Nebija tā, ka preci divu nedēļu laikā vari atgriezt pretī saņemot naudu, neminot atgriešanās iemeslu? Vai tas bija par precēm, kas sūtītas internetā? Ja otrais variants, tad viņiem ir tiesības preci pārbaudīt pirms Tev tiek atgriezta nauda. Uz garantijas remontu viņi var divas reizes sūtīt preci pārbaudīt, ja pirmajā reizē defekts nav atrasts. Trešajā reizē Tu vari rakstīt prasības pieteikumu preces maiņai vai naudas atgriešanai. Esmu šim čakaram gājusi cauri ar portatīvo datoru. Katru reizi, kad nesu, dators garantijas remontā bija kā minimums mēnesi un beigās man vēl maiņu atteica, jo viņi nekādīgi nespēja atrasts defektu, kaut tas tur bija noteikti. Beigās rakstīju uz PTAC, bet biju jau tā izbesījusies, ka atmetu ar roku un datoru pārdevu.