Butterfly clothing

 
Reitings 302
Reģ: 07.11.2013
Sveikas! Vai kāda iepērkas pie Elīnas Didrihsones? Kāda kvalitāte drēbēm un esmu dzirdējusi, ka ļoti liels uzcenojums.
19.12.2018 11:13 |
 
Reitings 1029
Reģ: 23.02.2023
Bubuu @ 27.10.2023 13:57
No Elinčika storija Laumā "Tas tev nav makaronus saražot, nu kā Dobelē Dzirnavnieks..." Jo makaronus ražot nav nopietns bizness? Arī makaronus ražot tas tev miskastes maisos atvest lupatas no ķīniešu noliktavas un salikt uz pakaramā. Nez vai Dobeles dzirnavnieks kaut kā nereaģēs uz šo. Līdzīgi kā toreiz kad Kambala Dobeli par čuhņu nosauca.

Nopietni? Viņa tā pateica? Omaigād.
Viņa tiešām domā, ka lupatu ražošana ir sarežģītāka par NASA raķeti.
Točna debīla. Viņa vispār apjēdz kāds cikls ir līdz dabūn to makaronu uz šķīvja? Un, ka uzšūt apenes noteikti ir vieglāk nekā izgatavot makaronus?
Nu tā ir tāda amēba
27.10.2023 14:41 |
 
Reitings 551
Reģ: 23.01.2022
KatyB @ 27.10.2023 14:32
Bac nu viņa tiešām muca augusi un turpina tā pat dzivot, ka var būt tik neaptēsts cilvēks un vēl ar to lepojas.
Arī ar svaru, tik skaists augums tajās vecajās bildes, tagad nebūtu tas bumbas pieliktas izkatas ka 14 gadu vecam puikam augums.

Viņa ir tiešām dzīvo savā butterfly kastītē un neko citu nezin,kas pasaulē notiek.. pat modes un apģērbu ziņā. Vakar Arsēnijs viņai ko stāsta par sudraba krāsas apģērbiem un tā aktualitāti - par brendu Diesel, kas izceļas ar sudraba krāsas apģērbiem, aksesuāriem. Piemin arī Rihannas renaissance tūri, kur dominēja sudrabs un visi fani ģērbās sudraba apģērbā. Elīna tikai plikšķināja acis un noteica- ooo, vouuu vai ko tādu.. bija skaidrs,ka par neko tādu viņa nebija dzirdējusi🤦
27.10.2023 14:42 |
 
Reitings 285
Reģ: 01.05.2022
Es nesaprotu, kā Jūs vispār varat paskatīties tās sērijas ar Didreli.
Tās lauķu sarunu stils gan no Saulietes, gan Didriķa ir ārprāts vienk. Okey Didrai ir vispār biresmīgi. Pēc sērijas par skolu, man viss pietiek, šo neaptēsto dāmīti es vairs neskatīšos :D
27.10.2023 14:45 |
 
Reitings 2336
Reģ: 28.01.2023
MTY @ 27.10.2023 14:45
Es nesaprotu, kā Jūs vispār varat paskatīties tās sērijas ar Didreli.
Tās lauķu sarunu stils gan no Saulietes, gan Didriķa ir ārprāts vienk. Okey Didrai ir vispār biresmīgi. Pēc sērijas par skolu, man viss pietiek, šo neaptēsto dāmīti es vairs neskatīšos :D

Paskatījos, jo tika te apspriests un bija brīvs brīdis. Saulieti necik augstāk par Didī nevērtēju, bet kad viņas abas saliek blakus, tad Sauliete liekas ievērojami gudrāka. Nu tāds zābaks tā Elīna ir. Saulietei trīs reizes jāpārfrāzē jautājums, lai tas aizietu līdz Didī smadzenēm.
27.10.2023 14:52 |
 
