Iedomīgs personāls

 
Reitings 192
Reģ: 15.06.2013
Kurā veikalā esat sastapušies ar iedomīgāko personālu, vērtējot attieksmi, atmosfēru utt. Man laikam jāmin, ka agrāk tāds, manuprāt, bija Armani veikals uz Elizabetes ielas. Likās ļoti vēsa attieksme, un pārdevēji bija ledus karalienes, haha. Pat negāju nekad vairāk uz šo veikalu pēc dažiem apmeklējumiem. Kaut gan pēc pārbūves jāteic, ka situācija ir mainījusies par 180 grādiem, jo vismaz pēdējo reizi, kad veicu pirkumu, tā bija viena no labākajām "shopping experience".

Tagad manā melnajā sarakstā ir City Dominā. Liekas, ka tur arī pārdevēji jūtas mazliet pārāk svarīgi it kā strādātu Hermes. Citu tirdzniecības centros šajā veikalā nav manīta tāda situācija, bet šis izceļas. Man gan nepatīk tie pārspīletie "Labdien", "Vai varu palīdzēt!", bet tajā veikalā, kas ir Dominā, pat nezinu kas būtu jāizdara, lai ar tevi sasveicinātos, haha :D.
11.01.2015 23:31 |
 
10 gadi
Reitings 855
Reģ: 12.02.2011
Jums laikam zems pašvērtējums, ka pētat pārdevēju sejas izteiksmes, atrašanās vietu zālē, skatienus, runas toni...
Es uz veikalu eju izvēlēties preci. Pārdevēji manis pēc var būt vardes vai bruņurupuči Ja sveicina, sveicinu pretī, ja prasa vai palīdzēt, saku nē, paldies vai izmantoju iespēju ātrāk noorientēties sortimentā. Citreiz pati eju klāt pārdevējiem, ja kas interesē.
Un jā, nevienā veikalā nav bijusi slikta apkalpošana. Var jau būt, kāds smīn vai lūr aiz muguras, bet man vienalga, jo es uz viņām neskatos un man pārdevēju viedoklis par mani neinteresē. Es nāku iepirkties, bet viņas nīkst tai veikalā garas stundas- nogarlaikojušās, sagurušas-man tādā stāvoklī arī noteikti būtu visādas sejas izteiksmes un ne jau klientu dēļ.

+++
par Duglasu neko sliktu nevaru teikt. ja pasaku, ka nevajag palīdzību, tad aiziet. un atteikšanās no palīdzības ir laipna un tādos brīžos esmu smaidīga. nepatīk, ka veikalos piedāvājas kaut ko palīdzēt, bet ja grib un vajag pretenzijas neceļu.
nekad neievēroju pārdevēju sejas izteiksmi, apsarga skatīšanos/vērošanu, ja izteiktos kaut kā rupjāk pagrieztos un izietu vai tad veikali ar tādu pašu vai līdzīgu sortimentu trūkst?
12.01.2015 09:56 |
 
10 gadi
Reitings 855
Reģ: 12.02.2011
varbūt baigi parādu vai no manis dikti izstaro-nenāc man klāt
12.01.2015 09:57 |
 
Reitings 9561
Reģ: 12.04.2009
Es ar veikalos pasaku, palīdzību nevajag un viss. Nepievēršu uzmanību skatienam un šikos veikalos kā Burrbery, Armani utt. neeju, lai zinātu kas tur darās :)
Vairāk novērtēju restorāna viesmīļu, darbinieku attieksmi.
Biju restorānā Bucefāls Siguldā, ēdiens bija garšīgs, cik nu pasūtījām, bet apkalpot īsti negribēja, laipna ar diez ko nebija, tas man liek domāt, ka 2x tur neiešu ēst, jo svarīgi ka izturās laipni, nevajag lai ziepējās un tēlu, bet lai tikai atsaucīgs un laipns cilvēks, nevis jājūtas slikti ka esi atnacis te ēst.
12.01.2015 10:02 |
 
10 gadi
Reitings 6210
Reģ: 01.04.2009
Piekrītu Gurri par Bucefālu, es savulaik diezgan bieži tur iegriezos, bet tā apkalpotājas seja... Nekad ne pat vismazāka smaida vai kādas pretimnākšanas.
12.01.2015 10:05 |
 
Reitings 7497
Reģ: 29.01.2009
teika_spolite,

ja pret tevi slikti izturas, tas nedod tiesības izturēties slikti pret citiem. Vai tad cilvēku, kurš tā dara, var uzskatīt par profesionāli?!
12.01.2015 10:44 |
 
Reitings 7497
Reģ: 29.01.2009
Jā, par Bucefālu mana atsauksme identiska. Bet garšīgi bija.
12.01.2015 10:46 |
 
Reitings 6040
Reģ: 09.03.2012
Jums laikam zems pašvērtējums, ka pētat pārdevēju sejas izteiksmes, atrašanās vietu zālē, skatienus, runas toni...
Es uz veikalu eju izvēlēties preci. Pārdevēji manis pēc var būt vardes vai bruņurupuči Ja sveicina, sveicinu pretī, ja prasa vai palīdzēt, saku nē, paldies vai izmantoju iespēju ātrāk noorientēties sortimentā. Citreiz pati eju klāt pārdevējiem, ja kas interesē.
Un jā, nevienā veikalā nav bijusi slikta apkalpošana. Var jau būt, kāds smīn vai lūr aiz muguras, bet man vienalga, jo es uz viņām neskatos un man pārdevēju viedoklis par mani neinteresē. Es nāku iepirkties, bet viņas nīkst tai veikalā garas stundas- nogarlaikojušās, sagurušas-man tādā stāvoklī arī noteikti būtu visādas sejas izteiksmes un ne jau klientu dēļ.


Nezinu gan vai tam ir kada sakara ar pashvertejumu, bet es ljoti juutu un juutos neerti, ja pec manas atbildes "nee, paldies, palidzibu nevajadzes" mani izseko ar acu skatienu kaa iespeejamo noziedzinieci.... Vai vajaa mani, ka ja nu kaut ko tomeer izdomashu nopirkt, pajautaat. Es esmu pircejs, kursh var ieiet veikala 1000 x un tikai 10001 x izveleties un nopirkt konkretu preci. Biezi vien man patik vienkarsi ieiet veikalos, bez nekadas idejas kaut ko pirkt. Esmu pamanijusi, ka reizes peec friziera, ar makeup, dargaaku somu uz pleca pret mani izturas jaukaak nekaa, kad esmu apgerbusies ipasi nepiedomajot pie sava izskata- tas ari novertejams kaa mans zems pashvertejums?
12.01.2015 10:57 |
 
Reitings 2337
Reģ: 14.07.2014
Par apsargiem, kuri seko līdzi, pa veikalu staigājot - Drogas uz Valdemāra ielas pie Dzirnavu krustojuma - tur ir vienkārši izcils apsargs! Viņš tiešām staigā līdzi pa veikalu, kā arī, kad stāvēju pie zeķubikšu plaukta, izvēloties zeķubikses (ilgi, jo nebija to, kuras parasti pērku), stāvēja no manis 2m attālumā un visu to laiku skatījās uz mani. Fuj!
Bet par Douglas gan neko sliktu nevaru teikt - vienmēr, kad esmu turp gājusi kaut ko jaunu pameklēt un pārdevējai atbildējusi, ka man nevajag palīdzību - ir likušas mani mierā, bet, kad es kko esmu galā atradusi - pakonsultē, pastāsta kas un kā, kā lietot labāk un tā. Un kad esmu gājusi pēc kkā konkrēta, uzreiz kolīdz pie manis pienāk, pasaku, ko meklēju, man piedāvā pat vairākus variantus, piem., ja tādai pašai citas firmas precei atlaide ir, vai ir kkas jauns. Tā kā mana pieredze ļoti pozitīva!
Man jau šķiet, ka lielā mērā viss atkarīgs no manas (klienta) attieksmes un noskaņojuma - ja esmu kkāda uzvilkusies un besīga, tad, protams, ka apaklpošana mani neapmierinās nekādā gadījumā. Bet parasti esmu atvērta piedāvājumiem un ļauju darīt pārdevējam savu darbu - izstāstīt, pakonsultēt, mēģināt iesmērēt. Šad tad kko arī iesmērē :D
12.01.2015 11:06 |
 
10 gadi
Reitings 323
Reģ: 10.03.2013
Man ļoti nepatīk pārdevēju attieksme Bershka - SPICES veikalā...Pirmo reizi ar tādu sastapos.
Manai paziņai reiz bija gadījums iepērkoties apsargs sekoja līdzi drogās. Viņa beigās paņēma paketes, pagriezās pret apsargu un teica:"Varbūt Jūs varat ieteikt, kuras būtu labākās?" Apsargs esot atvainojies un ātri pazudis:)
12.01.2015 11:15 |
 
Reitings 7497
Reģ: 29.01.2009
Ideāls apsargs ir Jāņa Rozes grāmatnīcā Barona ielā - viņš sortimentu pārzina labāk par pārdevējām un tieši viņš mani konsultēja apr plānotājiem (dāvanai vajadzēja) un "slēptuvēm" rādīja visādas pērles. Turklāt bija tik jauks - kad neatradu JRG plānotaju, ieteica citus veiklalus, kur paskatīties :)
12.01.2015 11:18 |
 
Reitings 6263
Reģ: 22.02.2014
Bet būtībā-
stāvēja no manis 2m attālumā un visu to laiku skatījās uz mani.

Vaitad tā drīkst?
Man liekas,ka es viņa uzšautu vai pateiktu, lai patin malā, vai atgādinātu,ka ir arī citi pircēji veikalā!
12.01.2015 11:20 |
 
Reitings 12990
Reģ: 29.11.2014
Nedrīkst jau, vienkārši apsargi bieži vien tiek paņemti kaut kādi dunduki bez jebkādas apmācības un norādījumiem, kā vispār drīkst izturēties pret klientu.
12.01.2015 11:23 |
 
Reitings 111
Reģ: 03.07.2013
Visbriesmīgākā apkalpošana ir tirgū, ja sāc izrādīt interesi par preci, tad mēģina iestūķēt pat to, kas acīmredzami liels vai mazs. Ja kaut ko pamēri, bet uzreiz nepērc, tad var saņemt tāādu skatienu vai pat repliku ...:-D
12.01.2015 11:25 |
 
Reitings 3934
Reģ: 01.04.2011
Lancaster
Lai cik aukstasinīgs, sevi kontrolējošs, iecietīgs būtu cilvēks, visam ir robežas. Slikta vadītāja attieksme rada stresu un tad ir divas iespējas-izlikt to ārā vai slimot. Ja salamā darbdienas beigās, darbinieks var aiziet uz sporta zāli vai citādi konstruktīvi izlikt savu stresu, bet ja to dara darbdienas sākumā, cieš klienti. Ja vadītājs rada slikti izturas pret darbiniekiem, tad neprofesionālis ir viņš nevis darbinieki, kas nevēlas smagi slimot stresa dēļ. Cilvēks nav robots. Ja uz tevi pašu sistemātiski priekšnieks no rīta kliegtu, garantēju, ka tu pieļautu darbā vairāk kļūdas, strādātu lēnāk un ciestu tavas attiecības ar kolēģiem/klientiem.
12.01.2015 11:26 |
 
Reitings 3934
Reģ: 01.04.2011
Story
Tieši tā - kāpēc ejot veikalā tu pēti apsargu vai pārdevēju? Lai viņi kaut degunu urbina! Skaties uz precēm! :D
12.01.2015 11:29 |
 
Reitings 3548
Reģ: 19.04.2013
Un pārceptās vistas apraksts atgādina Liepājas "Stilīgo apavu" pārdevēju. Pārcepta brunete, kas sēž un neko nefiltrē

Šitā ir labā!:-D

Es metu līkumu Douglas jau kopš Kolonnas laikiem. Tā kā ģērbjos kā tauta parastā ar ķīniešu lupatām nevis brendiem, tad, ieejot Douglas, mūžīgi sastapos ar tik augstprātīgu skatienu, ka jutos kā sūds franču porcelāna tējas tasē. It sevišķi Rīgā. Kopš Liepājas Douglas meitenes ir pa pusei pazīstamas, tad tur iegriežos biežāk. Un, atklāti sakot, Liepājā nav tik daudz veikalu, kur būtu tik liela kosmētikas un smaržu izvēle. Bet visbriesmīgākā attieksme bija Klaipēdas Akropolē mazā veikaliņā, kur iegāju paskatīties vakarkleitu Z-svētku ballei. Nu tad savā klasiskā piegriezuma apģērbā sajutos kā bomzene. Laikam tur ieiet var tikai stumjot pa priekšu LV somu un turot atvērtu naudasmaku. Pretīgi.
12.01.2015 11:30 |
 
Reitings 3934
Reģ: 01.04.2011
Un vēl - ja veikalā esi, lai kavētu sev laiku, nevis iepirktos, pārdevējam uz jautājumu-vai palīdzēt, var atbildēt, ka nē, paldies, gribu pati apskatīties, gribu nopirkt kaut ko smuku. Mana standartfrāze šādās situācijās un vairs neviens man netraucē kaut katru preci apgrābstīt.
12.01.2015 11:33 |
 
Reitings 7704
Reģ: 13.03.2012
Ai, kā mani uzvelk tie pārdevēji, kuri skatās virsū tā, it kā es tūlīt visu veikalu sabāzīšu somā. Jā, Douglas ir viens no tiem. Ne vienmēr, bet gadās. Mans ieradums ir ik pa laikam uzmest viņiem savu "ko lūri skatienu" un tad viņi kaut kā pazūd. Pie kases gan visi paliek mīļi..
Vienu reizi Drogās apsags (sieviete) burtiski stāvēja man blakus un skatījās, ko es pētu. Es pagriezos un pajautāju, vai Jums ir kādas problēmas?
Atzīšos, es palieku nejauka šādās situācijās, bet tas man tā uzdod pa nerviem :D
12.01.2015 11:33 |
 
Reitings 15092
Reģ: 29.01.2009
Piekrītu Lancaster par gramatnīcas apsargiem. Tikpat jauks ir viens onka arī Zvaigznē Tērbatas ielā.
Es laikam tādas sīkās ikdienas negācijas vnk laižu gar ausi. 90% gadījumu man ir ļoti laipnas pārdevējas gan Rimčikos, gan citos veikalos.
Tas, ka man pajautā "Vai varu kā palīdzēt?" man netraucē. Atbildu "Nē, paldies" un viss.
12.01.2015 11:36 |
 
Reitings 7596
Reģ: 29.01.2009
izvairos iet tādās vietās kur seko ik uz soļa apsargs un personāls jo tad nespēju vairs koncentrēties pirkumiem(e) esmu bijusi daudzaas Eiropas valstīs un neatceros ka veikalos vispār apsargi ir bijuši un personāls nav bijis uzbāzīgs,neseko un lieki neuzbāžas!
12.01.2015 11:36 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits