Ja man patiktu tas, ko daru - noteikti paliktu. Konkurence ir, bija un būs un, ja esi pietiekoši laba, tad nepazudīsi. Galvenais, neieciklējies uz konkurentu nīšanu - savā laikā piestrādāju uzñēmumā, kuram gandrīz kaimiños darbojās, kas līdzīgs. Tā īpašnieks no ādas gandrīz līda ārā, lai negatīvi mūs prezentētu - sākot ar rakstiñiem internetā (ar " nejaušiem" mājieniem par to, ka ierīces, kuras mēs izmantojam nav tik labas kā viña, Nevis vienkārši, kāpēc viña ierīces ir labākās), un pat ar publiskām scēnām. Mūsu stratēgija bija - neñemt viñu galvā un koncentrēties uz klientu. Nejutām problēmas, pat gadījās vairāki viña klienti, kuri pārgāja pie mums tikai dēł tā, ka pusstundas konsultācijā viñš 10 minūtes veltīja, lai pastāstītu, kāpēc mūs nevajag izvēlēties, tā vietā lai tās 10 minūtes (par kurām klients maksā) veltītu klientam.