Reitings 2191
Reģ: 11.10.2022
Pupuķis @ 27.10.2023 10:26

Arī noskatījos SBF, starp Nauri un Elīnu nevalda nekāda mīlestība, nevienā brīdī neparādās neviens mīļš pieskāriens, kaut mazākā mīlestības izpausme, buča, rokas saņemšana, utt..
Elīna ar trulu skatienu laiza dakšu, lāpstiņu un ko tik vēl ne, un Nauris kā mačo stāsta, kāda būs ģimene pēc 5 gadiem. Viņi stāsta, kā viens ar otru visu izrunā, bet raidījumā vien jau atklājas vairākas nianses, par kurām Nauris neko nav stāstījis viņai. Abi vienkārši izmanto viens otru

Jā, tikko arī noskatījos. Diezgan skumja sērija, ja aizdomājas 😔 Elīna kā auksta zivs, vispār ne reizi uz Nauri nepaskatas, viņai tikai Buķiks, Buķis. Nauris laikam gribētu normālu dzīvi ar sievu, bērnu, tūju žogu, bet nu te viss jau sen dir*ā viņu starpā. Normāls bizīts, kur viens otram izdevīgs un viens bez otra nevar. Un Džeisons, tas vispār tikai no rīta, līdz atnāk aukle, un vakarā mājās viņi uz mazgāšanu. Ēst kopā need ne brokastis, ne vakariņas. Skumji.
27.10.2023 14:55 |
 
Reitings 2191
Reģ: 11.10.2022
Un vispār @%%#&#^, šuvējas meita, tirgo apģērbu jau 5 vai 7 vai 5 tomēr gadus, un PIRMO reizi redz, cik sarežģīta ir apģērbu razošana? Bļ**, nav bezvīlītes, ne? 🤣🤣🤣🤣
Nē, nu vismaz cepums par cenšanos. Mēs jau te gadiem bļāvām, lai iet mācās, iet kursos, izglītojās, bet pat to sāpīgi skatīties 🤣
27.10.2023 15:18 |
 
Reitings 2818
Reģ: 05.12.2021
Lai piedod man visas Dieva radības, bet viņa ir tiešām, citēšu Gobzemu, tupa kā blietēta zeme. Pilnīgi stulbene, kurai liekas, ka ir nereālākā business woman.
Un Tas pēdējās epizodes SBF liekas viņa vispār kaut kur lido. Tā aukstā seja un tad aukstums, kas tur nāk. Riktīgi stulba, izlutināta, iedomīga sučka, kas domā ka ir krutākā meiča ciemā, bet ir zābaks.
27.10.2023 15:24 |
 
Reitings 5208
Reģ: 27.08.2023
Devindesmitseptini @ 27.10.2023 14:15
Ieraudzījusi Laumas RAŽOTNI tagad šokā, cik tas ir grūti, ražot apģērbu. Paga Didriņ, kā, vaitad tu savās Itālijas un Francijas “RAŽOTNĒS” uz to jau neesi atskatījusies, ko tagad tāds pārsteigums? Ha ha

Un pārfrāzējot Didras Key Take away no šī ražotnes apmeklējuma:
"Mēs esam baigie močītāji un mēs stādām tikai augstākos mērķus, jo gribam sasniegt visu līdz atsitienam! (bet nu paši ražot gan mēs negribam, tas par grūtu, mums patīk tikai pārdot)."
Varētu padomāt, ka Lauma, Rosme, Amoralle u.c. vadītāji nepārdod paši savas ražotās drēbes. Didrihsoni, jūs vienkārši esat pārāk slinki un stulbi, lai varētu attīstīt biznesu un sāktu kaut ko arī paši ražot un pārdot, mammu noteikti varētu piesaistīt pie tērpu modelēšanas, dot darbu šuvējām, attīstīt kaut ko savu, atbalstīt Latvijas uzņēmējdarbību un iedzīvotājus (tas tak bija jūsu mērķis un moto, kad ar Šleseru tusējāties), Elīnai ir platforma, lai sasniegtu lielu auditoriju, vot tā būtu reāla izaugsme un reāls sasniegums! (Ne tas, ko jūs uzskatāt par sasniegumu - bildēties vārtrūmēs Rīgā, Parīzē un Stambulā, un 7 gadu laikā nenobankrotēt)
27.10.2023 15:38 |
 
Reitings 3339
Reģ: 23.01.2022
Gudralapsa @ 27.10.2023 15:18
Un vispār @%%#&#^, šuvējas meita, tirgo apģērbu jau 5 vai 7 vai 5 tomēr gadus, un PIRMO reizi redz, cik sarežģīta ir apģērbu razošana? Bļ**, nav bezvīlītes, ne? ????
Nē, nu vismaz cepums par cenšanos. Mēs jau te gadiem bļāvām, lai iet mācās, iet kursos, izglītojās, bet pat to sāpīgi skatīties ?

Nu jau kaut kur pavīdēja 10(!) gadi.
27.10.2023 15:38 |
 
Reitings 1210
Reģ: 03.04.2022
*Bella* @ 26.10.2023 21:04
Man visvairāk iecepīja, kad viņa stāstīja, ka VIŅAS BRENDU neviens nenoreklamēs tā kā viņa.?BRENDU!?VIŅAS!?
Viņa iepērk lētas ķīniešu lupatas un sauc to par savu brendu! ?Vai nu viņa nezin kas ir brends vai nu viņa ir totāli sadomājusies.??‍♀️
vispār domāju, ka pati nezini kas ir brends. Piemēram, Circle-K nepārdod neko savu pašražoto, neko, bet tas ir benzīntanka tīklu brends. Coffee shops neaudzē un lielākajā daļā gadījumu pat negrauzdē savu kafiju paši, bet tas ir brends. Brends ir brenda identitāte, knifs, ar ko to atpazīst, teiksim McDonaldam ir atpazīstams mūzikas džingls. "Branding is the process of creating the brand identity of a company. This process also delivers materials that support the brand, like a logo, tagline, visual design, or tone of voice.".
Lai kā neatbalstu Elīnas bullshit, neciešu, kad cilvēki apliek par to, ko paši nezina, tipa izceļot sevi kā gudrāku. Šajā gadìjumā Elīnai ir taisnība un tas ir brends. Tautas valodā ar brendu saprot tipa Dolce Gabbana - bet tas tā nav, brends ir daudz vairāk.
27.10.2023 16:46 |
 
10 gadi
Reitings 289
Reģ: 29.03.2010
Varbūt kāda zina kur var iegadāties tos trenčus ko viņa pārdod?? Nu galīgi negribas maksāt 60€ par to.🤣
27.10.2023 16:53 |
 
Reitings 1356
Reģ: 27.05.2023
PatrishaS @ 27.10.2023 14:42

Viņa ir tiešām dzīvo savā butterfly kastītē un neko citu nezin,kas pasaulē notiek.. pat modes un apģērbu ziņā. Vakar Arsēnijs viņai ko stāsta par sudraba krāsas apģērbiem un tā aktualitāti - par brendu Diesel, kas izceļas ar sudraba krāsas apģērbiem, aksesuāriem. Piemin arī Rihannas renaissance tūri, kur dominēja sudrabs un visi fani ģērbās sudraba apģērbā. Elīna tikai plikšķināja acis un noteica- ooo, vouuu vai ko tādu.. bija skaidrs,ka par neko tādu viņa nebija dzirdējusi?

Palabošu druscīt tevi - nevis Rihanna, bet Beyonce tagad ir Renaissance tūrē.
Bet visādi citādi tev taisnība. Elīna sēž savā Butterfly kastē un neko neredz un nedzird kas apkārt. Viena no svarīgākajām lietām būdamai kā influencerei un apģērbu veikala īpašniecei vai sejai būtu sekot līdzi modē notiekošajam.
27.10.2023 17:04 |
 
Reitings 1210
Reģ: 03.04.2022
Man liekas forši, ka viņi aizbrauca uz Lauma. Tiešām. Noskatījos storijus un sapratu, ka tas ir forši, ka cilvēki aizbrauc uz uzņēmumu paskatīties kā notiek ražotne, lai saprastu vai kaut ko tādu paši varētu vai nevarētu pacelt. Arī parāda, ka lai arī paši runā par līmeņiem ko sasniedz, tomēr īstenībā labi saprot ka ir daudz un daudz ko darīt, ja vēlas, lai tauriņš nenogrimtu. Manuprāt, šāda interese ir apsveicama. Un par dzirnavnieku man liekas, dāmas, ka pārspīlējat mazliet. Viņa to salīdzināja tipa kā vienkārši ir pagatavot makaronu (olas, milti, sāls) un cik daudz nianses ir, lai izgatavotu krūšturi, ko viņa iepriekš nezināja.
Neesmu fans un nedod dievs aizstāve, bet nafig jāpiesienas pie katras mazākās detaļas.
27.10.2023 17:04 |
 
Reitings 9534
Reģ: 19.09.2023
Elizabeteputnos @ 27.10.2023 16:46
vispār domāju, ka pati nezini kas ir brends. Piemēram, Circle-K nepārdod neko savu pašražoto, neko, bet tas ir benzīntanka tīklu brends. Coffee shops neaudzē un lielākajā daļā gadījumu pat negrauzdē savu kafiju paši, bet tas ir brends. Brends ir brenda identitāte, knifs, ar ko to atpazīst, teiksim McDonaldam ir atpazīstams mūzikas džingls. "Branding is the process of creating the brand identity of a company. This process also delivers materials that support the brand, like a logo, tagline, visual design, or tone of voice.".
Lai kā neatbalstu Elīnas bullshit, neciešu, kad cilvēki apliek par to, ko paši nezina, tipa izceļot sevi kā gudrāku. Šajā gadìjumā Elīnai ir taisnība un tas ir brends. Tautas valodā ar brendu saprot tipa Dolce Gabbana - bet tas tā nav, brends ir daudz vairāk.

Cirkle K ir savi produkti, ja kas... Ne tikai kafija, bet pat konfektes...
Kas tirgus budkām bija par brendu? Murgs..
Tas ka viņa nogriež Marinas birku, nepataisa to ķīnas lupatu par viņas ražojumu.
27.10.2023 17:09 |
 
Nepatīk
Reitings 917
Reģ: 17.06.2022
Knita @ 27.10.2023 17:09

Cirkle K ir savi produkti, ja kas... Ne tikai kafija, bet pat konfektes...
Kas tirgus budkām bija par brendu? Murgs..
Tas ka viņa nogriež Marinas birku, nepataisa to ķīnas lupatu par viņas ražojumu.
bet viņi (CircleK) paši to neražo.
27.10.2023 17:13 |
 
Reitings 152
Reģ: 29.09.2023
Pēdējos video ar tām sudraba biksēm un to jaku , man sāp acis 😀 par tiem “apaviem” vispār neizteikšos. Kaut kādi bezgaumīgi kluči. Saprotu , ka par gaumi nestrīdās, bet tur pat drusku nav “odziņas” 🥲
27.10.2023 17:25 |
 
