Iedomīgs personāls

 
Reitings 192
Reģ: 15.06.2013
Kurā veikalā esat sastapušies ar iedomīgāko personālu, vērtējot attieksmi, atmosfēru utt. Man laikam jāmin, ka agrāk tāds, manuprāt, bija Armani veikals uz Elizabetes ielas. Likās ļoti vēsa attieksme, un pārdevēji bija ledus karalienes, haha. Pat negāju nekad vairāk uz šo veikalu pēc dažiem apmeklējumiem. Kaut gan pēc pārbūves jāteic, ka situācija ir mainījusies par 180 grādiem, jo vismaz pēdējo reizi, kad veicu pirkumu, tā bija viena no labākajām "shopping experience".

Tagad manā melnajā sarakstā ir City Dominā. Liekas, ka tur arī pārdevēji jūtas mazliet pārāk svarīgi it kā strādātu Hermes. Citu tirdzniecības centros šajā veikalā nav manīta tāda situācija, bet šis izceļas. Man gan nepatīk tie pārspīletie "Labdien", "Vai varu palīdzēt!", bet tajā veikalā, kas ir Dominā, pat nezinu kas būtu jāizdara, lai ar tevi sasveicinātos, haha :D.
11.01.2015 23:31 |
 
Reitings 4499
Reģ: 19.04.2012
Čekā kasiera vārds ir rakstīts.


Ooo, paldies, nebiju tam pievērsusi uzmanību, paldies. :) Nebūs jāmežģī acis. :)
12.01.2015 12:31 |
 
Reitings 41
Reģ: 04.06.2014
Man ar Douglas veikaliem vienmēr pozitīva pieredze, tikai vienreiz, kad biju iegājusi paskatījos acu ēnu paleti, skatos, skatos, pienāk pie manis pasaka - šitā laba, jaunā kolekcija. Un viss, aiziet ar akmens seju :D ja viņa būtu papūlējusies kaut ko vismaz vairāk pateikt par to, ko jau zinu, tad es 100% būtu nopirkusi, jo man vajadzēja to mazo "grūdienu". :D
Negatīva pieredze ar Ķirsona māju netālu no Mēbeļu nama. Vasarā gāju biežāk, citreiz tik no mājas pēc gaļas izskriet uzvilku parastus legibgus un topiņu, tad nu attieksme arī kā pret "ko tu salašņa te vsp ievilkies". A ja esmu normāli sataisījusies dienas gaitām, tad jau gan attieksme uzreiz kā pret gaidītu klientu. Pff, šitā vērtēšana riebjas.
Hesītī bija super pārdevējs. Ar draudzeni uzrakstījām atsauksmes. :)
12.01.2015 12:43 |
 
Reitings 95
Reģ: 27.05.2014
LaLaLa ++

Spices rimītī tā pārdevēja tiešām ir zibenīga - prieks skatīties, tik ātru apkalpošanu līdz šim nekad & nekur neesmu redzējusi. Ātrums ir nāvējošs :D Plus vēl forša attieksme no viņas.
12.01.2015 12:53 |
 
Reitings 4499
Reģ: 19.04.2012
Man vakar vienā Imantas hesītī bija nepatīkami. Neiedeva ne čeku, ne trauciņu, kur mērcīti ieliet. Nebūtu bijis draugs blakus, pateiktu, ka šodien gan ļoti "smaidīga".
12.01.2015 12:56 |
 
Reitings 1761
Reģ: 29.01.2009
Sen, sen nav iznacis saskarties ar sliktu apkalposanu Rigas veikalos... Ari taja pasa Douglas vai Drogas.. Es gan ari uz to neieciklejos un pati izturos loti pieklajigi, tadel nejutu pret sevi verstu negativitati. Ari uz pirkstiem neviens nelur.
Esmu bijusi ari t.s. smalkajos Burberry un Armani. Cik atceros, Burberry apakalposana ir pieklajiga un cilveki ka pienakas ari sasveicinas, jo man ta ir norma: ieejot sanemt "labdien" un pasai to pateikt, tapat izejot pateikt- visu labu.:-)
12.01.2015 13:00 |
 
