uzņēmējas superatklājumiem, kas rada to viņas level up, kuru pēc tam māca citiem savos super kursosmagdalena333 @ 29.07.2024 21:51Ja arī es būtu viņu kliente, man būtu jautājums Elīnai, ar ko tas skaidrojams, ka izņemšana uz vietas maksā 1,5€? Nu reāli cenšas panākt, lai labāk pasūta ar piegādi, tad 1. būs kādai slinkums sūtīt atpakaļ to brāķēta lupatu, un paturēs 2. varēs censties vainot, ka kliente pati sasmērēja, saplēsa 3. mēģināt iebarot atlaidīti nākamajam pirkuma, mēģinot no vienas lētās lupatas nopārdot otru?