Ir kāda strādājusi par operatori firmā "TvShopExtra" , vai jums kāda paziņa strādājusi?
Pieteicos uz šo amatu, jo meklēju kaut kādu darbiņu, iespēju kā nopelnīt, bet šovakar vairāk rakājoties internetā izlasīju ŠO ,kas šķiet ir par tieši šo firmu
Ja tu gadijumā sāc tur strādāt, tad sargies, ja uzzvanīsi man!
Kā viņi mani ir nokaitinājuši... Zvana bez maz katru nedēļas nogali un tieši svētdienā. Un katru reizi saku, lai atzīmē manu tel. nr. kā neaktīvu pircēju kam nav jāzvana. Bet nē, pienāk nākamā svētdiena un atkal viņi zvana, tikai jau cits operators, kas ber savu runājamo tā, ka viņam jāiebļauj ausī, kamēr šis sadzird, ka mani nekas no tā neinteresē, lai arī ko viņš piedāvātu.
a kapeec tev taam nabaga operatoram jablauj auusii, turklaat veel liekot kat ko tik nepatiikamu liekot klausities, savaam ausiim?? Ka saproti, ka vini zvana. saki ne , neinterese un liec nost ;)
Ja noliec nost, viņi zvana atkal. Ja necel - viņi zvana atkal un atkal. u.tt.
Tāpēc arī bļauju ausī, kamēr mani sadzird un pārtrauc savu penteri, mēģinu skaidrot, ka vēlos, lai mans telefona nr. tiktu aizmirsts.
a kapeec tev taam nabaga operatoram jablauj auusii, turklaat veel liekot kat ko tik nepatiikamu liekot klausities, savaam ausiim?? Ka saproti, ka vini zvana. saki ne , neinterese un liec nost
tieši tā. Vienkarši pasaki, ka neesi ieinteresēta vai kaut ko tml. Es tā vienmer atbildu, visiem LMT, Bitēm, tele2 utt
Tie taču ir tikai cilvēki..
Jā, es vienreiz nobrīnījos, ka no TELE2 pēc tā, ka kādas 5x teicu "Nē, tomēr nevajadzēs, tiešām" viņi turpināja censties pierunāt. Es neizturēju un noliku. Noliku un dziļi ievilku elpu, bet pēc pusminūtes viņi atkal zvana! :D
Vajadzētu tomēr tām firmām atcerēties mārketinga likumu- uzbāzība atraida klientus!!! Un tik tiešām, ja man uzbāžas šādā veidā, es sāku negatīvi skatīties uz kompāniju!