Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Padoms- aliexpress.

 
Reitings 334
Reģ: 02.07.2016
Vai kādai no Jums ir bijusi situācija,ka pasūtat kādu preci aliexpress,bet pārdevējs to neizsūta? Jau ilgi stāv prece sadaļā- orders awaiting shipment,bet nekas nenotiek.
03.09.2016 14:32 |
 
Reitings 334
Reģ: 02.07.2016
Kas notiek tālāk? Vai pēc tā noteiktā laika,kad pārdevējs neizsūta- vai es tikšu pie savas naudas atpakaļ? Un ja jā,cik ilgā laikā tas notiek?
03.09.2016 14:33 |
 
Reitings 213
Reģ: 13.04.2016
Uzspied open dispute un norādi problēmu.
Pārdevējam jāatbild 5 darba dienu laikā. Man vienmēr ir atskaitīta nauda. Ja vēlies konkrētāk vai netiec galā, uzraksti man privāti. :-)
03.09.2016 15:00 |
 
Reitings 334
Reģ: 02.07.2016
Es tev nosūtīju vēstuli.:)
Man itkā rakstīts,ka pēc 1 dienas pasūtījums tiks automātiski atcelts. Tad nu ceru,ka naudu nezaudēšu.
03.09.2016 15:36 |
 
Reitings 5261
Reģ: 27.03.2009
Nezaudèsi ;) naudu atgriezīs.
03.09.2016 15:48 |
 
Reitings 334
Reģ: 02.07.2016
Nu ok.. Gaidīšu tad naudu atpakalļ.
03.09.2016 16:03 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits