Pērkot lietas, laimi radīsi tikai uz īsu brīdi, pēc tam tā laime ātri pazudīs un vajadzēs atkal pirkt, lai atkal būtu laimīgs. Tāda ir mūsdienu patērētāju sabiedrība. Mārketings un veikali tikai uz to 'uzvārās' ar savām spilgtajām reklāmām, kur pirms preces attēlota bēdīga sieviete un pēc preces nopirkšanas, viņa ir pēkšņi ļoti priecīga un visi apkārtējie arī par viņu priecājas. Kad es to sapratu, kā veikali un mārketings uz mums iedarbojās, lielajās izpārdošanās absolūti negribas vairs neko pirkt, jo tāds jau ir arī to mērķis - zombēt mums galvā - pērc, pērc, pērc, lēti, tev vajag, būsi laimīgs.. kaut nemaz nevajag.. Sāc varbūt ar to, ka meklē, kas tevi vēl varētu darīt laimīgu - pavadīts kopīgs laiks ar mīļajiem, ceļošana, sevis izglītošana un tml.