norīt krupi vai sūdzēties.

 
Reitings 202
Reģ: 21.07.2014
Situācija: Pusdienās gribējās kaut ko vieglu, tāpēc tuvākajā veikalā Maximā nopirku saldo biezpienu ar rozīnēm. Pusdienlaikā iekārtojos ērtāk un nu ēdīšu savu biezpienu... ka lieku karoti pie lūpām, tā savelkas mute čokurā – SKĀBS !! Ka to Maximu... ! Derīguma termiņš ir 7.08., čeks ir , veikals tepat aiz stūra. Gribētos iet izlamāties ! Štrunts par to nepilno eiro, bet manas pusdienas ir izbojātas. Saprotu jau, ka tas būtu lieks laika patēriņš un sabojātu omu vēl vairāk kā rūcošs vēders.
Ko jūs darītu ? Vai kādai ir bijusi reāla pieredze sūdzēties par pārtikas produktu kvalitāti ?
06.08.2014 13:37 |
 
Reitings 11330
Reģ: 17.04.2012
Nu atkal te lielāka daļa jauc visu vienā maisā, tik vien kā izdzirdot vienu vārdu MAXIMA.. Jā, jā, visur viss čotkā.

Par tēmu.. Nē, nenestu. Piekrītu čupakabrai, jo tieši veikala vainu es neredze, jo, ja derīguma termiņš būtu 05.08. un Tu nepamanītu, tad jā, nenoliedzami veikala vaina, jo nenovaktēja termiņus.. Bet protams, var iet kasīties eiro dēļ, uzrādot savus principus un spāut uguni Maximas virzienā..
06.08.2014 14:38 |
 
Reitings 36
Reģ: 13.04.2010
Es vienreiz nopirku olas, izvārīju, sāku mizot un šeku reku tāda smaka, saliku visu maisiņa un gāju uz veikalu. Pārdevējas bija izbrīnītas, kad ar maisiņu ierados, bija vienaldzīga attieksme. kas man nepatika, ka naudu neatdeva atpakaļ, taču par to summu vajadzēja kaut ko citu izvēlēties.
06.08.2014 15:26 |
 
Reitings 5346
Reģ: 03.01.2012
Nestu atpakaļ ar čeku principa pēc, tad jau mēs katrs varam darīt savu darbu pavirši un piesaukt karsto laiku un vēl nezin ko. Klientam vienmēr taisnība.
06.08.2014 15:31 |
 
Reitings 4617
Reģ: 02.06.2012
Es neietu un nesūdzētos
06.08.2014 15:37 |
 
Reitings 7743
Reģ: 29.01.2009
Es nedomāju, ka slikta produkta dēļ būtu jāceļ nez kāds troksnis un jāskrien momentā uz veikalu pilnā balsī lamājoties. Prece var būt sabojājusies ražošanas/transportēšanas/uzglabāšanas laikā. Tas nav tikai Maximā, tā mēdz būt daudzos veikalos. Normāli būtu, ja veikals preci pārbaudītu, varbūt viņi nemaz nezina, ka prece ir beigta, ja neviens neko nesaka, varbūt visa partija sabojāta un to var nākties atsaukt.

Tīri cilvēcīgi aiziet, izstāstīt problēmu, to atrisināt, pie tam - ja pieklājīgi un cilvēcīgi, nevienam diena netiks sabojāta (vismaz - ne vēl vairāk). :) Nedomāju, ka kasiere vai vēl kāds tur personīgi ir vainīgs pie tā, ka krējums ir skābs.
06.08.2014 15:38 |
 
Reitings 7743
Reģ: 29.01.2009
Kad aizgāju pie veikala vadības, dabūju dzirdēt, ka es nezinu, kā labam sieram ir jāsmaržo, šis ir labs.

Es palūgtu, lai pagaršo turpat uz vietas, ja jau sieram nav ne vainas.
06.08.2014 15:40 |
 
Reitings 1277
Reģ: 30.10.2013
Pārējās, kuras ar putām uz lūpām metas nozākāt tās, kurām riebjas maxima - neviens nav teicis, ka citos veikalos tā nav un negadās!!!

Turpiniet piekopt tipisko latviešu dzīvesveidu - aizmirstiet Zolitūdi un dzīvojiet tālāk. Es personīgi nabagāka neesmu palikusi, nepērkot maximas lētos sūdus. Vismaz sirdsapziņa tīra. Un iebruks kāds rimi - boikotēšu arī to.
06.08.2014 15:41 |
 
Reitings 7743
Reģ: 29.01.2009
Es vienreiz nopirku olas, izvārīju, sāku mizot un šeku reku tāda smaka, saliku visu maisiņa un gāju uz veikalu. Pārdevējas bija izbrīnītas, kad ar maisiņu ierados, bija vienaldzīga attieksme. kas man nepatika, ka naudu neatdeva atpakaļ, taču par to summu vajadzēja kaut ko citu izvēlēties.

Man gan atmiņā palicis, ka viņi nedrīkst likt ņemt citu preci, viņiem ir jāatdod nauda. Gan jau vienkārši slinkums no darbinieku puses tur bija.
Bet - jo vairāk paklausos tādus notikumus un pameklēju likumus, vairāk saprotu, ka pircēji tiek reāli čakarēti.
06.08.2014 15:44 |
 
10 gadi
Reitings 9435
Reģ: 06.03.2009
Šajā gadījumā tiešām atpakaļ nenestu - kamdēļ bojāt sev dienu dēļ 1 eiro? Tāpat, jau 99% skaidrs, ka ne naudu atdotu, ne jaunu produktu iedotu. Vienīgi noskaņojumu sabojātu.
06.08.2014 15:45 |
 
Reitings 1364
Reģ: 27.05.2013
Kapec butu janorij tas krupis?ja reiz 1 eriks ir tads sikums man skaitat uz kontu visas katru dienu pa vienam
06.08.2014 15:48 |
 
Reitings 1457
Reģ: 18.03.2009
man ar Kārums biezpienu gadījās tā, ka attaisot tas bija vecs, bet pie vainas bija darba ledusskapis, kurš bija sačakarējies.. pietika ar pāris h, lai biezpiens saskābtu..

es Tavā situācijā noteikti nedarītu neko.. man ir pārāk dārgs laiks, lai to tērētu ejot atapakaļ uz veikalu un skaidrojoties..
06.08.2014 15:58 |
 
Reitings 1431
Reģ: 09.10.2012
Es arī neskrietu atpakaļ. Ej nu saproti,kurš tur tgd vainīgs un kam bojāt sev un citiem dienu.
06.08.2014 15:59 |
 
10 gadi
Reitings 1002
Reģ: 24.09.2010
Esmu atgriezusi sabojājušās preces un darītu tā arī šajā gadījumā.
06.08.2014 16:02 |
 

Pievieno savu komentāru

Nepieciešams reģistrēties vai autorizēties, lai pievienotu atbildi!
   
vairāk  >

Aptauja

 
Vai forumā publiski vajadzētu rādīt arī negatīvos vērtējumus (īkšķis uz leju) komentāriem?
  • Jā, jāredz arī negatīvie vērtējumi
  • Nē, lai paliek redzams tikai pozitīvais vērtējums
  • Nezinu, nav viedokļa
  • Cits
vairāk  >

Lietotāji online (2)