Citāts: “ «Sociālo tīklu menedžeri, imidžmeikeri internetā iesaka, kā veidot savu profilu un kā sevi pasniegt - nodarboties ar savas personības mārketingu. Tā viņi iemāca uzvesties narcistiski pat cilvēkus, kuriem tas nav raksturīgi,» skaidro psihiatre. «Taču efekts var iznākt pavisam pretējs. Ja cilvēks veido par sevi nepatiesu stāstu vai savai personībai velta pārmērīgu uzmanību, ievieto pārāk daudz bilžu un dara to pārāk bieži, demonstrējot arī atkailinātas ķermeņa daļas... nevajag uzskatīt, ka pārējie cilvēki ir muļķi. Pat tie, kuri nav mācījušies psiholoģiju, intuitīvā līmenī izrādīšanos uztver negatīvi, un viņu patiesās atsauksmes ir visai skarbas. Mēs visi intuitīvi saprotam: jo distancētāka savas personības pasniegšana, jo līdzsvarotāka personība. Narcisms nav norma, tas zināmā mērā ir personības traucējums - dziļš rakstura defekts, kurš traucē gan pašam cilvēkam, gan apkārtējiem, tā ir sevis demonstrēšana, izrādīšanās un vienlaicīgi niecīguma sajūta, jo šī ārišķība ir tikai mēģinājums aiztaisīt dziļu dvēseles robu un slēpt dziļu nepārliecinātību par sevi. Jo vairāk ikdienas aktivitāšu parādās attēlos profilā, jo vairāk var secināt, ka cilvēks reāli ir tukšs. Arī daudzās pašbildes liecina par narcismu. Ar šādiem cilvēkiem nav iespējamas dziļas, tuvas attiecības, jo Narciss redz tikai sevi. Ir arī tādi cilvēki, kuri uzņem selfijus modes dēļ un nesaprot, kā tiks uztverti no malas. Jo vairāk sociālajos tīklos ir personisko bilžu, jo lielākas problēmas attiecībās ar līdzcilvēkiem. Citi intuitīvi negatīvi attiecas pret tiem, kuri pārāk izceļ sevi, un tas neapzinātā līmenī izraisa atgrūšanu. Es uzskatu - jo mazāk sociālajos tīklos ir personiskas informācijas, jo labāk. Ir cilvēki, kuriem ir slēgtie profili, kontaktos iekļaujot tikai tos, ar kuriem viņi reāli ikdienā kontaktējas.»”