Sieviete - automehāniķe.

 
10 gadi
Reitings 299
Reģ: 31.08.2012
Vidusskola man tuvojās izskaņai. Patiesību sakot, esmu jau finiša taisnē.
Nevarēju izlemt ko darīt, vai iet studēt medicīnu vai nestudēt. Es paliku pie nestudēt.
Bijušais puisis pats būvēja motociklus, sanāca arī man mazliet pakrāmēties pa garāžu jeb izjaukt un salikt motorus, ko darīju ar lielu kaisli un aizraušanos. Jā, pirmo reizi bija grūti, bet es pēc tam vēlreiz jaucu ārā un liku kopā, kamēr iemācījos salikt pati bez palīdzības.
Kopš tā laika man sāka interesēt tehnika, ļoti, ļoti. Pati apgūstu tagad auto uzbūvi, darbības principus, utt. Mājās stāv kalns ar kladēm, ņemtām no drauga, kurš mācās par automehāniķi un grāmatām, kuras lasu ar lielu interesi.
Kādas izredzes pēc vsk iestāties RVT ? Pēc tam būs iespēja strādāt servisā. Es to ļoti gribētu, bet cik man zināms sabiedrība skatās skeptiski un ar lielu neuzticību uz tādām sievietēm. ģimenei neesmu teikusi,ka mainu medicīnu pret mehāniku, jo visticamāk saņemšu nosodošu attieksmi. :'-(
11.05.2016 00:28 |
 
Reitings 960
Reģ: 04.02.2016
Vispār zinot, ka vīrieši jau spēj nekorekti izteikties par sieviešu braukšanas stilu, diemžēl sliecos domāt, ka daudzi šādi vīrieši arī neizvēlētos uzticēt savu mašīnu sievietei vai pieņemt darbā sievieti - automehāniķi. Bet nu jau atkal senu senā patiesība - ja mācēsi sevi pasniegt, būs tev nepieciešamās prasmes un zināšanas, tev viss izdosies. Padomā vai tas tik tiešām ir tas, ko vēlies un veiksmi. :)
12.05.2016 12:34 |
 
Reitings 10509
Reģ: 13.12.2009
Miss Joker.
Vai tad es saku ka nevajag praktizēties?
Es tieši saku ka jāpraktizējas un ka tikai ar papīriem neviens darbā neņems ( tapat kā lielākajā daļā profesiju ). Tāpat arī saku ka pie jebkura fuziski smaga darba ķermenis pierod. Te nu arī salīdzinajums ar dobi, vecā teiksim skāda šķūnīša demontāžu un koku zāģēšanu. Ja ir slodze ķermenis pielāgojas. Tas pats salīdzinājums ar kultūristiem - ikdienišķā slodze arī veido to izturību un muskuļus. Hokejistiem, baletdejotājiem tiem pašiem ķirurgiem un jebkurai citai profesijai regulāras apmācības, trenniņi un prakse arī pilnveido un sagatavo cilvēku.
Tas ka jādarbojas ar sarūsējušām skrūvēm - pupu mizas.
12.05.2016 12:44 |
 
Reitings 10509
Reģ: 13.12.2009
jebkurā darbā var atrast baigos mīnusus, kāpēc to nedarīt.
12.05.2016 12:47 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
ZīleLatvijā tieši tā ģēle ar sarūsējušām skrūvēm ir viss biežāk sastopama. Visas detaļas vecās uz tām skrūvēm balstās un nav mums LV visiem svaigas tiko būvētas mašīnas, tā kā ar tām skūvēm gana daudz būs jāsaskarās. Ja pat tie paši veči stundām ilgi čakarējās lai to skrūvi dabūtu laukā tad sievietei tas var būt vel ilgāk un tas ir jāsaprot. Vīrietim smagas slodzes izturēšana ilgtermiņā ir tomēr lielāka nekā sievietei.
Tās profesijas ar kurām salīdzini ir galīgi garām, jo vienkārši nav tas viens un tas pats, nav un viss. Nav jēga pat salīdzināt to. Vienkārši ja meitēns to grib darīt tad lai iet un dara arī tā pat, ar teoriju nebūs gana un skola visu neiemācīs. Jo ātrāk pati sāks ar savām rokām darīt jo ātrāk arī sapratīs vai tas ir priekš viņas un labāk negaidīt līdz 4. kursa sākumam kad arī būs tā pirmā prakse un dabūs arī fiziski darboties ar to, tas jau ir jādara laicīgi.
12.05.2016 12:51 |
 
Reitings 3551
Reģ: 23.11.2012
Tas ka jādarbojas ar sarūsējušām skrūvēm - pupu mizas.


Pamēģini kādreiz dabūt tādu vaļā... tad runā.
Var karsēt ar degli, vei liet šķidrumus virsū un beigās dabū urbties cauri.