Reitings 1210
Reģ: 03.04.2022
Knita @ 27.10.2023 17:09

Cirkle K ir savi produkti, ja kas... Ne tikai kafija, bet pat konfektes...
Kas tirgus budkām bija par brendu? Murgs..
Tas ka viņa nogriež Marinas birku, nepataisa to ķīnas lupatu par viņas ražojumu.
izlasi vēlreiz pirms kliedz. Ja nezini ko nozīmē vārds "brends" tad nekasies. Mēness aptieka arì ir brends, bet zāles ražo grindex un pārējie. Rīgas Tehniskā Universitāte pārdod zināšanas, tas arī ir brends. Jebkurš sporta zāļu tīkls neražo vispár neko, bet tas ir brends. Brendam nav nekāda sakara ar to, kur produkts ir ražots, brends ir arī pakalpojums, kur vispār neko neviens neražo. Nulle. Brends ir uzņēmumam izveidotā identitāte, asociācija, kas veidojas klientam saistībā ar šo biznesu, ko iegūst sr krāsām, saukļiem, pasniegšanas veidu, atmosfēras veidošanu ja tas ir serviss nevis produkts uttt...
27.10.2023 17:27 |
 
Nepatīk
Reitings 917
Reģ: 17.06.2022
Elizabeteputnos @ 27.10.2023 17:27
izlasi vēlreiz pirms kliedz. Ja nezini ko nozīmē vārds "brends" tad nekasies. Mēness aptieka arì ir brends, bet zāles ražo grindex un pārējie. Rīgas Tehniskā Universitāte pārdod zināšanas, tas arī ir brends. Jebkurš sporta zāļu tīkls neražo vispár neko, bet tas ir brends. Brendam nav nekāda sakara ar to, kur produkts ir ražots, brends ir arī pakalpojums, kur vispār neko neviens neražo. Nulle. Brends ir uzņēmumam izveidotā identitāte, asociācija, kas veidojas klientam saistībā ar šo biznesu, ko iegūst sr krāsām, saukļiem, pasniegšanas veidu, atmosfēras veidošanu ja tas ir serviss nevis produkts uttt...
ne visi to izprot, veikalā redzēs arī Jelgavas cukuru, bet sen jau ar Jelgavu nav nekāda sakara.
27.10.2023 17:36 |
 
Reitings 11
Reģ: 03.08.2023
Elīna un Nauris liek vilties. Biju domājusi, ka tomēr izaugsme kādreiz sekmēsies ar kaut ko, ko rada paši, bet redzu, ka kāre pēc naudas ir lielāka.
Turklāt - izaugsmi ir jāredz arī mums.
Nepatīk šī nekvalitatīva, kvantitatīvi un pavirši saražotā apģērba pārcenošana. Vai tas apģērbs tiešām ir pelnījis tādu reklāmu? Turpinām atbalstīt ātro modi.
27.10.2023 17:49 |
 
Reitings 5208
Reģ: 27.08.2023
Elizabeteputnos @ 27.10.2023 17:04
Man liekas forši, ka viņi aizbrauca uz Lauma. Tiešām. Noskatījos storijus un sapratu, ka tas ir forši, ka cilvēki aizbrauc uz uzņēmumu paskatīties kā notiek ražotne, lai saprastu vai kaut ko tādu paši varētu vai nevarētu pacelt. Arī parāda, ka lai arī paši runā par līmeņiem ko sasniedz, tomēr īstenībā labi saprot ka ir daudz un daudz ko darīt, ja vēlas, lai tauriņš nenogrimtu. Manuprāt, šāda interese ir apsveicama. Un par dzirnavnieku man liekas, dāmas, ka pārspīlējat mazliet. Viņa to salīdzināja tipa kā vienkārši ir pagatavot makaronu (olas, milti, sāls) un cik daudz nianses ir, lai izgatavotu krūšturi, ko viņa iepriekš nezināja.
Neesmu fans un nedod dievs aizstāve, bet nafig jāpiesienas pie katras mazākās detaļas.

Vienīgi sanāk, ka viņa apģērbu ražotnes darbu tikai Laumā beidzot pēkšņi ir ieraudzījusi, lai gan iepriekš stāstīja, ka Itālijā apmeklējot ražotnes, lai pati par kvalitāti pārliecinātos utt. Tad tikai ieraugot kā gatavo krūšturus, saprata, ka tas tik sarežģīti? Itālijā visas drēbes top easy-peasy? 😂
27.10.2023 17:54 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits