Abi man esošie auto bija/ir ar gāzes iekārtu.
Pozitīvā lieta - patīkami uzpildīt bāku pa +/- 20 EUR :-D.
Negatīvā lieta - ikdienā braucot pa pilsētu tomēr tērē vairāk gāzi, nekā ārpus pilsētas braucot. Šo lieku pie mīnusiem, jo vecajam auto šādu atšķirību nejutu. Bija pilna bāka un zināms km skaits kādu var nobraukt. Jaunajam auto pilsētā viens km skaits, ārpus pilsētas braucot sanāk +/- 70 km vairāk var nobraukt. Šis gan droši vien atkarīgs no paša auto es tā pieņemu.
Problēmas - abiem auto zīmīgākā problēma ir bijusi, ka krītas apgriezieni, kā rezultātā jātīra/jāmaina droseļvārsts (vai kā viņu tur pareizi :D). Vecajam auto vēl bija problēma ar reduktoru (laikam tā viņu sauc).
Gāzes iekārta likta autonamā. Jaunajam auto tā nāca no salona jau komplektācijā, tāpēc par izmaksām nezināšu, vecajam auto tas bija vēl latos, kas to vairs atceras.
P.S. Neteikšu nekad, bet ļoti izvairos pildīt Lukoil.
P.S.2. Varbūt man tikai tā šķiet un tās ir iedomas, bet dažas citas problēmas, kas rodas auto, man šķiet rodas no gāzes iekārtas (es gan neesmu mehāniķis, bet čujs saka, ka ja nebūtu gāzes iekārta, tā nebūtu noticis). Tāpēc nākamo auto, ja pirkšu, tad pirkšu tādu, kuram gāzes iekārta jau no rūpnīcas komplektācijā nāk jeb tādu, kam nav gāzes iekārta, izmēģināšu kā ir bez gāzes, jo bez gāzes auto nekad nav bijis.