Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

patērētāju tiesības

 
Reitings 2290
Reģ: 19.10.2013
Iegādājos nelielu elektropreci, kuru atvēru nākamajā dienā, bet tā nebija darba kārtībā-ražotāja defekts. Kā tagad ir- vai veikalam ir jāatgriež nauda, jāapmaina prece vai kā primārā izvēle ir sūtīt uz remontu? Remonts man neder, jo preci vajag nākamnedēl, pirkt jaunu un šo sūtīt remontēt arī neder, jo 2 tādas man nav vajadzīgas.
Cik ilgā laikā veikalam jādod atbilde? Ja nododu preci, vai varu rēķināties ar to, ka nauda noteikti tiks atdota?
16.03.2017 20:34 |
 
Reitings 4218
Reģ: 29.01.2009
Brāķi aiznesu uz 220 kantori, pavicināju pirkuma rēķinu, aizpildīju kaut kādu lapu (vairs neatceros, kas tieši, bet vajadzēja aprakstīt, kas man tajā precē nepatika) un uzreiz varēju dabūt vietā jaunu. :) Šis laikam iet cauri, ja veikalam tā prece ir noliktavā. :) Bet to Tev nāksies pašai jautāt, ne zīlēt cosmo biezumos. ;)
16.03.2017 20:53 |
 
Reitings 2290
Reģ: 19.10.2013
Labi, ja samaina uzreiz. Man viņi nesamainīja. Tāpēc interesē, vai viņiem ir tiesības čakarēt mani ar remontiem? Zinu, ka likums salīdzinoši nesen mainījās, ne uz labāko pusi patērētājiem, bet negribas šovakar tajā visā iedziļināties.
16.03.2017 21:00 |
 
Reitings 4218
Reģ: 29.01.2009
Viņi var Tev piedāvāt remontu, bet remontēt veco vai mainīt pret jaunu, tā ir Tava izvēle. ;)
Klientam vienmēr taisnība. :-P ;) :)
16.03.2017 21:04 |
 
Reitings 4041
Reģ: 20.07.2014
Nebija tā, ka preci divu nedēļu laikā vari atgriezt pretī saņemot naudu, neminot atgriešanās iemeslu? Vai tas bija par precēm, kas sūtītas internetā? Ja otrais variants, tad viņiem ir tiesības preci pārbaudīt pirms Tev tiek atgriezta nauda. Uz garantijas remontu viņi var divas reizes sūtīt preci pārbaudīt, ja pirmajā reizē defekts nav atrasts. Trešajā reizē Tu vari rakstīt prasības pieteikumu preces maiņai vai naudas atgriešanai. Esmu šim čakaram gājusi cauri ar portatīvo datoru. Katru reizi, kad nesu, dators garantijas remontā bija kā minimums mēnesi un beigās man vēl maiņu atteica, jo viņi nekādīgi nespēja atrasts defektu, kaut tas tur bija noteikti. Beigās rakstīju uz PTAC, bet biju jau tā izbesījusies, ka atmetu ar roku un datoru pārdevu.
16.03.2017 21:08 |
 
Reitings 1265
Reģ: 29.06.2015
Nebija tā, ka preci divu nedēļu laikā vari atgriezt pretī saņemot naudu, neminot atgriešanās iemeslu?

Tas attiecas tikai uz distances līgumiem.
16.03.2017 22:50 |
 
Reitings 2478
Reģ: 03.11.2016
Ja pirki veikalā uz vietas, tad atgriezt naudu viņiem nav pienākums (šis ir tas uz ko mainījās, kas patērētājiem nav izdevīgi).
Tu vari prasīt, lai maina uz tādu pašu preci, ja tas tiešām ir ražotāja brāķis, vai lai labo. Vienīgais nezinu vai viņiem ir jāmaina uzreiz pat ja tas ir acīm redzams brāķis, vaitomēr viņi vispirms sūta uz ekspertīzi.
16.03.2017 23:36 |
 
Reitings 999
Reģ: 05.12.2016
Cik man zināms, tad preci vispirms paņem uz pārbaudi, lai pārliecinātos, ka tas ir ražotāja defekts.
Es tādā veidā čakarējos ar māsas multi-katlu. Viņi negribēja uzreiz atgriezt naudu vai mainīt preci, paņēma uz remontu un atzina, ka defekts ir ražotāja vainas dēļ, salaboja un tagad strādā kā nākas :-)
Vajag viņu noteikumus palasīt par preces atgriešanu.
17.03.2017 08:50 |
 
Reitings 2573
Reģ: 14.08.2013
Mēs,savukārt, RD uzreiz samainījām mikseri pret citu tādā pašā cenu kategorijā, neko neņemoties ar kādām pārbaudēm vai vainas konstatēšanu servisā. Es gan neatceros,pēc cik ilga laika. Liekas,ka tas bija pat ilgāk kā pēc 2 ned.
17.03.2017 08:52 |
 
Reitings 999
Reģ: 05.12.2016
Azalea tas droši vien atkarīgs no katra tirgotāja izstrādātās politikas - citi maina uzreiz, citi labāk čakarējas tikai, lai nav jāmaina uz jaunu vai naudu jāatgriež.
17.03.2017 08:59 |
 
Reitings 1832
Reģ: 27.12.2012
Pirmais variants, ko piedāvās pārdevējs, ir remonts. Tādi ir nosacījumi, ka, pirmkārt, ja preci var labot, tad tā tiek labota. Otrkārt, var piedāvāt tādu pašu preci vietā un tikai kā pēdējais ir atgriezt naudu. Tā kā kādu laiku strādāju nepārāk foršā kantorī, kur regulāri nāca atpakaļ ar sliktām precēm, šo likumdošanas daļu no galvas biju iemācījusies :D
17.03.2017 09:03 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits