Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Defekts + patērētāju tiesības

 
Reitings 535
Reģ: 28.12.2012
Sveikas! Lieta tāda, ka trešdien iegādājos kleitu, kuru tai pašā veikalā arī saīsināja un pāršuva jostiņu ciešāku. Piektdien ar kleitu aizgāju uz balli un vienā brīdī pamanīju, ka no kleitas jostiņas ir izkritis lielais kristāls. Defekts ir acīmredzams. Vai ar šādu defektu var vērsties veikalā, lai apmaina jostiņu? Jo kleita bija diezgan dārga - 105EUR. Vai tās ir manas patērētāja tiesības prasīt, lai samaina pret jaunu, ja nav pagājusi pat nedēļa? Kleitu pašu nevajag mainīt, tikai jostiņu.
14.12.2014 19:19 |
 
Reitings 2836
Reģ: 18.10.2014
Man gaja lidzigi, diemzel man pateica, ka neko nemainis un, lai mekleju privatu shuveju, kas salabos. Bet varbut, ka Tavs veikals buus atsaucigaks.
14.12.2014 19:21 |
 
Reitings 535
Reģ: 28.12.2012
Tad varbūt kādai bijusi līdzīga situācija ar veikalu "Dianora"? Neuzskatu, ka vaina būtu mana, ka tiek pārdotas nekvalitatīvas mantas.
14.12.2014 19:23 |
 
Reitings 17280
Reģ: 29.01.2012
Ej uz veikalu un stingri uzstāj, lai maina/labo. Tas reizēm ir atkarīgs en tikai no veikala "politikas", bet arī no pārdevējas, kāda trāpīsies.
14.12.2014 19:30 |
 
Reitings 13796
Reģ: 23.10.2010
Pašai bija situācija, kad pēc gada lietošanas izdevās atgūt naudu par dūnu jaku, kura atstāja dūnas uz apģèrba. Ej un runā, raksti iesniegumu, noteikti neklusē.
14.12.2014 19:32 |
 
Reitings 535
Reģ: 28.12.2012
Nebūs tā, ka pārdevējas vainos mani, ka speciāli esmu plēsusi vai vēl nez ko? Un nederēs nekādi draudi, ka iesūdzēšu tiesā u.tml.
14.12.2014 19:34 |
 
Reitings 13796
Reģ: 23.10.2010
Nu kāda tiesa.. :D Ej un izdari, ko vari. Ir pagājusi tikai nedēļa un tu pat neprasi naudu, bet maiņu jeb principā viņi var arī salabot.
14.12.2014 19:36 |
 
Reitings 535
Reģ: 28.12.2012
Diez vai var salabot, jo tas ir lāsīšveida kristāls un nezinu, kur viņi tādu dabūt, ja nu vienīgi no otras kleitas, kas palika veikalā.
14.12.2014 19:37 |
 
Reitings 13796
Reģ: 23.10.2010
Vispār pat nedomā tādas domas, ko viņi fantazēs-ka esi speciāli plēsusi vai tml. Tad, lai sūta kā apavus-uz ekspertīzi. Bet, ja nopietni, es domāju, ka giešām mazs laiks, taisnība taču ir tavā pusē. Čeks ir, ja?
14.12.2014 19:41 |
 
Reitings 17280
Reģ: 29.01.2012
Tev ir divi varianti - iet un mēģināt un neiet un nemēģināt. Manuprāt, ir diezgan skaidrs, kura varianta ir lielākas cerības uz izdošanos :)

Sliktākaja gadījumā, ja viņi atsaka, jaunu kristaliņu varbūt var piemeklēt kādā no tiem veikaliņiem, kas tirgo tādas lietas? Viens liels veikals ir Cēsu 31, tajā Barona kvartālā.
14.12.2014 19:43 |
 
Reitings 7408
Reģ: 06.05.2013
Kleita un josta ir komplekts. Par jostu atsevišķi nav maksāts. Tātad - ja pati esi veikusi izmaiņas precei (Kleita taču ir pāršūta un josta arī), kod pirkstos. Vari iet mēģināt runāt, bet, ja Tevi pasūtīs pēc pieraksta vietas, bļaušana par tiesām vai ko tur vēl, būs pilnīgi bezjēdzīga.
Nopērc kompi, nomaini viņam cieto disku un operatīvo atmiņu un tad ej uz veikalu sūdzēties par vaļīgu eņģi displejam. Nemainīs un tas Tev liksies loģiski, jo mainītas detaļas, tātad garantija vairs neattiecas. Ja esi preci mainījusi tā, ka tā vairs nav tāda, kā iegādes brīdī, tad pati vainīga.
14.12.2014 19:49 |
 
10 gadi
Reitings 1326
Reģ: 29.01.2009
Nesanāks, jo tas ir aksesuārs.
14.12.2014 19:57 |
 
Reitings 535
Reģ: 28.12.2012
Ja esi preci mainījusi tā, ka tā vairs nav tāda, kā iegādes brīdī, tad pati vainīga.
Alexxa, pati es neko neesmu mainījusi, veikals pats piedāvāja kleitu saīsināt un jostu iešūt ciešāku, tā kā preci jau saņēmu uzlabotu.
14.12.2014 20:00 |
 
Reitings 1903
Reģ: 25.04.2010
Tev jau ir jāpierāda, ka tieši veikals preci pārtaisīja, vai Tev ir čeks, kas apliecina, ka esi maksājusi par kleitas iešūšanu?
14.12.2014 20:04 |
 
Reitings 7408
Reģ: 06.05.2013
pati es neko neesmu mainījusi, veikals pats piedāvāja kleitu saīsināt un jostu iešūt ciešāku, tā kā preci jau saņēmu uzlabotu.

Taču prece tika pielāgota tieši Tev, pēc Tavas vēlēšanās. Viņi to kleitu netirgoja tik īsu un šauru. Ne jau viņi vinu aiz gara laika saīsināja. Tā, ka prece nav tāda, kā bija, Tu to esi mainījusi, neatkarīgi no tā, kur tas darīts.
Saprotu Tavas dusmas, jo kleita nav lēta, bet vienīgais, ko vari darīt, ir iet uz veikalu un cilvēcīgi lūgt samainīt. Juridiska seguma šādam lūgumam nav.
14.12.2014 20:05 |
 
Reitings 535
Reģ: 28.12.2012
ddelirium, veikalā teica, ka iešūšana ietilpst preces cenā.
14.12.2014 20:05 |
 
Reitings 122
Reģ: 27.01.2014
Vari aizsūtīt kādu draudzeni, lai pielaiko to otru kleitu un izskrubina no tās jostas nepieciešamo akmentiņu :D
14.12.2014 20:09 |
 
Reitings 7827
Reģ: 17.05.2012
Ko tur fantazēt.. ej un runā.
14.12.2014 20:10 |
 
Reitings 2215
Reģ: 26.01.2011
Principa veikali, kuriem apkalposanaa ietilpt ari apgerba pielagoshana pircejam, ir ar gana labu apkalposanas kulturu, tapec ej vien runat. Man domat, ka bus pretimnakoshi.
14.12.2014 20:15 |
 
Reitings 535
Reģ: 28.12.2012
addict, man arī bija tāda doma, bet tur pārdevējas pašas Tev uzvelk kleitu.
amazing, es ceru, negribētos, ka atsaka, nauda būtu lieki izmesta vējā.
14.12.2014 20:20 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits