Prasības:
6.1. Izglītība: vidējā
6.2. Sertifikātu, atļauju un apliecību nepieciešamība:-
6.3. Profesionālā pieredze: pieredze klientu apkalpošanā.
6.4. Zināšanas: pasažieru apkalpošanas grupai atbilstošo datorizēto reģistrācijas sistēmu un aviokompāniju apkalpošanas standartu pārzināšana – labā līmenī.
6.5. Prasmes:
6.5.1. valsts valodas zināšanas: B līmeņa 2. pakāpe;
6.5.2. krievu valodas zināšanas: mutiski - labi;
6.5.3. angļu valodas zināšanas: mutiski – labi, rakstiski - labi;
6.5.4. prasme strādāt un rakstīt ar datoru – lietotāja līmenī;
6.5.5. vēlamas papildus citas svešvalodas zināšanas;
6.5.6. saskarsmes prasmes.
6.6. Personības īpašības: precizitāte, spēja strādāt ātri, zema nogurdināmība, vērīgums, komunikabilitāte, sapratnes un saprašanās spēja, analītiskā un konceptuālā domāšana, vēlme mācīties, zināšanu uzkrāšana un izmantošana, izlēmīgums, gatavība uzņemties atbildību, paškontrole, orientēšanās uz klientu apkalpošanu, prasme izvērtēt prioritātes, spēja strādāt komandā un sadarboties, organizācijas apziņa, lojalitāte, spēja strādāt spriedzes (stresa) apstākļos un neordinārās situācijās, iniciatīva, orientēšanās uz sasniegumu.