Zināmā mērā uzjautrinoša ir piepārdošana, kā arī bankas aktivitātes no sērijas "pazīsti savu klientu".
Daži piemēri no dzīves.
1. Aizeju uz banku veikt pārskaitījumu, kur summa lielāka, nekā man tas ir sakonfigurēts internetbankā. Viss izdarīts, taisos jau prom, un tad man uzdod jautājumu: "Jums tur kontā stāv EUR, neesat domājis par nolikšanu depozītā?" Kāda velna pēc visiem filiāles apmeklētājiem ir jādzird, cik man tur kontā stāv? It sevišķi, ja tā summa nebūt nav dažu mēnešalgu apjomā.
2. Atnāk uzaicinājums parunāties par dzīvi - kā esat apmierināts ar pašlaik izmantojamajiem pakalpojumiem, ko plānojat tuvākā/tālākā nākotnē. Reāli zemē nomests laiks - to, ka man nevajag ne kredītu nekustamajam īpašumam, ne līzingu transporta līdzeklim, es varēju atbildēt arī pa telefonu vai e-pastā.