Pēc pēriena bērnam paliek tikai bailes no pieaugušā un vairs nekas.
Nu piemeeram, kad vecaakais deeleens paspeera savu braali, kas tikko bija saacis staigaat, jo tas patrauceeja lielajam braalim iPadaa speeliiti speeleet.Vnk apbrīnojama pieauguša cilvēka loģika - parādīt bērnam, ka fizisku sodu izmantot ir labi un sodīt ar fizisku sodu, kad bērns šo metodi izmanto uz citiem.
Un, visbiezaak, vecaaki jau nesit beernu taa lai tiesaam saapiigi buutu.. Tas ir vairaak kaa zests, ka konkreeta veida uzvediiba netiks tolereeta un ir "sodaama".]
Vnk apbrīnojama pieauguša cilvēka loģika - parādīt bērnam, ka fizisku sodu izmantot ir labi
Un, visbiezaak, vecaaki jau nesit beernu taa lai tiesaam saapiigi buutu.. Tas ir vairaak kaa zests, ka konkreeta veida uzvediiba netiks tolereeta un ir "sodaama"
Nu piemeeram, kad vecaakais deeleens paspeera savu braali, kas tikko bija saacis staigaat, jo tas patrauceeja lielajam braalim iPadaa speeliiti speeleet.
Kaadaa veidaa te tiek paradiits, ka vardarbiibu pielietot ir labi??Iepērt bērnu (uzšaut pa dupsi) ir vardarbība. Bērns tiek fiziski sodīts (uzšauts pa dupsi) - vecāks parāda, ka šāds sodīšanas veids drīkst tikt pielietots. Bērns ņem piemēru no vecāka un to pašu metodi izmanto uz citiem.
Bez visa pēršanas fakta, uzreiz var pateikt, ka tur nav pareizas vecāku pieejas bērniem. Noteikti iesaku pārskatīt dienas grafiku, "brīvdienu" grafiku, pienākumu sadali pēc vecuma, individuālo laiku katram bērnam un laiku, kuru pavada visi kopā.