kampanella, espiedalos tikai tādos konkursos, kuru balva man liekas interesanta. Man liekas, ka kā reklāma tas strādā tikai tad, ja cilvēks tiešam ir ieinteresēts konkrētā uzņēmuma piedāvājums/produkcijā. Piemēram, vienreiz vīrs vinnēja dāvanu karti žalūziju salonā, summa nebija ļoti liela, bet mums noderēja, jo tieši gatavojāmies iegādāties žālūzijas. Arī pē claiciņa, kad žālūzijas vajadzēja citai istabai, izvēlējāmies šo salonu, esam arī ieteikuši draugiem. Visbiežāk esmu vinnējusi Spirits&Wine konkursos, tur no manis viņiem labums nekāds, jo tajos veikalos neiepērkos.
Bet tāka parasti noteikums ir sekot konkrētā uzņ'muma FB lapai, tad, manuprāt, uzņēmumam labums ir. Es nezinu ar ko nodarbojas Tavs uzņēmums, tāpēc man nav ne jausmas cik produktīvi šādi konkursi varētu būt.
Iešu uz Zannu d`akru un Trīs māsas.