Otrdiena - 22.11.2016

 
Reitings 1859
Reģ: 08.09.2016
Labrīt no rīt! :-D
Dzeru kafiju, esmu atkal ātrāk ieradusies darbā. :D
Atnesu Adventei vainadziņu, tad nu smuki stāv priekštelpā uz galda.
22.11.2016 07:38 |
 
Reitings 1859
Reģ: 08.09.2016
buuuuu es pirku zābakus, diezgan lētākā cenā un vispār pat ne firmas veikalā. Nopirku, pusmēnesi pastaigāju a zābakam nāk nost tā ādiņa kas pa virsu iet, nu nekādīgi tur mana vaina nebija.
Aiznesu uz veikalu man saka, ka naudu varēs atgriezt tikai pēc ekspertīzes, kuru veic VIŅU eksperts, turklāt ja tā ir mana vaina tad man ir jāapmaksā ekspertīze, tās izcenojums bija gandrīz manā zābaku cenā + es pat nezināju kāds ir tas viņu eksperts. ( Bet bez ekspertīzes tas nenotiekot)
Piedāvāja arī maiņu, tad nu uz to es piekritu un nopietno apavu vietā paņemu drillējamās basainītes. Tajā veikalā vairs neiepērkos.
22.11.2016 15:23 |
 
10 gadi
Reitings 1318
Reģ: 30.06.2013
Buuuu, Es noteikti sūdzētos tālāk. Grib tā ērti tikt vaļā ar remontu, bet tā man šķiet liela nekaunība, kuru vajadzētu izēst no Latvijas, neļaujot sevi muļķot. Tu praktiski esi iegādājusies saplēstus, nekam nederīgus apavus. Iespējams, pat ja tikai piedraudēsi ar PTAC, sāks dziedāt citu dziesmu. Man ar Tele2 tā bija. Uzreiz darīja visu, ko gribu :D
22.11.2016 15:25 |
 
Reitings 1859
Reģ: 08.09.2016
Par to klientu apkalpošanu - attieksmi rada attieksme.
Kādi klienti tādi apkalpotāji. Un mūsdienās īsti neviens vairs nebaidās otru azivainot.
Klients domā, ka var otram kāpt uz galvas tikai tapēc, ka mūsu pienākums ir "laizīt pakaļas", bet tas, kas sēž aiz letes arī ir diezgan brīvi sācis uztvert klientu, joooo - nāks taču vēl. (t)
22.11.2016 15:26 |
 
Reitings 10816
Reģ: 29.01.2009
theOatMeal, ujjj es arii tele2 taaaaaa iznesu smadzeni .... jo arii uzsita dusmu...reali sak kaut ko darit tikai tad, kad jau ar vienu kaju esi pargajis pie cita operatora...
mele nu es uzrakstiju, ka gribu mainju, jo man tie zabaki patik un ir erti un taa firma nekad nav likusi vilties... jo taas viles arii ir taadaa vietaa, kur visu laiku naaks valjaa..nafig man to remontu vajag (e) beigaas transportaa vairak notereshu, vedaajot uz nemitigo remontu zabakus vinjiem :D
22.11.2016 15:29 |
 
Reitings 5884
Reģ: 25.08.2013
Nu un kāpēc man jācieš no riebīgas attieksmes un vēl jāklusē, ja viņiem pirms manis ir bijuši 10 nelaipni klienti? Neko jau tādu nepateicu, pajautāju, vai man tiešām jāiet stāvēt rindā no sākuma. Ja nepatīk darbs ar cilvēkiem un ir par grūtu, lai izvēlas citu darbu. Man arī ir darbs ar klientiem, es zinu, ko runāju.
22.11.2016 15:31 |
 
10 gadi
Reitings 1318
Reģ: 30.06.2013
Ja pārdevējam tikko bija niķīgs klients, tas kaut kā dod tiesības arī man - nākamajam klientam, maitāt dienu? Kaut kā jāprotas sevi kontrolēt.
22.11.2016 15:35 |
 
Reitings 1663
Reģ: 22.03.2015
Mele, kāds sakars? Es ticu, ka var būt rupji klienti, un nē, to neattaisnoju, bet pārdevēji nevar izgāzt to uz citu klientu. Varētu domāt, ka tikai pārdevēja darbā gadās nepatīkami, rupji cilvēki! Iedomājos, kas notiktu, ja visi sāktu savas dusmas izgāzt uz klientiem. (t)
Man vispār liekas, ka tādas rupjības Latvijā ir norma, jo vienmēr uzrodas bars ar ''aizstāvēm'', kuras brēc, ka tas taču normāli, 'klienti paši vainīgi' utt.
Nu varu padalīties ar savu šī gada pieredzi klientu apkalpošanā, kamēr biju ceļojumā, tika noorganizēts uzņēmums, kura pārstāvji pārkrāsos visā dzīvoklī logus. Rezultāts? Pēc ceļojuma ierados dzīvoklī, kurā bija izsisti divi logu stikli. Un ne jau ieplaisājuši, bet izsisti tā, ka varēja roku iebāzt. Bonusā tam vairāki logi bija atstāti vaļā. Dzīvoklis ir pirmajā stāvā.
Pēc tam, kad runāju ar krāsotājiem, viņi vēl atļāvās uzbraukt, ka ''tā mēdz notikt'', un teica, ka viņi jau nu nebūtu logus atstājuši vaļā. :-D :-D
Nu cosmo aizstāves jau noteikti būtu nabadziņus pažēlojušas, ielējušas tēju, jo noteikti viņiem bijusi slikta diena, rupji klienti un tā. :-D
22.11.2016 15:41 |
 
Reitings 15092
Reģ: 29.01.2009
Baltijas Papīrā iegriežos diezgan regulāri. Daudzu gadu garumā vienmēr esmu priecājusies par foršajiem čaļiem un attieksmi. Kaut kā nelīmējas ar šo kopā, but nu ok - katram var gadīties melnā diena..
22.11.2016 15:53 |
 
Reitings 1859
Reģ: 08.09.2016
blackpoetry ko kāds sakars? Varbūt nepareizi saprati, bet es vairāk minēju, ka ir cilvēki, kas sēž aiz letes un ir nelaipni un ir klienti, kas izmanto to, ka apkalpotājs neko nedrīkst tev teikt. Daudz tādu gadījumu ir bijušu un man ļoti žēl, ka tā ikdienā ir norma.
Un es neuzskatu, ka vieni drīkst būt pret otru rupji. (t)
Es tieši arī minēju, ka abas puses bieži vien ir vainīgas.
22.11.2016 16:04 |
 
Reitings 1859
Reģ: 08.09.2016
Ja pārdevējam tikko bija niķīgs klients, tas kaut kā dod tiesības arī man - nākamajam klientam, maitāt dienu? Kaut kā jāprotas sevi kontrolēt

Piekritīšu arī šim.
22.11.2016 16:05 |
 
Reitings 6797
Reģ: 06.07.2009
buuu, mans vīrs Danijā ir nesis vismaz 2 apavu pārus atpakaļ pēc sezonas nēsāšamas, jo saplīst. Vienmēr pasaka, ka vēlas atpakaļ naudu un vienmēr pārdevējs bez liekām ceremonijām to atgriež uzreiz. Es nezinu, varbūt tas no firmas atkarīgs, jo viņam tie bija TH apavi.
22.11.2016 16:12 |
 
Reitings 10333
Reģ: 21.07.2011
Marīī, labi, ka aizgāji pie ārsta, tagad cītīgi dzer zāles un veseļojies ;)
22.11.2016 16:20 |
 
Reitings 10816
Reģ: 29.01.2009
back, divaini...man viena pardeveja pateica, ka eksperts piedavas remontu..lai apmeram neceru neko vairak. Un shodienas pardeveja ar pateica, ka nu lai neceru uz naudas atgrieshanu..... taa divaini palikaas...
22.11.2016 16:21 |
 
Reitings 1663
Reģ: 22.03.2015
Mele, kāds sakars , jo te runa nebija par klientu rupjību. Jā, mēdz būt arī rupji klienti, bet kāds šim sakars ar minēto situāciju?
22.11.2016 16:25 |
 
Reitings 1859
Reģ: 08.09.2016
blackpoetry, jo es vēlējos minēt situāciju no abām pusēm, nedaudz izplūdu, paturpināt tēmu. (t)
22.11.2016 16:29 |
 
Reitings 265
Reģ: 07.12.2009
back, buuuuu, mums Latvijā, diemžēl, likums ļauj dzīvot uz šīm ekspertīzēm un pirms tam nekādu papildus pakalpojumu klientam nepiedāvāt, ja nu tiešām Latvijā uzrodas kāds veikals, kas uzreiz ir gatavs atgriezt naudu, tad tas ir tas mirklis, kad Jēzus ir atnesis klimpas. Bet, pirmajos 6 mēnešos patērētājam ir tiesības saņemt atpakaļ arī naudu pilnā preces apmērā. Ja sākās kašķis, tad vienmēr strādā - "Vai man jāzvana PTAC???". Un var jau vienkārši viņiem (PTAC) pizvanīt un pajautāt konsultāciju, kas un kā pienākas un kā rīkoties, jo viņi vienmēr ļoti jauki nokonsultē.
22.11.2016 16:58 |
 
Reitings 10816
Reģ: 29.01.2009
santa-m, nosutiju tikko epastu PTAC, priekšlaicīgi sagatavoshos :)
22.11.2016 17:26 |
 
10 gadi
Reitings 1736
Reģ: 24.08.2011
Šodien pilnīgi nejauši nopirku foršu pamatni atdentes vainagam, atnāku mājās, rādu draugam, bet saņemu atpakaļ, kas tas tāds ir, kur mēs viņu liksim, aizņem daudz vietas bla bla...
Es vienu reizi gribu pati kaut ko uztaisīt, bet man šitā pasaka.... pilnīgi jebkāda velme taisīt pazuda....
22.11.2016 17:43 |
 
Reitings 3582
Reģ: 22.06.2014
Dimantiņ, beidz cepties! uztaisi un miers. :-P
ko lai dara? vientulība māc nost.
22.11.2016 18:15 |
 
Reitings 603
Reģ: 08.08.2012
Diamonda* - man liekas, ka vīrieši vienkārši īsti nesaprot. :D arī mans draugs pagājšgad prasīja kas tas par štruntu un priekškam tādu, krās tik putekļus. Beigās pats ar azartu dedzināja svecītes un šogad piedāvā čiekurus braukt lasīt.
22.11.2016 18:34 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits