Pie pašreizējā Rīgas iedzīvotāju skaita metro būtu lieks. Tāpat tiltu pietiek. Un gājēju pāreju. Nebūs Rīga gājējiem nekad un nevajag arī- kurš muļķis ies ar kājām 1-1.5h no, piemēram, Imantas uz centru lietū vai -10 salā katru dienu, turp-atpakaļ uz darbu?
Kopš sabiedrisko pārveidoja par bomžu kastēm (ieviešot e-talonus, neverot durvis pieturās), es no sabiedriskā transporta atbalstītāja esmu kļuvusi par pretinieku. Visas tās nomīzto bomžu smakas nevēdinātā, pārbāztā transportā, kurā ziemā tik karsts, ka virsdrēbēs slapja mugura- ir pretīgi. Un tad vēl transporta nekursēšana pēc saraksta- nekad nevari zināt, cikos būsi mērķī- 30 min pirms vai 30 min pēc. Ir gadījies vairākkārt pat stundu pieturā stāvēt -15 grādu salā, jo 3 transporti pēc kārtas neieradās (pēc saraksta). Tik tizls un bomzīgs sabiedriskais transports nav nekur Eiropā.
1)Transportam jābūt precīzam kā pulkstenim- max kavēšanās 5min. Visur atsevišķas sab.transp. joslas.
2) Pieturās jābūt ekrānam ar precīzu transporta gaidīšanas laiku.
3) Transports jāvēdina.
4) kontrole jāveic nevis reidos, bet caur video novērošanas kamerām, kas jau ir transportā. Tiklīdz kāds nesamaksā vai iekāpj bomzis, nākamajā vai aiznākamajā pieturā sagaida policijas ekipāža. Sākumā būtu vajadzīgs milzīgs policijas ekipāžu daudzums (kamēr iedresētu pirkt biļetes), bet ja sodi būtu lieli (par biļetes nenopirkšanu sods vienas minimālās mēnešalgas apmērā, ko sadarbībā ar bankām automātiski atvelk no algas vai piespiedu sabiedriskais darbs 20 dienas, bet bomžus piespiedu ārstēšanā), tad ar laiku rastos vēlme pirkt biļetes.