Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pieprasījums rada piedāvājumu

 
Reitings 394
Reģ: 02.09.2014
Kā jums šķiet- pieprasījums rada piedāvājumu vai otrādāk- piedāvājums rada pieprasījumu? Kā jūs to komentētu? Vai ir kāds piemērs no dzīves? Labprāt padiskutētu ar jums par šo tēmu intereses pēc, jo izlasīju internetā kādu rakstu.
Vai algām augot, cilvēku labklājības līmenis uzlabojas?
10.03.2015 21:12 |
 
Reitings 365
Reģ: 24.09.2012
Pieprasījums rada piedāvājumu. Tieši šodien, gatavojot prezentāciju par specifisku tēmu, iekļāvu tajā šādu domu. :-D Bet varbūt tas ir atkarīgs no tā, kādā kontekstā tas ir... Varbūt ir jomas, kur ir pretēji. :-)
10.03.2015 21:16 |
 
Reitings 2394
Reģ: 04.10.2013
Abējādi :)
Ja ir liels pieprasījums pēc jaunām lietām tās tiek patentētas un ražotas, tas pats par ziņām un, piem., lēto pārtiku. Ja tik daudzi cilvēki neizvēlētos lētāko un ne tik kvalitatīvo pārtiku, tās klāsts nebūtu TIK plašs un nepaplašinātos.
No otras puses, piem., viedie pulksteņi - nevienam tādu mēslu nevajadzēja, bet tagad ir/būs uzražots un radīsies pieprasījums, jo tā ir jaunākā tehnoloģija, ko ražo pazīstams brends. Tas pats ar visādām modes lietām - pirms neparādās, nevienam nevajag, bet kad ir, paraujas masas un rodas arī pieprasījums.
10.03.2015 21:24 |
 
Reitings 4628
Reģ: 06.07.2013
Var būt gan tā, gan tā. Parasti jau pirmais variants, bet gadās arī otrais, piemēram, pirms iPhone reti kurš izjuta akūtu nepieciešamību pēc viedtālruņa. To izgudroja, un tad arī radās masveida pieprasījums!
10.03.2015 21:27 |
 
Reitings 17203
Reģ: 08.05.2010
Ja būs pieprasījums tad būs arī piedāvājums, bet ja būs piedāvājums, ne vienmēr tas būs pieprasīts.
10.03.2015 21:33 |
 
10 gadi
Reitings 2587
Reģ: 07.03.2011
Jā, pieprasījums ir "karalis", tad tomēr arī tas ne vienmēr tiek apmierināts. Tas vairāk kvalitātes virzienā, piemēram, cik no mums gribētu zeķbikses, kuras nevar saplēst?! :-D
10.03.2015 21:43 |
 
Reitings 394
Reģ: 02.09.2014
Grecia, es ļoti tādas vēlētos. :-D
10.03.2015 22:02 |
 
Reitings 3296
Reģ: 26.08.2009
es gan teiktu, ka piedaavaajums rada pieprasiijumu. tas attiecas uz pilniigi visaam "luksusa" preceem un ar "luksusu" es domaaju visu, kas nav pirmaas nepieciesamiibas prece. un pirmaas nepieciesamiibas var buut tikai pajumte, eediens, apgeerbs. iespeejams arii mediciinu vareetu pieskaitiit. Un ja apgeerbs, tad basic, lai piesedz kailumu un lai ir silti, pajumte ar minimaalu apriikojumu, nevis villa ar baseinu un 2 kamiinzaaleem.
paareejais mums ir vajadziigs vien piedaavaajuma, maarketinga un sabiedriibas spiediena iespaidaa.
10.03.2015 22:12 |
 
10 gadi
Reitings 2587
Reģ: 07.03.2011
Samaara, apģērbs ietilpst kategorijā "sievietēm vienmēr vajag kaut ko jaunu, jo pilns skapis, bet nav, ko uzvilkt". Viss mārketings meklē un orientējas uz mērķauditoriju, jo auditorijai ir resurss un izvēle, ko ar naudu darīt. Neticu, ka reklāma būtu spējīga sievietes masveidā pievērst, piemēram, tehnikas lietām, ja pašas sievietes to negribētu.
10.03.2015 22:22 |
 
Reitings 3296
Reģ: 26.08.2009
grecia, es domaaju apgeerbs tikai kailuma piesegsanai, siltumam. viss. nekaadi "must have" baltie krekli un melnaas kleitas, par brendiem vispaar nerunaajot.
10.03.2015 22:38 |
 
Reitings 5261
Reģ: 27.03.2009
májasdarbs ekonomiká? :D
10.03.2015 22:39 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits