Uhhhh, es šonedēļ kad zvanīju Lattelecomam, tur tāda Viktorija konsultantīte bija. Skaidroju, ka mājaslapā nespēju iegūt informāciju, jo neuzrādās nepieciešamā adrese, `man uzrādās, vai jūs tiešām rakstījāt pareizo adresi`? Un pēc tam man sāka burtot manu adresi - vai tiešām ievadījāt tādu? Vēlāk vakarā zvanīju noskaidrot, kāds man šeit pieslēgts ātrums. `personas kods vai līguma numurs`. ne vienu, ne otru nevaru nosaukt, visus iepriekšējos mēnešus, kad zvanīju ko vaicāt vai kaut kas atgadījās, VIENMĒR spēja palīdzēt, nosaucot atrašanās vietu un uz kā vārda rakstīts līgums. Kāāāāā uzvilka tā Viktorija. `es jums nevaru nekā palīdzēt, ja nenosauksies personas kodu vai līguma numuru` - tad kurš man jūsu kantorī spēs palīdzēt?! :D
nometu klausuli, zvanīju atkala, tikai uz tehnisko palīdzību. džeks sāk ar `personas kods vai līguma numurs` - ne vienu, ne otru nenosaukšu. `tad kā gribat, lai jums palīdzu?` - pēc adreses kā tas ir bijis vienmēr līdz šim. aizņēma viņam 15 sekundes un noskaidroju atbildi.
pilnīgi lamāties gribas :D