Es šaubos, vai speciāli instruktori vilks kaut ko garumā, jo viņi paši ir noslogoti un grib, lai pēc iespējas ātrāk iegūsti tiesības, vismaz tas no personīgās pieredzes.
* * *
Dzīvoju mazpilsētā un pirmo reizi pagājušajā gadā iekāpu mašīnā, šofera pusē. Man bija 10 braukšanas pa mazpilsētu (katra 10 eiro) divas reizies nedēļā. Man ieteica nebraukt bieži, bet tikai reizi, divas nedēļā, kāpēc, jau vairs neatceros.
Kad biju apguvusi pirmās braukšanas iemaņas, reizi nedēļā braucu uz Talsiem (maksa bija 30 eiro), bet tas pasākums bija visai dienai, jo astoņos no rīta izbraucām un ap četriem bijām atpakaļ, jo tur brauca pilna mašīna un katram 90 minūtes, pluss ceļš prom un atpakaļ. Tur sanāca apmēram 13 reizes un tad kārtoju eksāmenu.
* * *
Kopā tas prieks nav lēts un ir diezgan laikietilpīgs tādiem iesācējiem, kā man. Jāmaksā par teorijas apmācībām, pirmo palīdzību, to veselības lapu (izkrita no galvas, kā viņu sauc) :-D, mācību braukšanas atļauju, grāmatām, no kā mācīties, ja nav no kā aizņemties, visi eksāmeni un vēl pašas tiesības, kaut gan lielāko daļu no summas ietekmē tieši braukšanas.