Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Bankas karte un PIN kods

 
Reitings 406
Reģ: 29.06.2017
Varbūt šī nav īstā vieta, kur to jautāt, bet nu labi, varbūt kādai ir pieredze.
Atvēru SEB bankā kontu un pieteicos bankas kartes saņemšanai pa pastu. Piektdien saņēmu karti, ar to viss ir kārtībā. Bankā solīja, ka PIN kodu saņemšu divu dienu laikā pēc kartes saņemšanas, bet jau ir ceturtdiena un neko vēl neesmu saņēmusi. Varbūt uztraucos vēl par agru, ir vēl rītdiema, bet nu drīz vajadzēs saņemt naudu, bet koda vēl nav.
Ko tādā gadījumā darīt, ja kods pazūd?
03.08.2017 15:07 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Kāpēc nepiezvani uz klientu tālruni?
03.08.2017 15:08 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
man ar jauno sutija pa pastu, bet lai aktvizetu kati jazvana bankai... tak logiski nu, tas tapec lai kads cits nejausi sanemot tavu korespondenci nevar izmantot tavu karti.
03.08.2017 15:24 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
bet ja man kods bija tads pats ka ieprieksejai kartei, jebkura gadijuma LOGISKI BBUTU TO NEVIS ET JAUTAT BET UZ BANKU ZVANIT;-)
03.08.2017 15:25 |
 
Reitings 406
Reģ: 29.06.2017
Nu karti es aktivizēju internetbankā. Paldies, tūlīt piezvanīšu uz klientu tālruni. Apjautājos pēc pieredzes, ja nu kādai tā būtu līdzīga šādā situācijā.:-)
03.08.2017 15:30 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
ok lai veicas;-)
03.08.2017 15:32 |
 
Reitings 406
Reģ: 29.06.2017
Nu ko piezvanīju, PIN kods ir izsūtīts jau sen, tikai sanāk, ka pastā kaut kā tā vēstule ir nozaudēta. Super, ko lai saka...:-| Paldies, meitenes, par palīdzību!;-)
03.08.2017 15:47 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits