tikko tieši noskatījos sižetu par šo un iedomājos, ka kādā forumā noteikti ir izveidota diskusija. Neesmu dzirdējusi tevis pieminēto viedokli, bet starp komentāriem pie sižeta manīju viedokli, ka šis bērns tiek izmantots kā mārketinga līdzeklis biznesam. Man tomēr šķiet, ka tas ir labi, ka cilvēki kaut ko paši dara un mēģina nopelnīt naudiņu bērniņa ārstēšanai, nevis tikai lūdz naudu citiem. Ārzemēs piemēram ir populāri, ka tu skrien kaut kādu, piemēram, maratonu, un ar šo skrējienu izsaki atbalstu, piemēram, māsai, kurai ir diabēts -ir katram dalībniekam ir "lapa", kur citi cilvēki var tevi "sponsorēt". Beigās tā nauda nonāk labdarībai. Varbūt neveikls piemērs sanāca, bet ceru, ka sapratāt. Nezinu, vai spējat savilkt paralēles, bet nu izmeklējumi dažādās ārzemju klīnikās arī nav par brīvu, un šeit cilvēki mēģina nopelnīt tam naudiņu, nevis ar izstieptu roku lūdz. Kas tur slikts, ja cilvēki pārdod produktu, bet piemin, ka nopērkot šo produktu, tu palīdzi bērnam. Tad jau arī nevar pirkt citus produktus, uz kuriem rakstīts, ka pērkot šo preci, tu ziedo, piemēram, dzīvnieku patversmei.