Šobrīd pietrūkst pāris svarīgu respondentu, kas liktu manam darbam izskatīties labāk
Ļoti noderētu atbildes no cilvēkiem, kuriem darbā nesanāk saskarsme ar klientiem.Izskatās pēc kārtējā, topošā augstskolas konveijerveida ražojuma. Un, ja vēl iegūtie dati tiks izmantoti kā objektīvi pētījuma rezultāti, tad jau vispār ahujeķ.
Iekrita acīs, ka jautājumi atkārtojas. Varbūt es vienkārši neesmu gana literāri izglītota, bet nu neredzu kontekstuālu atšķirību starp satraukts un noraizējies. Bija vēl daži jautājumi, kas noformulēti atšķirīgi, bet principā pajautāts tieši tas pats.
cik man zināms, psiholoģijā testos šādu metodi pielieto. It kā uzdodot gandrīz vienu un to pašu jautājumu vairākas reizes, var uzķert, vai respondents patiešām tā domā vai svārstās.Atšķirība ir. Vismaz ir cilvēki, priekš kuriem ir. Sūdīgāk ir tad, ja atšķirību nesaskata testa sastādītājs. Un tad arī rodas visādas pārsteidzošas statistikas.