Ja preci var likt tālāk pārdošanā, vari pretendēt uz vismaz apmaiņu vai DK, ja uzņēmums naudu atpakaļ neizsniedz (kas nav arī uzņēmumam jādara, ja prece nav brāķis, likums par tiesībām preci atgriezt atpakaļ 14 dienu laikā attiecas uz distances līgumiem - internetveikali u.tt (vietām, kur cilvēkam nav bijis iespējas preci apskatīt uz vietas)
Ja apavi ir ar valkāšanas pazīmēm jāraksta prasījuma pieteikums, kur viss jāizklāsta kas un kā, 15 darba dienu laikā būs atbilde, ja būs konstatēts brāķis uzņēmums piedāvās kādu iespēju - samainīt pret citu preci, DK, varbūt pat atgriezīs pirkuma summu.
Vari piezvanīt PTAC bezmaksas konsultatīvo tālruni, tur visu ļoti labi izstāsta uz izskaidro.
Agrāk pati strādāju apavu veikalā, tad krāsojoši apavi skaitījās brāķis, kā tagad nezinu.