Nezinu, kā nosaukt, kaut kāda stulba tā kā pienākuma izjūta, vai.
Piemēram, ievietoju sludinājumu, ka kaut ko atdodu bez maksas, man ienāk milzumdaudz vēstuļu un jāizlasa/jāatbild taču pilnīgi visiem, nepieklājīgi taču neatbildēt. Tā laikam neviens nedara.
Ja klientam pasaku pārāk zemu cenu (parasti aizmirstu pievienot kādu pakalpojumu/izejmateriālu), tad manī nostrādā publiskā oferta, tas ir, ja pārdevējs kaut netīšām uzliek nepareizu cenu, viņam par tādu cenu ir jāpārdod prece/pakalpojums, pat ja tas nes zaudējumus. Mums pārsvarā ir negodīga komercprakse. Bet vispār pareiza attieksme un zaudējumi ar laiku atmaksājas klientu lojalitātē.
Uz tikšanos ierodos un vēl norunātajā laikā, lai gan to varētu nedarīt, jo tāpat uz to tikšanos citi dalībnieki parasti neatnāk vai kavē. Šis man reizēm noder, piemēram, ja jāiet pie zobārsta (no tiem man nāvīgi bail), bet nu kā var neatnākt uz norunātu tikšanos, nu nevar, ir jāiet kaut rāpus ģībonī :-D