No kurienes jūs izrāvāt tos 100K? Man šķiet, ka Latvijā nevienam tik daudz sekotāju nav, pat ne Grigulei, bet viņa ar zīmoliem sadarbojas, tiek aicināta ārzemju ceļojumos un naudu noteikti arī saņem (nezinu gan, vai tik daudz, lai pietiktu dzīvošanai).
Latvijā ir, kas maksā par šāda veida sadarbību, bet es domāju, ka tad jāskatās mārektinga aģentūru un to lielo budžetu virzienā. Paši zīmoli visdrīzāk piedāvās produktus.
Realitāte gan ir tāda, ka pāris tūkstoši nav tāds sekotāju skaits, lai zīmoli apbērtu ar piedāvājumiem. Vispār ir gadījumi, kad sekotāju skaits neko daudz neizsaka, īpaši tādiem ļoti komerciāli orientētiem kontiem. Kosmētikas lauciņā vairāk piedāvājumu ir populārākām blogerēm, jūtūberēm, tāda veida aktīvistēm, kurām sievietes, kuras jau pašas interesējas par kosmētiku. Teiksim, jaunu lūpu krāsu ir vieglāk pārdot kosmētikas bloga sekotājai, kurai tā tēma interesē un patīk, nevis kulinārijas bloga lasītājai, kura varbūt ikdienā grimu nenēsā.