Reitings 206
Reģ: 02.05.2010
Lancaster, man atkal ir bijusi negativa pieredze ar IlPatio ieksh Origo, pagajushaja gada pec Ziemasvetkiem iegaju tur un apsedos un 20 minutes man neviens nepieversa uzmanibu, lidz ar to piecelos un aizgaju. :-)
12.01.2015 13:06 |
 
Reitings 206
Reģ: 02.05.2010
Uzbāšanās klientiem tiešām ietilpst pārdevēja pienākumus un, ja tu to nedari, tad nākas klausīties no priekšniecības. Nedomājiet, ka pārdevēji paši to izbauda
.

+

Un runājot par veikaliem, es tādiem iedomīgajiem pārdevējiem parasti nepievēršu uzmanību, tāpēc konkrētus veikalus nosaukt nevarēšu, bet pat, ja cilvēks strādā kaut kādā nezin cik dārgā dizainera veikalā, tas nav iemesls pret klientu izturēties ar necieņu vai nelaipni. Bet tas jau katra paša kultūras līmenis.


piekritu.
12.01.2015 13:08 |
 
Reitings 443
Reģ: 11.05.2014
Mani TĀ kaitina, ja es veikalā kaut ko laikoju, bet pārdevēja pielavās pie kabīnes un jautā, vai man viss der. Vienmēr salecos. :D

Ar Douglas man arī ir bijusi nepatīkama pieredze. Sen atpakaļ iegāju ar tēti nopirkt man smaržas. Kamēr mēģināju atrast īstās, tētis jau stāv pie kases ar kaut kādu aromātu, kuru pārdevēja uzstājīgi ieteica kā "baigi labo".

Kā arī manās piemājas Drogās ir viena īpatnēja pārdevēja, kura ne vien seko, bet arī izrauj no rokām potenciālos pirkumus iepirkšanās laikā un jautā "Vēl kaut ko vajag?".
12.01.2015 13:20 |
 
Reitings 2861
Reģ: 11.10.2014
visām ir skaidrs, ka pārdevējām ir pienākums uzbāzties. bet vienalga besī.
vienā no ķēdīšu restorānu picām (neatceros) man atnesa aukstu karsto dzērienu, kad mēģināju skaidroties, man strupi pateica, ka dzēriens ir gatavots no saldētām ogām, kādā sakarā būšot karsts :D tik idiotiski, tad lai iet arī dzērienkartē kā "ziemas aukstais dzēriens" :D
12.01.2015 14:05 |
 
Reitings 6040
Reģ: 09.03.2012

Story
Tieši tā - kāpēc ejot veikalā tu pēti apsargu vai pārdevēju? Lai viņi kaut degunu urbina! Skaties uz precēm!


Es nepetu nevienu un tadelj arii man nepatik ka peeta mani. Kaa jau teicu juutu, ka kaads mani nopeta un "seko". Ir veikali, kur pardevejas maak neuzkritoshi un profesionaali verot klientu taa, lai to nepamana pats klients. Taa ir profesionalitaate. Pardeveejam jaajut klients. Nevis jarada tada sajuta, ka nu nevar iziet ara no veikala neko nenoperkot. Iespejams Tu esi pardeveja un Tev tada sekoshanas prakse liekas normala, bet man nepatik un neapmierina un es kaa klients varu izveleties iet uz kuru veikalu gribu. 8-)
12.01.2015 14:37 |
 
Reitings 10987
Reģ: 12.07.2010
Douglas++++
12.01.2015 15:22 |
 
Reitings 296
Reģ: 29.01.2009
Es izvairos iet mazās bodēs. Nepatīk tā sajūta, ka tur varbūt būšu vienīgais potenciālais pircējs un tā uzbāzība no pārdevēju puses. Cita lieta, ja skaidri zinu, ko tieši man vajag tur.
Par ēstuvēm nepārspējama ir Čili Pica, bet nu, pieņemu, ka tur pamatīgas problēmas ar vadību tieši.
Bucefālā un Pie Šveika ir vnk izcili ieinteresētas viesmīles :-D Bet tas kaut kā netraucē atkārtoti iegriezties tur, bet nu jā, apkalpošana pamatīgi pieklibo.
12.01.2015 15:30 |
 
Reitings 613
Reģ: 31.03.2013
Par Douglas nu galīgi nepiekrītu. Es gan pārsvarā tikai Alfas Douglās esmu iepirkusies, bet katru reizi pārdevējas pozitīvi pārsteidz. Pati esmu diezgan zinoša kosmētikas sastāvā un kad pajautāju par kādu konkrētu sastāvdaļu, man 90% gadījumos atbild vai ir vai nav tā viela sastāvā. Es parasti vēl tā nedaudz nošokoējos- nu kā var tik labi pārzināt visu to produkciju (protams, pārbaudīju vai man ir pareiza informācija sniegta). Tāpat ja pasaku, ka vēlos paskatīties vienkārši, kas ''jums te notiekās apkārt'', mani liek mierā. Bet ar Douglas pārdevējām vienmēr sanāk gan pajokoties, gan labu padomu saņemt, gan standartā pāris paraudziņus. Un pilnīgi pie kājas, ja kādā veikalā paskatās ne tā vai apsargs stalko, nu pilnīgi pie vienas vietas, tās taču nav manas problēmas, ko viņi savā prātiņā tur domā un dara :-D

Grūtāk ir ēdināšanas iestādēs, piemēram, uz Čili picu neeju vairs, jo tur var tik daudz stāstus atcerēties tieši par darbinieku attieksmi, ka pati brīnos par savu pacietību :-D
12.01.2015 15:55 |
 
Reitings 8189
Reģ: 02.02.2010
Man vislabāk patika viena bērnu veikala pārdevējas attieksme. Kad jautāju pēc preces vai tāda ir, man atbildēja "Gospoģi Bože moj" jāiet skatīties:-D
12.01.2015 15:58 |
 
Reitings 8189
Reģ: 02.02.2010
Bet tas bija tādā tonī , ka- ko tu te ievilkies un jautā man
12.01.2015 15:59 |
 
Reitings 503
Reģ: 29.01.2009
Man vairākas reizes nav paveicies ar Galerija Rīga Kristianas veikala pārdevējām.
Vienreiz meklēju labu šampūnu, skatos, skatos, pienāk pārdevēja, es stāstu ko gribu utt. man parāda tikai vienu šampūnu, kaut redzu, ka ir vēl citas firmas. Prasu vai ir kaut kas cits.
Atbilde:"Jā, bet tie ir ļoti dārgi, principā tikai šo varu Jums piedāvāt!!!"
tas viss bija ar sejas izteiksmi, ka ja man nespīd no visām malām D&G zīmes, tad man dārgu šampūnu var nemaz nepiedāvāt.
Vēl vienu reizi tajā pašā veikalā man pārdeva preci dārgāk, pamanīju gan tikai mājās, jo pirku vairākas lietas uzreiz vienlaicīgi.
Vispār reizēm dārgos veikalos pārdevējas uzvedas tā, it kā pašas spētu atļauties to visu nēsāt un lietot. Tas, ka viņa no paraudziņiem vai testeriem sazogas vai sapērkas par lielām atlaidēm testerus nenozīmē, ka cilvēks, kurš ienācis svētdienas pastaigas paskatā nevar atļauties nopirkt kaut ko dārgāku!
12.01.2015 16:07 |
 
Reitings 9202
Reģ: 13.03.2011
Šodien kā reiz biju Galerijas centrs Douglas`ā, nu nepatīk man iepirkties tajā veikalā, meitenes jau uzskaitīja, kādēļ, bet šodien situācija sekojoša: pajautāju, vai ir artdeco nagu lakas (nav stendā bet kkādā plauktā atsevišķā vienkārši saliktas), man parāda, kur, bet nav cenu .. prasu, cik maksā, jo nav cenas. Pārdevēja norausta plecus, aiziet. Pajautāju citai - arī nezina, pasauc trešo - tā atbild, ka, ja pirkšu, pie kases pateiks cenu. Nu vienkārši - ko? :D Un vēl tur to pārdevēju tik daudz. Nepārspīlēju, kādas desmit noteikti, katra spieto gar savu plauktu, pēc skata arī tādas, ka nevieš baigo uzticību, lai lūgtu padomu par kosmētiku :-/ Vēl ļoti nepatīk, ja līdzīga tipa veikalos pajautāju pārdevējai kaut ko, un viņa lasa no šiltes, to izdarīt varu arī es pati :)


Vēl nepatīk apkalpošana oasis veikalā, kad nes tās drēbes un kabīnēm .. it kā laipnas pārdevējas, bet nu dikti, dikti uzspēlēti, labi, ka nekā laba tajā veikalā tāpat nav, pēdējā laikā vairs neeju :)

Tas tā, pirmais, kas nāk prātā, pati arī strādāju apģērbu veikalā (maziņajā), vienmēr sasveicinos, ar palīdzības piedāvāšanu nesteidzos, ļauju vispirms pašiem visu aplūkot, piedāvāju, ja skaidri redzu, ka nevar kaut ko atrast, bet biežāk jau cilvēki pirmie lūdz palīdzību paši :) Līdzi nestaigāju, bet nu pasekoju, kas notiek veikalā, citādāk ir cilvēki, kas uzskata, ka drīkst izraut visas zeķubikses no iepakojumiem, pārcilāt visas apavu kastes, mainīt vietām un līdzīgi :)

Pārsvarā visi ir laipni, bet nu ir cilvēki, kuri laikam nāk negatīvo, kas sakrājies izgāzt, murminot, ka nekā nav, nekvalitatīva prece un tā tālāk .. nu it kā es to būtu ražojusi, pff :D Bet tādus neņemu galvā, tāpat kā īgnos pārdevējus, kuriem klienti, šķiet, sagādā vienas vienīgas galvas sāpes :D
12.01.2015 16:08 |
 
Reitings 9202
Reģ: 13.03.2011
Ak, jā .. vēl ļoti, ļoti nepatīk, ja ienāku veikalā, bet pārdevēja runā pa telefonu vai neatbild uz sveicienu .. tādos gadījumos (ja nu nav kaut kas ļoooooti steidzami nepieciešams) visbiežāk vienkārši apgriežos un aizeju prom :D
12.01.2015 16:12 |
 
Reitings 3743
Reģ: 31.01.2009
Par Douglas piekrītu - tur pārsvarā pārdevējas ir nelaipnas. Izņemot Spices Douglas, kurš ir Kolonnas vietā - tur pārdevējas saglabājušās no Kolonnas laikiem un ir daudz jaukākas, nekā otrā Spices Douglasā.

Ļoooooti daudzos veikalos pārdevējas ir iedomājušās, ka ir pārākas par pircēju. Un, kā jau meitenes te minēja, attieksme mainās no tā kā esi apģērbies. Tas mani nenormāli tracina, jo mans maka biezums nemainās no tā vai esmu aizšļūkusi treniņbiksēs un pufaikā nopirkt kko vai uzvilkusi augstpapēžu kurpes un sapucējusies.
12.01.2015 16:13 |
 
Reitings 9202
Reģ: 13.03.2011
Ak, jā - ļoti jauki, pretīnākoši, smaidīgi un atsaucīgi man šķiet H&M darbinieki, bet tur laikam pati veikala politika tāda :)
12.01.2015 16:21 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits