Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Konsultanta palīdzība iepērkoties

 
Reitings 623
Reģ: 16.10.2013
Sveikas!
Pēc diskusijas par apburto kolēģi apģērbu veikalā,kas apstrādā klientus un kārtējā konsultantes jautājuma : vai varu Jums palīdzēt? Nolēmu pajautāt jums..
Kā tad ir- cik bieži un vai vispār izmantojat konsultantu palīdzību,iepērkoties apģērbu veikalos?
Vienmēr esmu uzskatījusi,ka konsultācija nepieciešama vien specifiskajos veikalos(lai izvēlētos sienas krāsu,matu masku,vai zāles). Kādi jautājumi un konsultācija ir nepieciešama apģērbu veikalos? Tādi tiešām svarīgi jautājumi vispār ir?
09.12.2014 12:12 |
 
Reitings 15092
Reģ: 29.01.2009
Laikam vienīgais, ko jautāju - vai ir kāds izmērs, kurš mani interesē, bet nav pieejams uz pakaramā.
09.12.2014 12:14 |
 
Reitings 4499
Reģ: 19.04.2012
Pārdevējām tas ir jājautā. Ne jau viņām tas sagādā neizsakāmu prieku.
09.12.2014 12:15 |
 
Reitings 16391
Reģ: 09.10.2011
Man gan patīk, ja konsultants palīdz.. Reizēm grūti izlēmusies, ko labāk pirkt.. Tad var konsultants arī palīdzēt pienest piemērotāko izmēru utt... Kaut vai komunikācijas pēc ir jaukāk, kad kāds kaut ko iesaka :)
09.12.2014 12:19 |
 
Reitings 7079
Reģ: 11.10.2013
Ir gadījies, kad vienkārši pajautāju, kura no divām kleitām vai blūzēm izskatās labāk... Bet visādi citādi, neko īpaši nejautāju.
09.12.2014 12:22 |
 
Reitings 1405
Reģ: 17.02.2012
Jā, pēdējā laikā diezgan bieži. Man nav laika stundām staigāt pa veikaliem. Nereti vispirms izpētu iecienītāko apģērbu veikalu piedāvājumu internetā un tad dodos meklēt uz veikaliem. Vai arī zinu, ko vēlos, nav laika meklēt. Tad izmantoju konsultantu pakalpojumus, lūdzot palīdzēt atrast ko atbilstošu manām vēlmēm.
09.12.2014 12:22 |
 
Reitings 623
Reģ: 16.10.2013
LaLaLa
Protams :) Bet šobrīd gan jautāju-vai šī iespēja tiek izmantota?!
09.12.2014 12:23 |
 
10 gadi
Reitings 9435
Reģ: 06.03.2009
Parasti prasu tikai, ja nepieciešams zināt, vai ir cits izmērs, varbūt cita krāsa.
Neko citu, jo neticu tam konsultantu viedokļu patiesumam. Iespējams pilnīgas muļķības, bet man ir sajūta, ka man mēģinās iesmērēt dārgāko, nevis tiešām pateiks, kas labāk izskatās.
Bija tikai viens veikals, kur prasīju vairāk palīdzības - meklēju, kleitu, bet piedāvājumā pati neorientējos. Tad pateicu izmēru, vēlmes un man nesa čupām kleitas. Taču, toreiz biju ar draudzeni, kurai palūdzu vērtēt - kura labāk izskatās utt.
09.12.2014 12:30 |
 
10 gadi
Reitings 6223
Reģ: 01.04.2009
Ļoti reti ko jautāju, gandrīz nekad. Kas attiecas uz apģērbu veikaliem - tajos es pati labi tieku galā, zinu, kas man piestāv un kur apmēram atrodams. Ikdienā man ir tā, ka pa ceļam uz mājām bieži izeju cauri veikaliem, arī apģērbu veikaliem un ievēroju, kur kas ir, kas jauns, kādas atlaides utt. Kad kaut ko konkrētu ievajagas, jau zinu, kur iet un ko ņemt.
09.12.2014 12:33 |
 
Reitings 2629
Reģ: 20.01.2014
Parasti atsakos no konsultanta palīdzības, patīk visu apskatīt bez viņu palīdzības, izņemot gadījumus, ja interesē kāds konkrēts izmērs, kuru nepieciešams atnest vai noskaidrot, vai tāds pieejams.
09.12.2014 12:37 |
 
Reitings 5632
Reģ: 17.07.2014
Pārdevējām jautāju tikai izmēru, krāsu vai preci, kuru meklēju konkrētajā veikalā, jo tādai tur būtu jābūt un liekas, ka vienkārši esmu akla un nevaru ieraudzīt ;)
Bet nekādas konsultācijas neprasu/neuzklausu nekad. Īpaši tirgū, kur kā izrādās man vienmēr (vienreiz 2-3gados, kad tur esmu) viss izskatās tik labi, ka jāņem obligāti :D
09.12.2014 12:44 |
 
Reitings 13628
Reģ: 29.01.2009
Laikam vienīgais, ko jautāju - vai ir kāds izmērs, kurš mani interesē, bet nav pieejams uz pakaramā.


