IceCream @ 13.04.2023 12:24Ņuri! Daudz laimes vārda dienā!
Didrai, protams, 0 sakāmā šai sakarā. Gan jau vakarā atcerēsies.
Greetaa @ 13.04.2023 14:49Storijos par Ryanair ratiem var redzēt Elīnas reakciju, kad kaut kas nenotiek pēc viņas prāta - viņa jau te neies "čikāties" ar Ryanair, lai izpildītu to, kas noteikts pēc Ryanair politikas.
Nesaku, ka forša situācija, bet tajā pašā laikā savus klientus čakarēt gan var mierīgi, neatgriežot naudu vai piedāvājot 3eur kompensāciju defekta dēļ. No ietekmeles storijiem vispār var izsecināt, ka "nav birciņas - nav problēmas", paši nogriež pirms nosūtīšanas, lai nebūtu nekas jāatgriež vai jāatmaksā.
Viņai absolūti nospļauties par saviem klientiem, ne reizi tiešā tekstā nav pateikusi klientiem paldies par to, ka viņi ir, nerūpējas par normālu klientu apkalpošanu un vispār nesajēdz, ka klients ir visa pamatā. Bet kad princese saskaras ar citu kompāniju klientu apkalpošanu, tad pilni storiji par to, kā redz citi pret viņu, nabadzīti, atļaujas ? Un ja nu kāds cits viņas preces čeku (kura nav), būtu izmetis miskastē vai arī tie būtu to klientu pēdējie līdzekļi kā viņa min savos ratu storijos? Hipokrāte.
P.S. Diez Naurim šogad kaut ko uzdāvināja svētkos pārmaiņas pēc?
Ienācu palasīt Butterfly diskusiju, bet sākumā šķita, ka esmu Ietekmeļu diskusijā iegājusi.Meitenearputniem @ 13.04.2023 13:41man ļoti patīk nosaukums klusās influenceres,ja tā ir mana tēma..tur vismaz nav uzkrītoša reklāma,ir skaistas gaumigas bildes un iedvesmo pat bez reklāmām. Ietekmelu topā biju sarakstījusi sarakstu ar šādām influencerem
Elīnai atkal būs attaisnojums - negribēju pa dienu sveikt, jo Nauris aizņemts (lai gan nezināja, ka vīram vārda diena), tad nu apsveikšu tagad vakarā (tad, kad kāds pateica) :DGudralapsa @ 13.04.2023 14:49
Es ar pa radio šodien dzirdēju:" Šodien vārda dienas svin Nauris", un nodomāju, ka ar nepacietību gaidu, kā Elīna apsveiks savu vīriņu! ?
tas jau bija redzams situācijā ar ņurika zābakiem,kuri pa 300 eiro saplīsa. Viņas frāze- mēs jau neiesim celt traci un ko tik vēl ne. Ar domu,ka nu nekas, nopirksim jaunus. Pēc tam stāsta- likuši sagriezt un atsūtīja jaunus. Tomēr tad cēla traci, cik mierīgi vai nē nezināsim,bet vienalga. Rokas klēpī salikusi nesēdēja. 🤣Greetaa @ 13.04.2023 14:49Storijos par Ryanair ratiem var redzēt Elīnas reakciju, kad kaut kas nenotiek pēc viņas prāta - viņa jau te neies "čikāties" ar Ryanair, lai izpildītu to, kas noteikts pēc Ryanair politikas.
Nesaku, ka forša situācija, bet tajā pašā laikā savus klientus čakarēt gan var mierīgi, neatgriežot naudu vai piedāvājot 3eur kompensāciju defekta dēļ. No ietekmeles storijiem vispār var izsecināt, ka "nav birciņas - nav problēmas", paši nogriež pirms nosūtīšanas, lai nebūtu nekas jāatgriež vai jāatmaksā.