Es zinu gadījumus kad servisos ar vienu skrūvi ķēpa uz vairākām stundā.
12.05.2016 13:10 |
 
Reitings 10509
Reģ: 13.12.2009
Miss Joker
Ja pat tie paši veči stundām ilgi čakarējās lai to skrūvi dabūtu laukā tad sievietei tas var būt vel ilgāk un tas ir jāsaprot
nu nezinu kas tev tie pa večiem, kuri vienai skrūvei veltī vaitākas h.

Nezinu man automehāniķa darbs neliekas negas smagāks vai grūtāks par manis augstāk minētajiem piemēriem. Manuprāt daudz aizraujošāks intresantāks un fiziski vieglāks par pārdevēja darbu lielveikalā.
12.05.2016 13:13 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
Zīle pamēģini 90 gadu mašīnai kura nav uzturēta labākajā tehniskajā stāvoklī dabūt to aprūsējušo skrūvi laukā, tad arī runā. Vai kaut vai paskaties kā citi ar to čakarējas, ar to vien pietiks lai saprastu par ko iet runa. Nav runa par nīkulīgiem večiem vai ko tādu, bet gan to ka tas vienkārši ir nereāli čakarīgs un smags darbs jo ar varu arī skrūvi nevar raut vaļā lai nesačakarētu vītnes. Uzņēmums arī nevar atļauties visu laiku jaunas skrūves likt iekšā un ja pašam korpusam auto sačakarē vītnes tad vispār prieks un laime, dabū pārmetināt/mainīt to vietu un urbs jaunu vītnes caurumu lai vispār varētu vajadzīgo detaļu dabūt virsū, tā kā nē, nav tā skrūves dabūšana laukā pupu mizas. Ja vel tā ir kāda nestandarta skrūve tad vispār vari sēdēt un priecāties kādu nedēļu ka jāgaida kamēr to skrūvi atvedīs un ej skaidro to klientam ka lūk skrūve bija tā nojāta ka pati pārlūza un nākās gaidīt vel ilgāk + maksāt vairāk.
Pamēģini kādreiz dabūt tādu vaļā... tad runā.
Var karsēt ar degli, vei liet šķidrumus virsū un beigās dabū urbties cauri.

Es zinu gadījumus kad servisos ar vienu skrūvi ķēpa uz vairākām stundā.


+ Un tā tas arī realitātē ir.
12.05.2016 13:44 |
 
Reitings 16391
Reģ: 09.10.2011
Njā.. sarūsējusi skrūve neizklausās vilinoši..

Nu ja kas.. tehniskais lauciņš ir ļoti plašs un tas neaprobežojas ar mašīnu skrūvēm ;)
12.05.2016 13:48 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
Pati noskatījos kā mašīnai skrūve bija tik traki ierūsējuši ka trīs veči kas pusi mūžu remontējuši mašīnas nespēja dabūt laukā to skrūvi, beigās ar brutālāko varu jo citas iespējas nebija nolauza to sgrūvi, karsēja un urba laukā un tad vel brauca meklēt identisku skrūvi vietā jo vienkārši nebiaja standarta skrūve ar standarta vītni - konkrēti bija liela skrūve ar smalko vītni, konkrētā garumā un platumā, ja vītne atbilda tad bija pārāk šaura un maza pati skrūve, vai arī ja pati skrūve atbilda, tad bija vai nu ar resno vītni, vai vītne bija pārāk īsa. Un tā arī beigās iznāk dēļ vienas skrūves papist dienu.
12.05.2016 13:49 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
Nu ja kas.. tehniskais lauciņš ir ļoti plašs un tas neaprobežojas ar mašīnu skrūvēm


Tā tas ir, tikai jeb kuru detaļu mašīnā lai dabūtu nost tomēr ir jāskrūvē. Protams var arī būt metinātājs vai krāsotājs, bet ja iet tieši runa par mašīnu detaļu remontu un maiņu, tad skrūves būs visur priekšā.
12.05.2016 13:51 |
 
Reitings 5533
Reģ: 26.01.2015
Varbūt tev, Miss Joker, vajadzēt iet par automehāniķi? Leksika jau ir tāda, ka varētu padomāt, ka esi strādājusi kopā ar večiem pēdējos 20 gadus! (t)
12.05.2016 13:53 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
Parak romantizeti autorei liekas tas viss. Ari dazam citam kas te bildites lika. Realitate mazliet citadak, netiriba , ellas, nekads manikirs, smagumu celsana, dzive star skarbiem veciem kas sievieti ka slien viriesu lietas neuztvers adekvati. Jau macistie skursa smiesies. Ja puisis kludisies bus ok, ja autore apsmies, sakuma domas ka calus kert atnakusi, un nevienu kludu neoiedos ne kursabiedti ne macibspeki.
12.05.2016 13:54 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
NordicBelle Tā pat jau gana ap mašīnām čakars iznāk lai vel ietu pati remotēt. Man arī nav tāds spēks un nervi lai ar to noņemtos visu laiku, brīvajā laikā pietiek gana.

