Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Sportsdirect.com

 
Reitings 114
Reģ: 08.03.2015
Sveikas,meitenes!Tātad pirms apmēram nedēļas no internetveikala Sportsdirect.com pasūtīju dažādas preces.Tad nu vienu dienu uz e-pastu atnāk vēstule no Sportsdirect.com kur viņi raksta,ka pasūtījums sākts noformēts:)Pec 2 dienām uz e-pastu atkal atnāk vēstule,kur šoreiz rakstīts,ka ne visas manas izvēlētās preces ir noliktavā(apakšā bija rādīts links,kurā redzama prece kuru es nesaņemšu)!Nu jau vairākas dienas no viņiem nekādas miņas ne ziņas!Padalieties,meitenes,palīdziet man,esmu sūtījusi nekas tāds nav bijis!Es tagad nesaprotu....Nebūs tā norādītā prece,vai viss pasūtījums?Vai par preci kura nebūs naudu atgriezīs?Nezinu ko lai dara,rakstīju viņiem e-pastu ar šo te jautājumu,bet neko neatbild!Meitenes,lūdzu palīdziet man!:'-((s)
07.02.2016 17:36 |
 
Reitings 594
Reģ: 03.03.2015
Ja tev viņi neatbild, tad tev visdrīzāk ir jāzvana viņiem, tā tu visātrāk saņemai atbildi.
07.02.2016 17:53 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits