Sveikas!
Šodien sanāca nepatīkama ķibele kārtējo reizi mainot apavus. Oktobra beigās Danijā nopirku gumijas zābakus, bija kārtīgi pārplīsusi gumija, nu neko, atradu čeku, aizvedu, pārdevēja uzreiz laipni pieņēma pateica, ka tieši veikals pasūtot šaubījies vai apavi derot Latvijas mīnusiem. Tajā pieteikumā uzrakstīju, ka vēlos saņemt vai nu naudu vai arī apavu maiņu, pārdevēja arī teica, ka tā droši varot rakstīt, citas reizes arī esmu tā pat darījusi. Ķibeles sākās, kad man piezvanīja, ka varu braukt pēc citiem zābakiem vai arī saņemt naudu, es priecīga aizbraucu, saprotu, ka zābaku nav, vismaz ne tādi, kuri man ir aktuāli, arī piemaksāt vēl klāt tādu pašu cenu negribēju par kaut ko nevajadzīgu. Kasē man pateica, ka es varu ņemt tikai citus zābakus, es sāku strīdēties, kā tas var būt, ja pieteikumā un man pa telefonu teica, ka arī naudu varu dabūt atpakaļ, pārdevēja izskatījās pēc jauniņās, neko prātīgu atbildēt man nevarēja, iesaistījās otra, pateica, ka to esot atbildējis eksprets, atnesa ''slēdzienu'' - manu pieteikuma lapu, kur bija uzskricelēts ''maiņa''. Pārdevēja atbildēja, ka ja es būtu rakstījusi tikai naudu, tad viņi man dotu naudu, bet takā rakstīju abus, man neviens naudu neatdos, jo to izvēlās eksperts. MAN NEKAD NEVIENS NAV TEICIS, KA TO IZVĒLĀS EKSPERTS. Neaprmierināta pajautāju, ko man tad darīt, kad būs jaunas preces, viņa man atbildēja, ka nezinot, jo tagad būs tikai atlaides, iespēja ir gaidīt 2mēnešus. Kādai ir bijis kaut kas līdzīgs? Es vienkārši nesaprotu, ko tad man darīt - pirkt apavus, kuri man nepatīk vai nav mans izmērs un vēl piemaksāt klāt?