Viņai absolūti nospļauties par saviem klientiem, ne reizi tiešā tekstā nav pateikusi klientiem paldies par to, ka viņi ir, nerūpējas par normālu klientu apkalpošanu un vispār nesajēdz, ka klients ir visa pamatā. Bet kad princese saskaras ar citu kompāniju klientu apkalpošanu, tad pilni storiji par to, kā redz citi pret viņu, nabadzīti, atļaujas ? Un ja nu kāds cits viņas preces čeku (kura nav), būtu izmetis miskastē vai arī tie būtu to klientu pēdējie līdzekļi kā viņa min savos ratu storijos? Hipokrāte.
P.S. Diez Naurim šogad kaut ko uzdāvināja svētkos pārmaiņas pēc?
Sienaguba @ 13.04.2023 16:01Uzdāvināja kaut kādu desas lunķa vīriešu pušķi, kvasu. Kur baloni? Ovācijas? Konfetī? Vai vismaz buča. Kaut kā pliekani :D bet nu jā, bombiski svētki jau drīkst būt tikai pašai Elīnai.
a čeks varbūt nav ,jo ratus nemaz nepirka? Tā nevarētu būt?Greetaa @ 13.04.2023 14:49Storijos par Ryanair ratiem var redzēt Elīnas reakciju, kad kaut kas nenotiek pēc viņas prāta - viņa jau te neies "čikāties" ar Ryanair, lai izpildītu to, kas noteikts pēc Ryanair politikas.
Nesaku, ka forša situācija, bet tajā pašā laikā savus klientus čakarēt gan var mierīgi, neatgriežot naudu vai piedāvājot 3eur kompensāciju defekta dēļ. No ietekmeles storijiem vispār var izsecināt, ka "nav birciņas - nav problēmas", paši nogriež pirms nosūtīšanas, lai nebūtu nekas jāatgriež vai jāatmaksā.
Viņai absolūti nospļauties par saviem klientiem, ne reizi tiešā tekstā nav pateikusi klientiem paldies par to, ka viņi ir, nerūpējas par normālu klientu apkalpošanu un vispār nesajēdz, ka klients ir visa pamatā. Bet kad princese saskaras ar citu kompāniju klientu apkalpošanu, tad pilni storiji par to, kā redz citi pret viņu, nabadzīti, atļaujas ? Un ja nu kāds cits viņas preces čeku (kura nav), būtu izmetis miskastē vai arī tie būtu to klientu pēdējie līdzekļi kā viņa min savos ratu storijos? Hipokrāte.
P.S. Diez Naurim šogad kaut ko uzdāvināja svētkos pārmaiņas pēc?
latvjubarbija @ 13.04.2023 15:31
Naurim tak ir dziesma "Dieva dāvana", neko vairāk viņam nevajag
magdalena333 @ 13.04.2023 17:27Labākā gadījumā Elīna tagad aizvilks Nauri uzēst kārtējo butgerīti un fricīšus, daudz laimes no mīļās sievas. Ja nebūtu dāvana no komandas meitenēm, tad vispār nebūtu pilnīgi nekas no Elīnas puses. Gan jau tagad ātrumā štuko, ko priekš Instagram (Naura) sagādāt?
gribuiemestkapeiku @ 13.04.2023 17:32Tas ir noticis. Viņa beidzot sēžot te ir mūs sadzirdējusi un uzklausījusi! Prasa padomu kā neskriet dirsu plēsdamai bez atjēgas,bet uzticēt citiem,lai var atpūsties. Stulbā zoss,padomus ta prasa,tikai nekad neklausās tāpat. Viņai vajag savas smadzenes drusku attīstīt un tikai tad kaut kas notiks
Mayaaa @ 13.04.2023 17:23Daudz darbinieku viņiem esot, viņa par tiem 6 cilvēkiem runā??
BellaCiao @ 13.04.2023 17:32
Tos jau ēd tikai ja kebabnīca uzzauc ?