Sveikas!
Nupat ar mani atgadījās kas ļoti nepatīkams un iedomājos, ka varbūt kādai ir pieredze līdzīgā situācijā. Pasūtīju mēteli no spotsdirect.com. Tā kā tas bija visai steidzami nepieciešams un tur arī tieši bija atlaides, tad neko citu pasūtījumam nepievienoju. Pat ar sūtīšanas izmaksām tas maksāja krietni vien lētāk nekā līdzīgs būtu maksājis Latvijas veikalos.
Šķiet, ka sūtījums nāca nedaudz ilgāk kā būtu vajadzējis, bet par to nesatraucos, attaisnoju to ar atlaižu laiku. Aizvakar beidzot ieradās kurjers, bet tikko kā ieraudzīju paciņu jau uzreiz sapratu, ka kaut kas nav kārtībā - tā bija ļoti maziņa. Tomēr parakstījos un sūtījumu pieņēmu, bet, atverot to, tur bija vīriešu sporta T-krekls!!!
Protams, klāt pievienots gan rēķins, gan veidlapa preces atdošanai, taču visur parādās mētelis. Ja es sūtīšu preci atpakaļ, vai tad kāds tiešām ticēs, ka es mēteli nesaņēmu? Aizsūtīju arī e-pastu veikala klientu apkalpošanas centam, taču atbildes joprojām nav un kaut kā arī neticu, ka varētu to saņemt.
Varbūt kādi ieteikumi / padomi? Ļoti gribētos tomēr tikt pie mēteļa. (t)