Meičas, jūs dzīvojat ilūzijās par uzņēmējiem Latvijā. Vai pat vispār pasaulē.
Jā, ir superīgie, kuri paši tiešām ražo, izgudro jaunus virzienus, pat eko-šmeko lietas utt.
Bet..nu piemēram. Mūsu pusē ir ģimenes uzņēmums. Ļoti cienījams, daudzbērnu ģimene, kristieši, atbalsta labdarību, iesaistās politiskajā dzīvē utt. Nu karoč, tiešām paraugbiznesmeņi.
Un pati gadus 5 dzīvoju tādās domās par viņiem, līdz nedaudz tuvāk nesanāca iepazīt to "virtuvi".
Uzcenojums produktam (pārpirktam no izplatitājiem) ir 200-300%. Acīs un ausīs visiem glauda pa spalvai, bet aiz muguras tur ir vienkārši kašmars. Pat atlaidi (kas tāpat krietni pārsniedz iepirkuma cenu) uzticīgiem klientiem iedod maksimums 5%!!!!! vērtībā.
Atšķirība tāda, ka viņi ir no nedaudz vecākas paaudzes, tāpēc nelien IG. Bet visās citās platformās un medijos darbojas gana aktīvi, tā ka nav arī tā, ka "paši sevi neizliek publiskai apskatei".
Ko es gribu ar to teikt. Perieties par Didru, par viņas biznesu, izskatu, nolaidiet tvaiku, jokojiet. Whatever. Protams, kas jums to var aizliegt. Un kāpēc vajadzētu. Ar draudzeni mēs arī ierēcam par tiem pieminētajiem biznesmeņiem.
Bet saprotiet un apzinaties arī, ka Didra ir tāaaaaada aisberga redzamā daļa. To nav iespējams mainīt, netērējiet uz to lieki savu enerģiju, I Guess.