+++
09.12.2014 12:46 |
 
Reitings 3743
Reģ: 31.01.2009
Jautāju tikai, lai iedod vajadzīgo izmēru un rāda visu preci, kas ir - piemēram, lai parāda visas pieejamās melnās kleitas. Nekad neprasu, kas labāk izskatās, tās tomēr nav nekādas stilistes, pati zinu, kas man vislabāk piestāv. Preces kvalitāti arī izpētu pati, jo bieži vien pārdevējām ir vienalga - viņām galvenokārt interesē pārdot preci un ir pie pakaļas vai tev tā lieta būs jāizmet pēc 2 vilkšanas reizēm vai nē.
09.12.2014 12:55 |
 
Reitings 1598
Reģ: 12.10.2010
īpaši parasti neprasu, bet, ja esmu viena un man jāpērk kleita, piemēram, kāzām un tā konsultante ir daudz maz jauneklīga, jo diez vai manas vēlmes un gaume sakritīs ar 40 gadīgu, slāvu izcelsmes sievieti...
09.12.2014 13:06 |
 
Reitings 1055
Reģ: 04.07.2012
Parasti atsaku palīdzību, bet reiz man iepatikās viens apģērba gabals, bet zināju, ka nebūs, ar ko sakombinēt un nebija pārāk daudz laika lai, iepazītos ar visu veikala preci. Tāpēc, kad piedāvāja palīdzēt, teicu, ka vēlos kaut ko, ar ko konkrrēto apģērbu varētu sakombinēt. Un tad nu pārdēvēja skraidīja pa veikalu un beigās atnāca un noraustīja plecus :D

Labi, meitene bija jauna un neesmu nekāda kašķīgā pircēja, pateicos, ka vismaz mēģināja. Bet ar Douglas reiz pie matu kopšanas stenda pieteicās palidzēt un tā nu mēs abas ar pārdevēju lasījām produktu etiķetes :D

Tā kā.. lielākoties atsaku, bet dažreiz ir tāds noskaņojums, kad gribās parunāties vai paklausīties :D
09.12.2014 13:08 |
 
Reitings 969
Reģ: 10.02.2013
O, jā man tā ir bijis, kad jautāju kaut ko par produktu un pārdevēja lasa man etiķeti, es pati to varu izdarīt, bet nu tas neattiecas uz apģērbu veikaliem.
09.12.2014 14:47 |
 
10 gadi
Reitings 10290
Reģ: 29.01.2009
Jautāju tikai, lai iedod vajadzīgo izmēru un rāda visu preci, kas ir - piemēram, lai parāda visas pieejamās melnās kleitas. Nekad neprasu, kas labāk izskatās, tās tomēr nav nekādas stilistes, pati zinu, kas man vislabāk piestāv.

+++
09.12.2014 14:50 |
 
Reitings 3548
Reģ: 19.04.2013
Tas man laikam ir profesionālais kretīnisms, bet man patīk, iepērkoties veikalā, ka pārdevējs ir pārdevējs, nevis padevējs. Man patīk diskutēt, mazliet patielēties, pastīvēties pretī un pēc tam ar gandarījumu ļauties tikt "aizvestai līdz kasei". Un es noteikti atgriezīšos veikalā, kur ir bijis labs pārdevējs. Pēdējā vilšanās man bija RD Electronics veikalā, kur ilgi pētīju putekļu sūcējus. Pienāca "pārdevējs" un pajautāja, kā viņš man varot palīdzēt. Paprasīju, kāda atšķirība ir starp abiem putekļusūcējiem vienā cenu kategorijā. Un darbinieks pat nepapūlējās izlasīt cenu zīmi, viņš paraustīja plecus un pateica: tie abi ir putekļusūcēji. Nu kamon!
09.12.2014 14:58 |
 
Reitings 1319
Reģ: 11.10.2009
Runājot par pārdevēju etiķešu lasīšanu - manuprāt, Drogās vai līdzīgos veikalos, kur pārsvarā strādā studentes par minimālo algu, visi produkti no galvas nav jāpārzin - mēs taču visi esam cilvēki, un nekad nevaram visu zināt! ;-) Ja dārgāka līmeņa veikals - tad gan cita lieta, lai gan arī pieņemu, ka pārdevēja var nezināt no kādām skābēm un maisījumiem produkts sastāv :D

Parasti atsakos no palīdzības apģērbu veikalos, izņēmums ir - iegādājoties kosmētiku, lūdzu pēc palīdzības, jo man ir svarīgi, lai produkti būtu pielāgoti manai ādai.
09.12.2014 15:03 |
 
Reitings 3743
Reģ: 31.01.2009
Bet ar Douglas reiz pie matu kopšanas stenda pieteicās palidzēt un tā nu mēs abas ar pārdevēju lasījām produktu etiķetes

Man arī tā bijis Douglasā vairākas reizes. Neko vairs tur nejautāju par produktiem, ja vien nevajag konkrētu preci.
09.12.2014 15:05 |
 
10 gadi
Reitings 10290
Reģ: 29.01.2009
hohotuška, es domāju, ka Drogās jau nu vajadzētu prast parādīt, kur kas stāv. Es jau gandrīz zinu no galvas, kas tur ir, bet nu, kad iepriekš gāju prasīt vienu eļļu, meiča knapi parādīja plauktu, bet eļļu es ieraudzīju pati.

Tāpat arī vienreiz ņēmu priekšā LMT un Bite pārdevējus. Kamooon, veikalā 30 telefoni, un tad nevar pateikt, kas ir uz vietas, un kā atšķiras jaunā Lumia no vecās. Par ko viņiem vispār maksā?
09.12.2014 15:07 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits