Šodien kā reiz biju Galerijas centrs Douglas`ā, nu nepatīk man iepirkties tajā veikalā, meitenes jau uzskaitīja, kādēļ, bet šodien situācija sekojoša: pajautāju, vai ir artdeco nagu lakas (nav stendā bet kkādā plauktā atsevišķā vienkārši saliktas), man parāda, kur, bet nav cenu .. prasu, cik maksā, jo nav cenas. Pārdevēja norausta plecus, aiziet. Pajautāju citai - arī nezina, pasauc trešo - tā atbild, ka, ja pirkšu, pie kases pateiks cenu. Nu vienkārši - ko? :D Un vēl tur to pārdevēju tik daudz. Nepārspīlēju, kādas desmit noteikti, katra spieto gar savu plauktu, pēc skata arī tādas, ka nevieš baigo uzticību, lai lūgtu padomu par kosmētiku :-/ Vēl ļoti nepatīk, ja līdzīga tipa veikalos pajautāju pārdevējai kaut ko, un viņa lasa no šiltes, to izdarīt varu arī es pati :)
Vēl nepatīk apkalpošana oasis veikalā, kad nes tās drēbes un kabīnēm .. it kā laipnas pārdevējas, bet nu dikti, dikti uzspēlēti, labi, ka nekā laba tajā veikalā tāpat nav, pēdējā laikā vairs neeju :)
Tas tā, pirmais, kas nāk prātā, pati arī strādāju apģērbu veikalā (maziņajā), vienmēr sasveicinos, ar palīdzības piedāvāšanu nesteidzos, ļauju vispirms pašiem visu aplūkot, piedāvāju, ja skaidri redzu, ka nevar kaut ko atrast, bet biežāk jau cilvēki pirmie lūdz palīdzību paši :) Līdzi nestaigāju, bet nu pasekoju, kas notiek veikalā, citādāk ir cilvēki, kas uzskata, ka drīkst izraut visas zeķubikses no iepakojumiem, pārcilāt visas apavu kastes, mainīt vietām un līdzīgi :)
Pārsvarā visi ir laipni, bet nu ir cilvēki, kuri laikam nāk negatīvo, kas sakrājies izgāzt, murminot, ka nekā nav, nekvalitatīva prece un tā tālāk .. nu it kā es to būtu ražojusi, pff :D Bet tādus neņemu galvā, tāpat kā īgnos pārdevējus, kuriem klienti, šķiet, sagādā vienas vienīgas galvas sāpes :D