Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Aliexpress strīds

 
Reitings 58
Reģ: 29.01.2009
Tātad. No aliexpress atnāca matu veidotājs, kurš nestrādā. Uzrakstīju pārdevējam, lai sūta vietā jaunu, vai vēršu vaļā strīdu. Tā, kā viņš laiciņu neatbildēja, atvēru strīdu(dispute). Sodien viņš atbildēja, ka tomer nosūtīs vietā jaunu veidotāju un lai aizveru strīdu.
Jautājums-ja aizveru strīdu, tad nauda par veidotāju tiek nosūtīta pardevējam?tas būs tas pats, ka es it ka esmu saņēmusi preci un viss kārtībā? Jo nav jau garantijas, ka viņš man nosūtis vietā jaunu veidotāju.
Vai kadai ir bijusi līdzīga situācija?lūdzu, padalieties pieredzē.
17.12.2015 09:00 |
 
Reitings 4499
Reģ: 19.04.2012
Nevar aizvērt, kad saņemsi?
17.12.2015 09:10 |
 
Reitings 3582
Reģ: 22.06.2014
Man vienreiz arī pilnas ausis (lasīt acis) piedziedāja, kad atvēru dispute. Solīja, ka es obligāti preci saņemšu, ka viss būs ok, lai tik es verot ciet dispute. Paliku bez naudas un bez kārotās preces, jo pēc tam man parādījās, ka lieta slēgta, sūtījums finišējis un neko piedzīt nevarēju.
Vienīgi es to dispute atvēru, jo man vsp nekas nebija atnācis
17.12.2015 09:15 |
 
Reitings 6245
Reģ: 19.08.2009
Pieprasi naudu atpakaļ, nevis jaunu preci!
Preci var neatsūtīt un tad paliksi bešā.
17.12.2015 09:15 |
 
Reitings 58
Reģ: 29.01.2009
Paldies par atbildēm. No tā jau es baidos,ka aizveršu strīdu,tad palikšu ar nestrādājošu veidotāju un bez naudas.. aliexpress jau ir daudz viltnieku un uzticēties nevar.
17.12.2015 09:21 |
 
Reitings 7408
Reģ: 06.05.2013
Pasaki, ka aizvērsi, kad saņemsi. Bet es arī prasītu naudu.
17.12.2015 09:28 |
 
Reitings 169
Reģ: 12.04.2014
Nesen nebija atnācis sūtījums, atvēru strīdu, pārdevējs dievojās, ka nosūtīs, lai tikai aizveru strīdu. Atbildēju, ka strīdu aizvēršu, tikko saņemšu preci. Pēc nedēļas atnāca paziņojums no Ali, ka pārdevējs strīdu ir atrisinājis, un man kontā ienāca atpakaļ naudiņa. No tā arī sapratu, ka nekas nav sūtīts un neviens neko pat nav taisījies sūtīt.

Katrā ziņā strīdu ciet never, kamēr nav naudiņa vai pasūtītā lieta.
17.12.2015 09:41 |
 
Reitings 12651
Reģ: 29.01.2009
Es tikai naudu prasītu, neticu tiem "izsūtīšu preci vēlreiz". Par to naudu varēsi pie kāda uzticamāka pārdevēja pasūtīt to pašu.
17.12.2015 09:45 |
 
Reitings 58
Reģ: 29.01.2009
Paldies. Tā arī darīšu. Labāk saņemt naudu atpakaļ un tad jau izlemšu,vai sutīt no cita pardevēja vai vispār nesūtīt. Paldies,meitenes.
17.12.2015 09:48 |
 
Reitings 58
Reģ: 29.01.2009
Sveikas atkal! Vēl viens jautājums-pārdevējs prasa ,lai sūtu nestrādājošo matu veidotāju viņam atpakal. Kā ir jūsu praksē-jūs sūtiet kaut ko atpakaļ? Kā ir ar izmaksām? Stridu turu joprojām atvērtu!
19.12.2015 10:27 |
 
Reitings 58
Reģ: 29.01.2009
Nevienai nav prasījuši,lai sūta preci atpakaļ? :-/
20.12.2015 23:22 |
 
10 gadi
Reitings 8191
Reģ: 01.11.2009
es nesūtītu, prasītu naudu atpakaļ. ja viņš sākumā teica, ka sūtīs preci un iepriekšējo neprasīja, ja tev ir saglabājusies vēstule/saruna, tīri teorētiski vari nepiekrist viņa prasībai. ja vien tas nav kur citur norādīts, ka bojātas preces gadījumā, saņēmējam jāsūta atpakaļ.
20.12.2015 23:26 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits