johnson @ 26.09.2024 11:44
?si=jzsKF1WOC86RWJRJ
Casoria @ 26.09.2024 12:05
Cik smieklīgi, tas video ir unlisted :D Tiek slēpts un netiek reklamēts :D
sandale @ 26.09.2024 13:58Kāds var lūdzu paskaidrot kas viņš tāds ir vispār un ar ko nodarbojas? Nekad nebiju redzējusi ne dzirdējusi par tādu Niku Jansonu. Skaidrs ka taisa intervijas bet ir arī kautkāds bizness pašam?
Bubuu @ 26.09.2024 14:31Man gan intervija liekas interssanta, jo Niks liekas inteliģents un saprot par ko runā. Elīna gan peras pa miglu un vienīgais, ko viņa saprot no mārketinga ir, ka, ja viņa reklamēs sevi, tad varbūt kāds nopirks no viņas apģērbu. Reāli viņas produkts ir sūds, nav aktuāls, nav konkurētspējīgs nav kvalitātes un cenas attiecība godīga un vienīgais iemesls kāpēc kāda no viņiem kaut ko pērk ir jo Elīna iztur savu skandolozo popularitāti. Kāpēc viņi nevar ieiet jaunā tirgū - jo tādu Elīnu tur neviens nezin un viņiem neinteresē cik viņai lieli pupi vai lūpas vai ka atkal bērnu atstājusi novārtā. Pašu produktu viņi reklamēt nemāk un tur nav ko reklamēt, jo viņu produkts ir sūds. Vienīgā viņu panākumu atslēga ir ka Elīna plēš dirsu, lai pievērstu cilvēku uzmanību ar savām stulbajām izdarībām, atklātu privāto dzīvi un kailo ķermeni. Nu kurš vel uzņēmums izmanto tādus reklamēšanas instrumentus. Nezinu tādu, bet diemžēl viņiem tas strādā.
mokabezpiena @ 26.09.2024 14:40
Tieši tā! Ideāls mārketings būtu, ja produkts pats sevi pārdotu. Šajā gadījumā produkts ir sūds, un Didrihsonei nākas 24/7 365 dienas gadā lēkāt apenēs ap telefona kameru, lai kāda lētticīgā uzķertos un iegrābtos nekvalitatīvā precē.
Apgrozījums gan jau ne peļņa. Ja 150 paciņas dienā tad uz vienu paciņu sanāk ap 44 eur. Bet ne jau peļņa, bet agrozījums, jo tik apmēram arī teica ka ir videjā čeka vērtība.novērotāja @ 26.09.2024 15:14Elīna laikam īsti nefiltrē ko runā, kas viņi par apğērbu gigantu, ka viņiem peļņa ir no 200 000 līdz 220 000 eiro mēnesī? Vai es kaut ko nepareizi sapratu?