Vispār es arī stulbi uzrakstiju.
BITES KLIENTU ZINĀŠANAI
Pērkot pie Bites telefonu, ir pieejama ekrāna apdrošināšana. Tas ir maksas pakalpojums, bez maksas tikai pirmo mēnesi. Katru nākamo mēnesi jāmaksā 2€ mēnesī. Kopā pa 2 gadiem tas būs 48€. No šī pakalpojuma, ja tam piekrīt, jebkurā brīdī var atteikties, nav tā, ka piesakies un atteikt nevari pat, ja telefonu sabrauca mašīna un remontēt vairs nav ko. Tas ir tas, no kā atteicās uniqueღ. Savu mammu es pierunāju šo paņemt, jo, lai gan viņa ir ļoti akurāts cilvēks, tā, kā notika ar uniqueღ var gadīties jebkuram un tie pa tiem gadiem samaksātie 48€ ir daudz lētāk, nekā stikliņa maiņa no savas kabatas. Kur āķis, kāpēc Bite piedāvā to tik lēti? Pavisam vienkārši - pēc statistikas, ar bojātu ekrānu viņiem atnes vienu no desmit telefoniem, kas pārdoti. Tālāk jau tīrā matemātika - viņi ir plusā ar šo.
6 mēnešu garantijas remonts attiecas tikai uz telefoniem, kas ir Galaxy Care programmā. Tie ir:
*Galaxy Tab S3 LTE (SM-T825)
*Galaxy Tab S3 WIFI (SM-T820)
*Galaxy A3 (2017) (SM-A320FL)
*Galaxy A5 (2017) (SM-A520F)
*Galaxy S7 (SM-G930F)
*Galaxy S7 Edge (SM-G935F)
*Galaxy J5 (SM-J510F, SM-J510FN)
*Galaxy J7 (SM-J710F)
*Galaxy S8 (SM-G950F)
*Galaxy S8+ (SM-G955F)
*Galaxy Note 8 (SM-N950F)
Tā ir ražotāja apdrošināšanas programma, kas darbosies pērkot telefonu no jebkura pārdevēja, tiem 6 mēnešiem ar Biti nav nekada sakara.