Nu, meitenes! Es no pasīvās lasītājas par komentētāju šeit!
Manuprāt, visiem šiem influenceriem instagram platformā, un ne tikai tur, ir ļoti liela atbildība. Reizēm pat lielāka nekā paši to apzinās.
Konkrētajā gadījumā, kā interesents, kurš seko līdzi meitenes profilam, var izšķirt, viņa piedāvā preci zem Butterfly zīmola vai nē? Nevar, jo katru dienu šajā profilā tiek reklamēti desmitiem Butterfly zīmola produkti. Kāpēc, lai pēkšņi maskas būtu izņēmums? Tā ir parastā sekotāja loģika. Ja arī šis ir izņēmums, tad tā arī jāpavēsta. Pretējā gadījumā tiešām pašlaik tā izskatās pēc emociju vadītas attaisnošanās. Tāpat pienākums izplatītājam, uzskatu, ir informēt, ka šīs maskas nepasargās no vīrusa, taču var būt palīgs jau inficētai personai pasargāt citus. Jābūt taču kādai skaidrībai par mērķi, izcelsmi utt. Ir tik viegli attaisnoties, ka katrs var iegooglēt un atrast informāciju pats, bet, tad kādu atbildību nes izplatītājs ar sekotāju tūkstošiem? Nav pat runa par maskām, ir labi, ja mērķis bijis ierobežot vīrusa nodošanu apkārtējiem, arī labi, ja tās domātas vienkārši modei, bet tā arī ir jāpasaka. Pretējā gadījumā tā ir pircēju maldināšana.
Lūk, šīs lietas patiesi sadusmo. Šis konkrētais jau nav vienīgais piemērs. Sadusmo cilvēku bezatbildība pārējo priekšā. Mēs varam skaistu smaidu reklamēties kameras priekšā, bet tiklīdz no tevis prasa atbildību, tad kažoks uz otru pusi, un pats, nu, esi vien vainīgs, ka saprati lietas kā saprati, nepalasīji to googli. Jā, kritiski domāt vajag un cērpamai aitai labāk nekļūt, bet atbildība tūkstošu priekšā arī eksistē. Pretējā gadījumā, neredzu citu zemtekstu, kā vien bizness, bizness, bizness, šai milzum lielajai sekotāju piesaistei. Un tagad teikt, ka viss cēla mērķa vārdā? Kur tas mērķa formulējums nāca kopā ar produkta reklāmu? Kāds pārsteigums, ka cilvēki nesaprata!