Tagad uz drusku citas nots.
Man tāda kā kopīgā anti-reklāmas sajūta no tā, ka tur tās meičas no NL saaicinātas. Zinu, ka visas tur čupojas kopā, tās NL meičas visur ielīdīs, ja varēs un, ja nevarēs ielīst, tad notievēs un mēģinās ielīst vēlreiz.
Atceros ka Didrai kad Džeisons piedzima tur Sauliete laikam pušķi aizsūtīja un apsveica.
Kaut kā tā iedomājos, ka viņas uzaicinātas tika daudzu iemeslu dēļ. Viņas ir tāds kā perfektais viesis tur.
1. Sekotāji protams. Instagrama engagement. Reklāma, utt.
2. Arī viņas zin kā no bullshita uztaisīt “biznesu”. Didra gan godīgi sakot tiešām pārdod kaut ko noderīgāku par biodronu. Vesels veikals nav kaste ar pulveriem. Bet Didras mārketinga stratēģijas, citreiz apšaubāmā apģērba kvalitāte, bezvīļu apeņu grūšana citiem rīklē un citas šādas lietas, man noliek to visu biznesu gandrīz vienā līnijā ar NL.
3. Uzpūstais pozitīvisms. Tās kuras kaut vienu dienu ir pasekojušas kādai no NL meičām, zin ka tur ir tik salkans, uzpūsts, nu nereāls un pārsaldināts pozitīvisms, ka vemt gribās.
Tie lielie puķu pušķi svinot neko, komplimenti, “you go girl”, viss šis. Šoreiz gan protams ir iemesls ballei un puķēm. Bet Didra zināja ka ja uzaicinās NL meičas, tad ne tikai viņas atnesīs puķes un visādi citādi būs tur, bet arī nobērs viņu ar komplimentiem, pārliecinās, ka viņa strong independent woman, biznesa lēdija, super mamma, močītāja un viss cits un padalīsies vēl saviem sekotājiem kā lepojas par Didru un kādi tie Didrihsoni super pāris.
4. Viņas ir tieši tādas “slavenības” kas uz turieni ietu. Tāda kārtīga slavenība vai modes cilvēki tur neietu. Jo Butterfly nav zīmols. Tas nav brends, kā te Ņuris vienu laiku gribēja iestāstīt. Tā nav māksla atvērt veikalu, pasūtīt preci no kaut kurienes un pārdod to tālāk.
Tādu veikalu un uzņēmumu Latvijā ir desmitiem tūkstošu.