Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Portatīvais dators

 
Reitings 34
Reģ: 28.02.2014
Labdien!
Tātad pirms gada tika iegādāts portatīvais dators, bet šķiet, ka tas ir pilnīgākais brāķis. Servisā reizi jau ir bijis, bet problēma tika daļēji atrisināt un pēc pāris (tiešām 2 dienas) dienu lietošanas to atkal nevarēja ieslēgt, kas bija galvenā problēma, kādēļ tika vests uz garantiju labošanai.
Tā kā uzskatu, ka esmu pamatīgi ieberzusies, varbūt kāda zinās pateikt, kādas man ir izredzes atgūt naudu? Saprotu, ka tiks veikta ekspertīze par preces nolietojumu. Cik procentuāli tas varētu samazināt preces cenu? Datoram netika izdarīti nekādi ārēji defekti un "iekšas" arī nav beigušās manas vainas dēļ. Datoru izmantoju salīdzinoši ļoti reti, ilgu laiku tas nostāvēja krājot putekļus.
Vēl otrs variants ir maiņa pret ekvivalentu preci. Vai arī tur skatās un rēķina to nolietojumu?

Prece iegādāta Lattelecom veikalā. Varbūt vēl kāda var padalīties ar atsauksmēm par preču iegādi un to kvalitāti no šiem veikaliem.
23.10.2015 15:42 |
 
Reitings 34
Reģ: 28.02.2014
Varbūt tomēr kāda ir saskārusies ar kaut ko līdzīgu?
23.10.2015 15:57 |
 
10 gadi
Reitings 4153
Reģ: 02.01.2011
nest uz garantijas remontu tik ilgi kamēr viņi šo vairs negribēs remontēt un vienkārši iedos vietā tādu pašu, bet jaunu.
kas par problēmu?
23.10.2015 15:59 |
 
Reitings 34
Reģ: 28.02.2014
Un cik ilgi man mocīties, ja viņš pēc labošanas tik ātri jau salūza.
Lieta tāda, ka tad kad dators tiek atstāts ieslēgts un kādu brīdi neaiztiek viņš iemieg, vai ne!? Nu lūk, manējais vairs negrib mosties. Nospiedu power pogu un tad mēģināju atkal ieslēgt. Rezultātā viņš ļooooti ilgi centās, kaut ko tur sev pārbaudīja automātiski, tad parādījās zils ekrāns ar opciju izslēgt vai otru nospiežot parādījās restartēt un vēl dažas opcijas, ko es nesaprotu. Tā viņš man uzvedas. neuzskatu ka tas ir normāli datoram.
23.10.2015 16:05 |
 
Reitings 34
Reģ: 28.02.2014
Pirms nesu pirmo reizi uz garantiju, bija noticis tieši tas pats. Neslēdzās vairs iekšā.
23.10.2015 16:06 |
 
Reitings 3308
Reģ: 20.03.2013
Neslēdzas vispār iekšā vai neslēdzas Windows iekšā?
Man bija problēma ar Windows, ko par garantiju nerisināja. Bet pašlaik kaut kā iet. :-D
23.10.2015 16:07 |
 
10 gadi
Reitings 4153
Reģ: 02.01.2011
ja mantai vēl ir garantija, es neredzu iemeslu, kāpēc, lai tu to neizmantotu. tās ir tavas tiesības, ej, saki, kas pa problēmu un lai labo, ja nevar salabot, dod vietā citu! tieši tik vienkarši.
23.10.2015 16:08 |
 
Reitings 34
Reģ: 28.02.2014
Jautājums nebija par to vai es gribu vai negribu izmantot garantiju. Tā tika izmantota iepriekš un tiks izmantota arī turpmāk, ja būs nepieciešamība. Lasām tekstu.
23.10.2015 16:10 |
 
10 gadi
Reitings 4153
Reģ: 02.01.2011
tad ko- tev to kompi būtībā nemaz nevajag? jeb kas ir tā ekvivalentā prece, kuru tu gribi tagad? cik sen pirki šo?
23.10.2015 16:17 |
 
Reitings 7408
Reģ: 06.05.2013
PTAC bija kaut kādi noteikumi, pēc cik reizēm uz garantiju nesot, bija jāatdod nauda. Bet tas jāprasa viņiem.
23.10.2015 16:22 |
 
Reitings 159
Reģ: 29.01.2009
Tik tikko pati izgāju cauri procesam - telefona atgriešana un naudas pieprasīšanas atpakaļ.

Ja interesē kā tas notika, tad uzraksti privāti. Savādāk man te var sanākt romāns 3 grāmatu garumā :D
23.10.2015 16:29 |
 
Reitings 3903
Reģ: 03.03.2015
Ej uz LTC veikalu ar datoru un garantijas talonu un saki, ka gribi rakstīt prasījuma pieteikumu par defektīvu preci. Tālāk likuma noteiktajā kārtībā tev atbildēs.
23.10.2015 16:37 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits
vairāk  >

Lietotāji online (3)