Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Swedbank konts, STEIDZAMI VAJAG PALĪDZĪBU!!!

 
10 gadi
Reitings 147
Reģ: 04.07.2013
Aizmirsu swedbank kartes paroli.
Domāju aiziet uz swedbank un vai nu uztaisīt jaunu karti vai arī kaut kādā veidā iegūt jaunu paroli. Par abām rīcībām jāmaksā vai ne? Cik maksā jauns konts? Un cik maksā paroles iegūšana?
Varbūt kādam jau ir pieredze un varētu padalīties, lūdzu.
15.09.2014 16:45 |
 
Reitings 1903
Reģ: 25.04.2010
Es neko nemaksāju par jaunu paroli. Tas bija kādu gadu atpakaļ.
15.09.2014 16:46 |
 
Reitings 9561
Reģ: 12.04.2009
Šī ir mūsdienu paaudzes problēma, komunikācija, tā vietā lai piezvanītu uz swedbank informatīvo tālruni, kur tiešām Tev pateiks visu pareizi, tiek taisīti posti internetā... ;)
15.09.2014 16:48 |
 
Reitings 3044
Reģ: 30.06.2010
Priekš kam tev jātaisa jauns konts? Tev iedos jaunu paroli un viss. Nezinu vai par to ir kas jāmaksā, domāju, ka nav.
15.09.2014 16:51 |
 
Reitings 5516
Reģ: 03.08.2013
Kam Tev jauns konts? Tu bankas karti vai i-bankas karti nobloķēji? Pirmajā gadījumā aizej uz filiāli, uzraksti iesniegumu un pēc 3 dienām ej pēc jaunas kartes par kuru jāmaksā, laikam tā kartes gada maksa. Otrajā gadījumā viss ir bez maksas, tev iedos jaunu paroli ar ko ielogoties un miers mājās. Nevienā no gadījumiem nav nepieciešams atvērt jaunu kontu.

Par swedbank tālruni - tas darbojas tikai līdz sešiem vakarā un pēcpusdienā viņus sazvanīt ir teju nereāli.
15.09.2014 16:52 |
 
Reitings 4775
Reģ: 18.03.2012
piezvani uz banku, iespējams, atbildot uz konkrētiem jautājumiem, tev telefoniski iedos jaunu paroli!
bet vispār jāpiekrīt šim:
Šī ir mūsdienu paaudzes problēma, komunikācija, tā vietā lai piezvanītu uz swedbank informatīvo tālruni, kur tiešām Tev pateiks visu pareizi, tiek taisīti posti internetā...
15.09.2014 16:55 |
 
Reitings 6299
Reģ: 15.11.2012
šo es varēšu precīzi atbildēt, tikko bija tāda pati situācija :D viņi man teica, ka paroli atgūt nevar un jātaisa jauna maksājumu karte. internetbankā pasūtot karte maksā pāri 2 eur, kurus novelk, kad karte gatava, bet filiālē pāri 4 eur. ej tagad uz internetbanku un pasūti jaunu karti.
15.09.2014 16:58 |
 
Reitings 285
Reģ: 10.01.2013
Jā, man bija šī pati problēma :D nu pat :D
Jā, kartes pasūtīšana uz vietas 4,27 eur. - Ja Tev ir jauniešu karte, par citām gan nemāku teikt. :) Gatava divu dienu laikā (man ''iekrita'' darbdienas).
15.09.2014 17:18 |
 
Reitings 1598
Reģ: 12.10.2010
PārslaKo, swedbank ir dienakts tālrunis, seb bankai bija lidz pieciem vai sešiem...
15.09.2014 18:08 |
 
Reitings 1080
Reģ: 06.09.2013
Par swedbank tālruni - tas darbojas tikai līdz sešiem vakarā un pēcpusdienā viņus sazvanīt ir teju nereāli.
Par darba laiku Tev jau atbildēja, bet pat ja info tālrunis nestrādātu ārpus darba laika, tad arī filiāles:
Domāju aiziet uz swedbank
nestrādās. ;)

Zinu, ka autorei vairs nav aktuāli, bet mans komentārs ir vairāk saistībā ar to, ka man arī ir ļoti grūti saprast - nu kā tas ir iespējams, ka internetā diskusijas izveidos, bet darbiniekam pajautāt nevarēs. Pavisam nopietni - vai problēma ir bailēs komunicēt ar citiem? Vai arī pie vainas ir slinkums (vieglāk ienākt zināmā portālā, nevis meklēt info tālruņa numuru)?
Man patiešām interesē šis fenomens.
15.09.2014 19:55 |
 
Reitings 52
Reģ: 06.08.2014
Cerise ++

Turklāt, vispirms saproti, ko esi aizmirsusi- internetbankas paroli vai norēķinu kartes PINu? To tev tāpat prasīs, kad zvanīsi :) Bet uz jautājumu jau atbildēts iepriekš
15.09.2014 20:11 |
 
Kārtot pēc: jaunākā, vecākā
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits