Man ir puslīdz pilnīgi elastīgs darba laiks, retu reizi jāaizsit stunda konferences zvanam/čatam, kas var ievilkties arī uz 3 stundām, ja runājam par nozīmīgiem un sarežģītiem jautājumiem. Manās interesēs ir būt pie datora vai vismaz ar pieeju datoram no 12-20, bet varu arī paņemt dienu vai pat divas brīvas, tik pēc tam pašai ir jākrāmējas ar daudz vairāk e-pastiem un pa 1-2 dienām var sarasties arī kādas problēmas, ja pagadās kāds nepacietīgs klients (l) Bet nu visā visumā... ir ok :-) Tie relatīvi īsie stresa un garo stundu periodi ir to vairāku mēnešu čila vērti :-)
Tev ietiktu izrunāt šo jautājumu ar darba devēju. Neķer uzreiz visu pa 100%, ja negribi sabojāt attiecības ar darba devēju (ja plāno vēl kādu laiku te strādāt, ir vērts mazliet lepnumu norīt un šim pieiet stratēģiskāk) tad izsaki opciju, ka tu strādā savu darba laiku un, piemēram, 2 papildus stundas dienā tu esi pieejama konsultācijām pa telefonu, ja nepieciešama tava atbildība. Mazie baltie meli - tu plāno iestāties kaut kādos kursos un tev nepieciešams brīvs laiks, lai tos apmeklētu. Ja darba devējs pasaka kaut ko no sērijas - nu, tu mums esi vajadzīga, atliec/aizmirsti kursus, tad uz darba inspekciju.. Pietiek anonīmi viņiem uzrakstīt par savu situāciju un viņi dos labāko risinājumu un kādas ir tavas tiesības un reālās iespējas. Ja darba devējs nav pilnīgs lops un paiet pretīm (cik nu pretīm..tas tev pienākas, bet nu pieņemsim), tad pēc laiciņa atkal saīsini šo laiku, pasakot, ka 2-3 dienas no nedēļas neesi pieejama arī tās 2-3 h dienā, lai sazinātos pa telefonu. Pamazām, bet nu vismaz šādi var kaut ko panākt bez kara vai iešanas prom no darba :-)