Pašlaik jau ir jautrība ar 90 gadu mašīnu - Priekšējo amortizātoru maiņa. Jaunie amortizātori dabūti, vecos arī nost var dabūt, bet visa problēma atduras pret to ka nevar no vecā amortizātora dabūt nost atsperi. Jaunākās mašīnās aukšējais amortizātora balsts iet uz seškantes principu un ir daudz vienkāršāks, bet tieši konkrētiem 90 gadu mašīnām ir nepieciešama speciālā atslēga lai atskrūvētu gredzenu. Gredzenā ir paraleili divas bedrītes, tur ir nepieciešama galva kur ir divi tie puļķi kuri ieiet tajos gredzenu caurumos. Protams var arī dabūt vaļā savādākās metodēs, bet pēc tam ciet tā pat būs jādabū, jo vaļīgu atstāt nebūtu prāta darbs jo atspere dod ļoti lielu spiedienu kad ir uzvilkta. Izmeklēti veikali pēc tās speciālās atslēgas, nekur nevar atrast. Ir dzirdēti nostāsti ka var nopirkt komplektus par 40+ Eur, bet redzēt tādi vel nav redzēti, pie tam lētākais draņķis arī nederēs. Tad nu ir izvēle, iegrūzt vel 160 Euro priekš pilnīgi jauna atsperu, gultņu, putekļu gumijas utt. maiņas + tā pat tev būs vajadzīgs atsevišķi atrast piemērotu skrūvi kuras arī nemētājas apkārt, vai arī ar fleksi jāpielāgo tā pati standarta galva lai izveidotu to konkrēto atslēgas principu. Čakas kas čakars jebkurā gadījumā.
12.05.2016 14:10 |
 
Reitings 10509
Reģ: 13.12.2009
Nu nezinu, cik esmu dzīvojusies pa radinieka servisu, neko tādu baigi grūto vai nepaveicamo nēsmu redzējusi, kā arī nekad nēsmu dzirdējusi viņu sūkstamies par kādu nepaveicamu darbu. Viņam ir liela pieredze arī vecu auto izjaukšanā un salikšanā. Kā arī tur nav nekāda baisa nekārtība vai netīrība. Bērnībā vispār ārā no turienes nelīdu - bija viena no intresantākajam vietām.
12.05.2016 14:24 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
Pilnihi normali ka virietis nesudzesies un necikstes par smagu darbu sievietei, runas ar kadu veci par savu darbu smalkak.
12.05.2016 14:26 |
 
Reitings 4962
Reģ: 24.08.2013
Baigā speciāliste, protams, neesmu, bet lasot, ko raksta MJ, liekas, ka tas vispār tāds darbs, ka paveikt var tikai ar Dievu uz pusēm. Viens mana vīra draugs strādā servisā, bet arī nekad neesmu dzirdējusi, ka viņam tur tik šausmīgi smagi iet.
Par to netīrību-tur, kur man ir nācies vest auto, mehāniķis valkāja cimdus. Un baigo netīrību arī nemanīju.
12.05.2016 14:28 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
Tas ka par darbu nečīkst nenozīmē ka tas darbs ir vienkārš. Ja viņi strādā tieši ar vecajām mašīnām, tad ir jau pieraduši pie tā un vienkārši jau pirms pieskaras mašīnai, zina ka tas nebūs viegls darbs un ka būs gana daudz lauzšanās pirms darbs būs padarīts. Tāpēc jau arī saku ka vajadzētu meitenei iet un trennēties to darīt dzīvē, jo tur tad arī redzēs to cik liela viņai uzņēmība un šo darbu būs.
12.05.2016 14:29 |
 
Reitings 23705
Reģ: 26.08.2015
Tas ka par darbu nečīkst nenozīmē ka tas darbs ir vienkārš. J
mani ar sasmidinaja un izbrinija logiska ja nesudzas par darba smagumu tatad tas ir viegls...labais:-D:-D:-D:-D
12.05.2016 14:32 |
 
Reitings 4962
Reģ: 24.08.2013
Gan jau, ka meitene servisā ir bijusi un kaut kāda sajēga par to ir, ja jau tā interesējas par to. Un laiks iet, viss mainās, nebūs jau visu mūžu vecas mašīnas ar sarūsējušām skrūvēm jālabo. Domāju, ka nevajag uzreiz tā baidīt.
12.05.2016 14:33 |
 
Reitings 3551
Reģ: 23.11.2012
Nu nezinu, cik esmu dzīvojusies pa radinieka servisu, neko tādu baigi grūto vai nepaveicamo nēsmu redzējusi, kā arī nekad nēsmu dzirdējusi viņu sūkstamies par kādu nepaveicamu darbu


Ko tad tu tur gribēji ieraudzīt ? Kā trīs veči kopā nevar skrūvi atskrūvēt.
Tas ir viņu darbs, jā ir kāda aizķeršanās kur vajag pielietot spēku un laiku, ir normāla lieta, tā gadās. Un nekas īpašs lai par to klāstītu.

Arī lai noņemtu riteni ir gadījumi, kad tas ar riktīgu koka bomi jādauza nost. Jo skrūves izskrūvē, bet ritenis tā uzsēdies, ka tur vajag spēku lai dabūtu nost.
12.05.2016 14:33 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits